Visste inte riktigt vart denna tråden skulle passa in men med tanke på att det är både benzo och opiater så är det en kombination.
I måndags tog jag 40mg Ikto och 80mg Valium, och igår en hel del Etizolam. Fick knappt ut något av det, bara lite småskön av Etizolamen men då snackar vi nästan 30-40mg på tom mage och kanske 25% av alla lät jag smälta under tungan (inte samtidigt givetvis

).
-------
Idag har jag slängt i mig 195mg
Adinazolam, den "nya" RC-benzon, det motsvarar sex och en halv styck och kommer från affären med 24 i namnet.
Utöver detta har jag tagit 500mg Tramadol som går ut 2019 så det är inget fel på dem samt 8mg Etizolam.
Allting på tom mage och en del Adinazolam och Etizolam lät jag smälta under tungan.
Efter fyra timmar somnade jag i datorstolen i 40 minuter och vaknade lite piggare med lite kännbar effekt av Tramadolen men inte alls som jag brukar känna på 500mg.
Och idag ville jag fira lite så tog ÄNNU mer av allting men känner ändå knappt nånting. Somnade väl på grund av Adinazolamen då den är väldigt sederande.
Igår tog jag tre och en halv vilket motsvarar 105mg. Och ingenting annat, bara Adinazolam och fick den allra bästa body high och avslappnad jag nånsin fått av någon benzo, mådde så extremt jävla underbart. Men sen somnade jag framför TVn och när jag vaknade några timmar senare var all effekt borta.
Vill tillägga att utöver de Iktos, Vallar och Etizolam sedan i måndags och tisdags har jag inte rört benzos på flera månader.
Finns det någon logisk förklaring till varför jag inte känner av något? Det är ändå tillräckligt stora doser jag tagit. Särskilt de 40mg Ikto och 80mg Valium i måndags borde ha gett mig någonting men istället var allt som normalt förutom att jag sov underbart.
Och nej jag försöker inte skryta eller mäta penis här, jag vill bara komma till grund och botten av vad som är fel.
Tack på förhand
MackinawPeachez