Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-14, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Tog 1 tablett dvs 2mg.

Ska även dricka såklart. Har även tillgång till koks och är lite kluven på hur jag ska planera.
Alkohol, givet. Är event på ett ställe som inte är en krog, inte hemmafest. Medelmycket folk ~60pers, dom flesta varav jag inte känner. Så är relativt "OK" om jag fuckar ur lite om du fattar vad jag menar. Dvs typ får ögonvobbel eller börjar kramas o så haha.

Men ja som sagt är osäker. Ska man köra alkohol + MDMA, eller alkohol + koks, eller alkohol MDMA OCH KOKS? Aldrig testat men låter nice men känns som det kan trycka ordentligt på hjärtat?

Alkohol dödar ju effekten av E. Så poppa E nykter och känn av ruset! Sen när du känner att ruset lägger sig, sup dig redlös och sen kör du lite kola
Citera
2015-11-14, 16:37
Medlem
JamesBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaintedPaint
Hur länge efter senaste tjackintag bör jag vänta för att få ut optimal effekt av E?

Och vice versa. Hur lång tid efter intag av E är det lugnt att köra tjack för undvika den neurotoxiska skadan?
Citera
2015-11-14, 17:05
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaintedPaint
Hur länge efter senaste tjackintag bör jag vänta för att få ut optimal effekt av E?

Citat:
Ursprungligen postat av JamesBlake
Och vice versa. Hur lång tid efter intag av E är det lugnt att köra tjack för undvika den neurotoxiska skadan?

Är inte säker på det här och tror inte ens det finns någon vetenskapliga studier med detta ändamål. Enda riktlinjen jag kommer på är att titta på halveringstiden för varje preparat och utgå ifrån det.
Citera
2015-11-18, 14:43
Bannlyst
Hur mycket MDMA i spöa spsöken? Är dom bra?

MVH
Citera
2015-11-18, 19:44
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Hur mycket MDMA i spöa spsöken? Är dom bra?

MVH

Eh.... tja.... eller va???
Citera
2015-11-20, 00:31
Medlem
Confus3ds avatar
Jag tänkte klippa E för första gången imorgon.
Rät säker på att jag fått bra gejor men jag vill bara säkerställa om någon testat dessa.
Dom är gråa och märkta med ZZ på framsidan och Kazaar på baksidan. Luktar mycket MDMA.

Någon med erfarenhet av dessa?

bild http://www.bilddump.se/bilder/20151120004804-83.253.168.30.jpg
Senast redigerad av Confus3d 2015-11-20 kl. 00:48.
Citera
2015-11-20, 06:56
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confus3d
Rät säker på att jag fått bra gejor men jag vill bara säkerställa om någon testat dessa.
Dom är gråa och märkta med ZZ på framsidan och Kazaar på baksidan. Luktar mycket MDMA.

Det där är inte ZZ utan Nespresso.
Citera
2015-11-20, 10:14
Medlem
Citat:

Det är bra grejjer! Bara köra. Sök på nespresso i den andra tråden om olika batchar så får du bättre svar.
Citera
2015-11-20, 13:57
Medlem
Confus3ds avatar
Följdfråga på min tidigare om Nespresso E.
Kan lamotrigin 3-400 mg och eller Quetiapin 3-400mg skapa problem av fysisk eller psykisk karaktär när man tar E. Tar dessa dagligen under längre period.
Citera
2015-11-20, 16:44
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Följdfråga på min tidigare om Nespresso E.
Kan lamotrigin 3-400 mg och eller Quetiapin 3-400mg skapa problem av fysisk eller psykisk karaktär när man tar E. Tar dessa dagligen under längre period.

Jag ser att lamotrigin är en svag 5-HT3 antagonist och att quetiapin är en stark 5HT-1a agonist. Vanligtvis brukar man inte rekommendera personer som använder agonister för samma receptorer att använda MDMA då detta kan leda till serotonergt syndrom. Det är livsfarligt.

Jag är långt ifrån en expert på hur det skiljer sig i kombination med antagonister på samma receptorer och råder dig att invänta ett annat svar innan du går vidare. Min spekulation är dock att du kan få utebliva effekter av MDMA alternativt utsätta dig för andra risker med (som serotonergt syndrom), men detta är som sagt bara en halv-kvalificerad gissning.

Någon annan som är mer insatt? Låter hur som helst riskabelt enligt mig.
Citera
2015-11-20, 20:39
Medlem
testade mdma för kanske 5 månader sedan, fick då nästan ingen effekt alls. tog ca 180mg till att börja med. väntade en timme utan någon direkt effekt. tog ca 90mg till väntade en halvtimme utan effekt och avslutade med ca ytterliggare 80mg. fick en lite mysig känsla sen bara. inte alls mycket.
köpte detta av en välkänd säljare på flugsvamp med bara toppbetyg så känns inte som att jag har blivit blåst heller..
kan det ha varit dålig kvalite eller vad tror ni? skiljer kvaliten mycket? flickvännen fick ta ca 230mg innan hon fick några riktiga effekter..

jag väger ca 95kg och hon väger ca 70kg. mdma:t var i kristall form som jag krossade och sedan la i shotglas och shottade.
Citera
2015-11-23, 21:37
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extazzy88
testade mdma för kanske 5 månader sedan, fick då nästan ingen effekt alls. tog ca 180mg till att börja med. väntade en timme utan någon direkt effekt. tog ca 90mg till väntade en halvtimme utan effekt och avslutade med ca ytterliggare 80mg. fick en lite mysig känsla sen bara. inte alls mycket.
köpte detta av en välkänd säljare på flugsvamp med bara toppbetyg så känns inte som att jag har blivit blåst heller..
kan det ha varit dålig kvalite eller vad tror ni? skiljer kvaliten mycket? flickvännen fick ta ca 230mg innan hon fick några riktiga effekter..

jag väger ca 95kg och hon väger ca 70kg. mdma:t var i kristall form som jag krossade och sedan la i shotglas och shottade.
Det låter som du fick skit. Bara för att en säljare har bra betyg på fs betyder det inte han har bra grejer. Det betyder att han skickar grejerna snabbt, är lätt att ha å göra med osv.
Senast redigerad av smellyproof 2015-11-23 kl. 22:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in