2015-11-07, 17:09
Medlem
Jag har under de senaste 4 timmarna intagit 4mg clonazepam, 8mg alprazolam och 200mg Tramadol, samt rökt en gås. Känner inte så värst mycket om jag ska vara helt ärlig.

Är detta en okej kombination, eller är den riskfyld? Bör jag stoppa här eller kan jag addera mer av xanax, ikto, tram eller stess, för att få ett gott rus? Eller kanske bara hålla mig till rökat?

Har viss toleerans för både benzo och tram då jag intagit det i mindre mängder under de senast dagarna (ca 400 mg tram, 2 mg alprazolam, och 4 mg iktorivil under 5 dagar)

Tack för svar

Vidare har jag under längre perioder med uppehåll ätit en del större mängder diverse benzo, vilket kan vara värt att nämna.
Citera
2015-11-11, 13:43
Medlem
Hejsan. Sitter just nu och är lite orolig efter lite läsning om att blanda opiater och Mirtazapin.

Har läst mig till att blanda antidepressiva medicin med vissa droger är livsfarligt säger vissa och vissa säger att det inte gör någonting alls. Så till min fråga, Kan man blanda mirtazapin och Fentanyl? ligger på 30mg Mirtazapin och har ätit dom i ca 5 veckor nu.

Mvh / D
Citera
2015-11-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallie
Hejsan. Sitter just nu och är lite orolig efter lite läsning om att blanda opiater och Mirtazapin.

Har läst mig till att blanda antidepressiva medicin med vissa droger är livsfarligt säger vissa och vissa säger att det inte gör någonting alls. Så till min fråga, Kan man blanda mirtazapin och Fentanyl? ligger på 30mg Mirtazapin och har ätit dom i ca 5 veckor nu.

Mvh / D

Bump. Ingen som har koll?
Citera
2015-11-12, 18:52
Medlem
Har Valium och Iktorivil. Hur blir denna blandningen? någon som har något positivt att säga eller är det bara slöseri? Mvh
Citera
2015-11-14, 21:37
Medlem
SnowInformers avatar
Ketamin och heroin tillsammans. Hur är det? Finns det några faror att blanda så?
Citera
2015-11-14, 21:40
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallie

Mvh / D

Just fentanyl och mirtazapin är inte bra. Fentanyl går på serotonin. Om du har otur så kan du få serotonergt syndrom av den blandningen. Skaffa en annan opiat istället.
Citera
2015-11-14, 22:02
Medlem
40 mg Diazepam med viss tolerans och daglig dos på ca 20-30 mg samt 0.03-0.05 gram Herion nasalt. Druckit en dubbel espresso och en energidry guarana.
ck med taurin och guarana.

Heroinet intogs för ca 30 minuter sedan.
Pulsen är bra och andas gör jag utan att tänka på det.

Är dessa doser något att oroa sig för och när vet jag med säkerhet att heroinet inte längre utgör förhöjd risk för andningsdepression?

Tack för snabba svar.
Citera
2015-11-14, 22:11
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandmissbrukare
40 mg Diazepam med viss tolerans och daglig dos på ca 20-30 mg samt 0.03-0.05 gram Herion nasalt. Druckit en dubbel espresso och en energidry guarana.
ck med taurin och guarana.

Heroinet intogs för ca 30 minuter sedan.
Pulsen är bra och andas gör jag utan att tänka på det.

Är dessa doser något att oroa sig för och när vet jag med säkerhet att heroinet inte längre utgör förhöjd risk för andningsdepression?

Tack för snabba svar.

Det ska inte fara någon fara med den låga dosen Heroin, men var försiktig!
Citera
2015-11-14, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det ska inte fara någon fara med den låga dosen Heroin, men var försiktig!

Tack för svar, kommer inte att ta mer av varken Heroinet eller Diazepamen. Talar du av egen erfarenhet eller något du läst till dig? Har svårt att fokusera på långa textstycken och ta till mig information just nu.

Jag har skönt hasch och cigaretter samt LSD, tänker att en microdos LSD kanske får mig att vakna till lite och inte göra mig för avslappnad.

Fler svar uppskattas. Har inget problem med att ringa ambulans om de här doserna skulle kunna vara livshotande. Känner mig dock ganska straight efter kaffet och energidrickan. Men skulle kunna somna när som helst känner jag också.

Hur är de andningsdeppresiva egenskaperna hos Diazepam jämfört med andra Bensodiazepiner samt Heroinets gentemot andra opiater/opioider i samma avseende?

Hjälper koffeinet och de andra stimulanterna mig att fortsätta andas även om jag somnar
op
Har för övrigt ingen opiattolerans alls.
Senast redigerad av Blandmissbrukare 2015-11-14 kl. 22:34.
Citera
2015-11-15, 00:00
Medlem
RicinTeas avatar
Hej! Jag sitter här och har dragit en och en halv gubbe men känner inte alls lika mycket som jag brukar göra trots att jag dragit feta linor. Är bara lite pigg (mycket mindre än vanligt dock) men inte speciellt pratig eller euforisk.
Jag tog 20 mg stesolid igår och 10 mg imorse och jag undrar om det kan ha dämpat ruset. Det är precis samma koks som jag dragit de senaste gångerna enligt kranen (smakar och luktar likadant också) och det är alltid riktigt bra annars. Killen tog bara 15 mg stess igår och känner nästan som han brukar göra på det här laddet.
Hur påverkar stesolid koksruset? Jag trodde att kokainet skulle ta över om det ens skulle bli någon skillnad, särskilt eftersom det inte är mycket stess jag tagit och det är länge sen nu...
Tacksam för alla svar, vill gärna veta om det är stesoliden eller om kranen blandat ut det utan att säga något Eller så kanske jag bara dragit lite för mycket på senaste tiden
Senast redigerad av RicinTea 2015-11-15 kl. 00:07.
Citera
2015-11-15, 18:39
Avslutad
Tog 1mg xanor vid 6 imorse för att få lite sömn efter en nått på tjack. Lyckades inte somna och fyllde på med 0.5 runt 8 imorse och den yttligare 1mg runt kl 12 idag. Och fick sova ett par timmar. Kan ha vara dåliga stavar också.

Är det lugnt att gå lite sub ikväll ca 0.5 - 1mg? Är rätt vän subb användare, har tagit ett par dagar den här veckan. Men innan de var det nån månad sen sist, så har väl lite tolerans på sub.

Ingen tolerans på benso. Men xanoren borde väl ha gått ut kroppen snart?
Citera
2015-11-15, 20:22
Medlem
På morgonen tar jag 2 tabletter citodon och 100 mg sertralin. Sen efter någon timme tar jag 10 mg stesolid. Sen till lunch tar jag 2 citodon till. Och sen på eftermiddag tar jag ytterligare 2 citodon och vid fem tar jag 10 mg stesolid till. Och till middagen 2 citodon.
Sen till natten tar jag en stilnoct.
Kan man trycka in en oxynorm på 5 mg där någonstans? Kan avvara någon citodon eller någon stesolid...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in