Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-10, 18:12
Medlem
victoryzs avatar
Flera månader sen jag tog E senast. Nu har jag lite mdma-kristaller hemma jag funderar på att testa (1.5mg/kg) ensam ikväll. Har planerat att ta det vid nyår, är det okej att ta nu också eller är det riskabelt? Hört att man ska vänta länge mellan omgångarna.
Citera
2015-11-10, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Flera månader sen jag tog E senast. Nu har jag lite mdma-kristaller hemma jag funderar på att testa (1.5mg/kg) ensam ikväll. Har planerat att ta det vid nyår, är det okej att ta nu också eller är det riskabelt? Hört att man ska vänta länge mellan omgångarna.
Det blir lite drygt sju veckor. Jag kör mer sällan än det, men jag tror inte att du får sämre effekt på nyår om du tar nu.
Citera
2015-11-11, 12:33
Medlem
Citat:

Du kan ta men rekommenderade "väntetiden" är ju typ 3 månader har jag för mig (läst olika på olika sidor). Sen är det olika person till person, bästa är att prova själv. Annars ta mindre nu, mer på nyår så blir det nog bra ska du se
Citera
2015-11-11, 13:55
Medlem
123psyks avatar
Citat:

7 veckor är väl okej om du inte överskrider 1.5mg/kg någon av gångerna samt håller dig ifrån att återdosera. Så skulle i alla fall jag resonera. Om jag vill ta både nu och då gäller det samt uppehåll i minst 6 månader efteråt.
Citera
2015-11-11, 20:41
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
Körde 420mg MDMA. Jag svettades och det rann om mig som jag stod i duschen, samt fick minnesluckor. Normalt?

Om du inte väger 280 kg eller brukar väldigt väldigt regelbundet så är det en kraftig dos. Det är normala symptom på någon som har tagit för mycket, ja. Det är dock inte normalt om man doserar som man ska göra - 1.5mg/kg.
Citera
2015-11-11, 23:06
Medlem
Någon annan som känner som jag, att avtändningen på MDMA är rätt så jobbig? Man känner ju bara hur vällusten rinner iväg från en och man slungas brutalt tillbaka till verkligheten. Det underbara är bara ett minne blott, och man sitter där med vetskapen om att man måste vänta ett alldeles för långt tag tills nästa gång.

Det hela blir dessutom ännu värre om man är själv under AT:n. Då känner jag, som aldrig brukar känna mig så i övrigt, riktigt jävla övergiven och ensam. Blir lite bättre om man kan krama någon så man får känna att det kanske finns någon slags kärlek kvar i världen trots att ruset är över.

Nej, fy fan
Citera
2015-11-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
Någon annan som känner som jag, att avtändningen på MDMA är rätt så jobbig? Man känner ju bara hur vällusten rinner iväg från en och man slungas brutalt tillbaka till verkligheten. Det underbara är bara ett minne blott, och man sitter där med vetskapen om att man måste vänta ett alldeles för långt tag tills nästa gång.

Det hela blir dessutom ännu värre om man är själv under AT:n. Då känner jag, som aldrig brukar känna mig så i övrigt, riktigt jävla övergiven och ensam. Blir lite bättre om man kan krama någon så man får känna att det kanske finns någon slags kärlek kvar i världen trots att ruset är över.

Nej, fy fan
Därför jag bara tar E när jag kan landa på lite gräs + sen somna på en Benzo. Så får man bort allt "det där".
Citera
2015-11-13, 00:12
Medlem
Påverkar Iktorovil effekten av MDMA? Om intaget dagen innan.

MVH
Citera
2015-11-13, 11:07
Medlem
skunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz

MVH

Hur stor dos har du tagit? Iktorivil har ju ganska lång halveringstid så finns ju risk att det slår ut ruset om du tog någon extremdos men annars så tror jag inte det kommer påverka något alls har själv tagit ikto dagen innan E och har inte märkt någon skillnad alls
Citera
2015-11-13, 16:33
Medlem
Citat:

MVH

Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Hur stor dos har du tagit? Iktorivil har ju ganska lång halveringstid så finns ju risk att det slår ut ruset om du tog någon extremdos men annars så tror jag inte det kommer påverka något alls har själv tagit ikto dagen innan E och har inte märkt någon skillnad alls
Tog 1 tablett dvs 2mg.

Ska även dricka såklart. Har även tillgång till koks och är lite kluven på hur jag ska planera.
Alkohol, givet. Är event på ett ställe som inte är en krog, inte hemmafest. Medelmycket folk ~60pers, dom flesta varav jag inte känner. Så är relativt "OK" om jag fuckar ur lite om du fattar vad jag menar. Dvs typ får ögonvobbel eller börjar kramas o så haha.

Men ja som sagt är osäker. Ska man köra alkohol + MDMA, eller alkohol + koks, eller alkohol MDMA OCH KOKS? Aldrig testat men låter nice men känns som det kan trycka ordentligt på hjärtat?
Citera
2015-11-13, 19:23
Medlem
Citat:
Tog 1 tablett dvs 2mg.

Ska även dricka såklart. Har även tillgång till koks och är lite kluven på hur jag ska planera.
Alkohol, givet. Är event på ett ställe som inte är en krog, inte hemmafest. Medelmycket folk ~60pers, dom flesta varav jag inte känner. Så är relativt "OK" om jag fuckar ur lite om du fattar vad jag menar. Dvs typ får ögonvobbel eller börjar kramas o så haha.

Men ja som sagt är osäker. Ska man köra alkohol + MDMA, eller alkohol + koks, eller alkohol MDMA OCH KOKS? Aldrig testat men låter nice men känns som det kan trycka ordentligt på hjärtat?

Kokain och MDMA skall inte vara någonting givande effektmässigt, enligt nätet så utesluter drogerna varandra lite och det blir ingenting bra. Alla tre substanser(alkohol, kokain och MDMA) sliter hårt på pumpen och risken finns att någonting kan gå snett.
Citera
2015-11-13, 21:36
Medlem
Hur länge efter senaste tjackintag bör jag vänta för att få ut optimal effekt av E?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in