2015-01-12, 13:39
Avstängd
Tar endast mirtazapin.. skulle det vara farligt med Ethylcaine, phenzacaine, synthacaine, thj-018, 5f-akb-48 nån utav dom? Va skulle ni göra om ni hade alla dessa och tog mirtazapin?
Citera
2015-01-13, 19:57
Medlem
popcorn.mannens avatar
Hejsan! det är så att en utav mina bättre vänner tar en hel del benso alltså ca 30-50 st per gång ungefär och blir inte ens skev eller någonting har känner inte ens av dom säger han och nu säger han att han har börjat gå på subutex till o från, inte varje dag som jag förstog det men ibland. och min fråga är, är det lika farligt att blanda subutex med dom doserna benso fast han har tolerans? alltså jag vet att sub o benso inte e någon bra kombo men är det lika farligt o blanda dom doserna benso med sub fast att han har tolerans som om han skulle gjort det utan tolerans?? hoppas ni förstår min fråga.
Citera
2015-01-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
Hejsan! det är så att en utav mina bättre vänner tar en hel del benso alltså ca 30-50 st per gång ungefär och blir inte ens skev eller någonting har känner inte ens av dom säger han och nu säger han att han har börjat gå på subutex till o från, inte varje dag som jag förstog det men ibland. och min fråga är, är det lika farligt att blanda subutex med dom doserna benso fast han har tolerans? alltså jag vet att sub o benso inte e någon bra kombo men är det lika farligt o blanda dom doserna benso med sub fast att han har tolerans som om han skulle gjort det utan tolerans?? hoppas ni förstår min fråga.
Folk dör ju av blandningen.
Känns det inte bra onödigt att proppa i sig 50 benso om man inte blir skev?
Men tar han inte alltför stora doser sub lär han klara sig.
Citera
2015-01-13, 21:19
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychedelicDmT
Folk dör ju av blandningen.
Känns det inte bra onödigt att proppa i sig 50 benso om man inte blir skev?
Men tar han inte alltför stora doser sub lär han klara sig.
jo det tycker jag också men han lyssnar inte på mig. sen e han beroende av det så han måste få sig benson men 50 st e överdrivet som sagt. men är det mindre risk att få andnings depp om man e tolerant mot benson än om man inte vore tolerant alls?? nu lyckades jag få ut min fråga lite tydligare märkte jag.
Citera
2015-01-13, 22:46
Medlem
boggierocks avatar
Nån som vet om det går att slänga i sig några lergigan när man har tagit concerta ? Behöver sömn
Citera
2015-01-16, 19:05
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boggierock
Nån som vet om det går att slänga i sig några lergigan när man har tagit concerta ? Behöver sömn

Det är lugnt. Kör på
Citera
2015-01-16, 19:08
Medlem
Aerosol-s avatar
En vän till mig undrar om det är farligt att blanda subutex med paraflex ?
Citera
2015-01-18, 08:23
Medlem
bennes avatar
Felpost
Citera
2015-01-22, 16:56
Medlem
Existensens avatar
Hej! Tjackstädar och hittade en massa Dexofen 50mg som är 3-4 år gamla samt losarstad comp 100/12.5mg. Hur påverkar Dexofen tjack och kan jag ta lite av någon av dom för att sluta tänka på hjärtat utan att förstöra stimulansen på ett dåligt sätt? Och hur många mg rekommenderar ni isf?
Citera
2015-01-23, 01:22
Medlem
KringExs avatar
Kan man ta Gabapentin efter tjack eller får man kramp då?
Citera
2015-01-23, 13:04
Medlem
Existensens avatar
Det är lungt i normala doser gabapentin eller lyrica. Har precis för mig att det till och med skyddar en mot krampanfall (eller höjer kramptröskeln) under 4-600mg lyrica i alla fall

Pundade in mig en del och förklarade avancerat tjack+lyrica kombon, mest noteringar jag själv gjort, tips och saker som kan fixa olika declinements i combon om man överdoserar någon av dom.
Den får bli en egen tråd istället jag lägger upp sen, kan ju inte skriva en hel tråd som ett inlägg. Ingen skulle ta mig seriöst om dom såg all den mentala energin jag la på ett inlägg som högst någon enstaka lär sätt

Cpigaste tjacket jag tagit, får bli analys för normalt sätt blir jag bara lugn av tjack oavsätt mängd. Duracell tjack amsterdam har då, jäävlar!
Citera
2015-01-23, 13:11
Medlem
Existensens avatar
Igen, ingen som vet vad dexofen gör på tjack? Tar den bort del av den bra stimulansen eller bara drar ner smått obehag? Jag är inte van vid att gå såhär fort på enbart tjack, gör det bättre om det går men är ingenting värt att råka dra ner ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in