Citat:
Ursprungligen postat av
Endofin
Jag har toppat många av mina första upplevelser. Enligt mig så handlar det mesta om settings.
Tar man det med rätt person och på en perfekt dag så kan man lätt toppa många tidigare upplevelser.
Jag motsäger dig inte riktigt.
Då jag tycker att första gångerna var alldeles för pushy för min smak. Känslorna överväldigade en och kroppen ville lätta på allt hjärtat tyngde, idag fungerar det inte så längre för mig och kärringen vilket vi är smått glada över - MDMA tycker jag bättre om nu än då vilket även styrker då att man kan toppa sina första upplevelser, men i form av rus tvekar jag eller så är jag och kärringen bara ett unikt fall.
Nu är ruset inget annat än avslappnande och fridfullt och jag måste medge att jag tycker MDMA är bättre idag än förut när jag intar det. Setting kan väl inte bli bättre, jag är ingen ravemänniska och slänga det med kärringen görs det inte hur som helst utan tillfället måste vara rätt likt fan upplevs inte de första gångerna ändå - även fastän att jag inte skulle önskat detta. Därför motsäger jag dig
halvt.