Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-28, 13:02
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Ja, ju starkare band desto bättre. Det är bäst att ta det med tjejer (om man är kille, men du är väl tjej?) av den anlednningen att man kan kyssas, kramas, mysa, osv. Men det är bara min egna åsikt, vissa kanske hellre bara vill sitta och snacka.
Hahaha varför tror alla att jag är tjej?! Jag gjorde ett test för att kolla min "power animal" och fick spindel för ett tag sen, tydligen har jag en väldigt feminin energi och det kan nog stämma. Utmärker jag att vara feminin? Tror jag är mitt-i-mellan feminin och maskulin. Väldigt snäll och känslosam men ändå modig och framåt.

Jo nästa gång eller någon gång när jag får chansen att göra det med någon jag tycker om får det bli med en tjej. Bromance är inget fel men inget man vill pussa på om man är straight
Citera
2014-09-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Hahaha varför tror alla att jag är tjej?! Jag gjorde ett test för att kolla min "power animal" och fick spindel för ett tag sen, tydligen har jag en väldigt feminin energi och det kan nog stämma. Utmärker jag att vara feminin?
Haha, ja. Du skriver verkligen som en tjej. Inget fel med det, tycker bara att det är trevligt.
Folk har ibland trott att jag också är en tjej.
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Det är dessa
http://www.friggs.se/Produkter/Halsopreparat/Mineraler/Friggs-Magnesium-brus/
Jo har haft tuggummi och massa annat men jag har fortfarande ont i munnen p.ga allt tuggande dagen efter :/
Okej.. Men testa att ta 4-5 stycken nästa gång så ska det nog fungera bra.
Det är dåliga sorter enligt det jag har läst, men det funkar ändå, har också såna fast inte i brustablett.
Citat:
De former av magnesium som ger bäst upptag är magnesiumglycinat, aminosyrebundet magnesium, magnesiumaspartat, magnesium EAP2, magnesiummalat och magnesiumcitrat.
http://kurera.se/expertpanelen/tips-pa-bra-drickbart-kalcium-magnesium-preparat/
Citera
2014-09-28, 13:12
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Okej.. Men testa att ta 4-5 stycken nästa gång så ska det nog fungera bra.
Det är dåliga sorter enligt det jag har läst, men det funkar ändå, har också såna fast inte i brustablett.

http://kurera.se/expertpanelen/tips-pa-bra-drickbart-kalcium-magnesium-preparat/
Har du tips på något märke som brukar finnas på apoteket/coop/ica?
Ska jag ta 4-5 st samma dag, eller ett par dagar före, och sen typ 3-4 st samma dag?
Citera
2014-09-28, 13:17
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Haha, ja. Du skriver verkligen som en tjej. Inget fel med det, tycker bara att det är trevligt.
Folk har ibland trott att jag också är en tjej.
Hur skriver en tjej? Haha men ja jag förstår vad du menar. Jag funderade ett tag om du var tjej också just för att du frågade om jag var tjej och du kanske kände igen sättet att skriva på
Citera
2014-09-28, 13:24
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Hur skriver en tjej? Haha men ja jag förstår vad du menar. Jag funderade ett tag om du var tjej också just för att du frågade om jag var tjej och du kanske kände igen sättet att skriva på

Haha, "efter man tagit E skriver alla som tjejer"

För mig kopplar jag avataren/ användarnamnet till kön, är det en tjej på bilden eller om nicket har en feminin böjning så kopplar jag de automatiskt i min hjärna till att de faktiskt är en tjej/ kille bakom nicket -intolerant jag vet! Alltså för mig handlar de inte så mycket om vad folk egentligen skriver.
Citera
2014-09-28, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Har du tips på något märke som brukar finnas på apoteket/coop/ica?
Ska jag ta 4-5 st samma dag, eller ett par dagar före, och sen typ 3-4 st samma dag?
Spana in hälsokostbutiker istället, där finns det mycket bra grejer. Jag har inte några direkta tips (förutom att leta efter sånt som jag länkade till) för jag köper ju också sån där "dålig skit".
Det enda tipset jag har är flytande magnesium, men det är så JÄVLA dyrt.
Här kan du spana lite:

http://www.lifebutiken.se/

http://www.vitaminbutiken.se/

http://www.vitapost.se/

Ta 4-5 stycken någon/några timmar innan intag, så gör alltid jag och det fungerar bra för mig.
Citat:
Du skriver med mycket känslor, och verkar väldigt glad och busig, typ.
Citera
2014-09-28, 13:54
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Haha, "efter man tagit E skriver alla som tjejer"

För mig kopplar jag avataren/ användarnamnet till kön, är det en tjej på bilden eller om nicket har en feminin böjning så kopplar jag de automatiskt i min hjärna till att de faktiskt är en tjej/ kille bakom nicket -intolerant jag vet! Alltså för mig handlar de inte så mycket om vad folk egentligen skriver.
Kan nog stämma

Det är svårt att inte döma en bok efter dess omslag, jag gör det själv men vet ju att man bör vara lite skeptisk mot sig själv och inte ta sig själv på allt för stort allvar
Citat:
Du skriver med mycket känslor, och verkar väldigt glad och busig, typ.
Där ser man! Kul att veta! Är bara mig själv
Citera
2014-09-28, 14:27
Medlem
Citat:
Där ser man! Kul att veta! Är bara mig själv
Bra, fortsätt med det!
Citera
2014-09-28, 14:29
Medlem
Citat:
Jag har toppat många av mina första upplevelser. Enligt mig så handlar det mesta om settings.
Tar man det med rätt person och på en perfekt dag så kan man lätt toppa många tidigare upplevelser.

Jag motsäger dig inte riktigt.
Då jag tycker att första gångerna var alldeles för pushy för min smak. Känslorna överväldigade en och kroppen ville lätta på allt hjärtat tyngde, idag fungerar det inte så längre för mig och kärringen vilket vi är smått glada över - MDMA tycker jag bättre om nu än då vilket även styrker då att man kan toppa sina första upplevelser, men i form av rus tvekar jag eller så är jag och kärringen bara ett unikt fall.

Nu är ruset inget annat än avslappnande och fridfullt och jag måste medge att jag tycker MDMA är bättre idag än förut när jag intar det. Setting kan väl inte bli bättre, jag är ingen ravemänniska och slänga det med kärringen görs det inte hur som helst utan tillfället måste vara rätt likt fan upplevs inte de första gångerna ändå - även fastän att jag inte skulle önskat detta. Därför motsäger jag dig halvt.
Citera
2014-09-28, 17:27
Medlem
dafuqups avatar
Kosttillskottsbutiker typ gymgrossisten och mmsports säljer magnesium billigare än hälsokostbutikerna,
Citera
2014-10-02, 18:18
Medlem
lehirals avatar
Har fixat http://www.apoteksgruppen.se/sortiment/vitaminer_och_mineraler/magnesium_active/
Bättre än brustabletter? Billigare iaf, vad sägs om 2st per dag i 2dagar före, och 4st samma dag, 4timmar före intag av mdma?
Citera
2014-10-05, 00:01
Medlem
headsteps avatar
Tänkte ta rent mdma nästa helg, och har en fråga.

Anta att man börjar i lägenheten, är det mysigt att ta en promenix i naturen om det är bra väder? Och följdfrågan är då, kan man bete sig mellan ytterdörr och natur (kan man bara säga hej om man möter grannarna utan att krama om dom och börja diskutera)?

Förstår att pupillerna kommer vara gigantiska, men vi bortser från det faktumet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in