2015-08-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Beroende på kvalitén på ditt H men jag hade INTE riskerat att prova ändå. Jag själv brukar köra sub och benso båda i låga doser för att spara på subben men även de kan vara en lek med döden...

Mvh.

Nu har jag inget att leva för men. Gäller detta så länge jag har substansen i kroppen eller så länge den verkar?

Jag har supit, tagit tjack, mxe,meph under perioden untan att det påverkat så känner ändå att jag tål mycket av benzon, får abs utan men droger funkar....
Citera
2015-08-29, 02:48
Medlem
pumathemans avatar
Är det lugnt om man skulle krossa en 5 Mg oxycontin snorta efter intag av Sub? Jag vet annars att det kanske inte händer nåt för subutext kan blockera det. Men är sugen testa
Citera
2015-08-29, 03:28
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumatheman
Är det lugnt om man skulle krossa en 5 Mg oxycontin snorta efter intag av Sub? Jag vet annars att det kanske inte händer nåt för subutext kan blockera det. Men är sugen testa

Slöseri tyvärr, subben blockar i minst 48h och 5mg oxy hade du ändå inte känt något av tyvärr...

Mvh.
Citera
2015-08-29, 11:10
Medlem
Hej!
Det är väl inget farligt att blanda FM1 och klonazolam va?
Har tänkt skippa bärsen i såfall? Eller går även det bra?
Citera
2015-08-30, 10:25
Bannlyst
20 mg stesolid, 300 mg lyrica, 150 mg tramadol och cb.

Bra blandning?
Citera
2015-08-30, 10:40
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
20 mg stesolid, 300 mg lyrica, 150 mg tramadol och cb.

Bra blandning?

Det är lugnt. Det var så låg dos tram och lyrica så kör på
Citera
2015-08-30, 13:59
Avslutad
Har varit uppe hela natten på tjack och när morgonsolen gick upp började ATn krypa sig på så slängde i mig 0.25mg klonazolam. Benson gjorde det den skulle (har ganska låg tolerans). Men sedan fick jag den briljanta iden att ta lite acetylfentanyl då min mage började bli risig ( har käkat strax under ett gram AF utspritt under ca månads tid, ofta dagligen så där jag har tolerans). Blev inte ens ett helt sprut från nässpayen.

Jag är välmedveten om faran att blanda opioder med benso men med tanke på att jag har tolerans på AF och tog en låg dos benso borde det inte vara någon fara right?

Känner mig F.Ö känner jag mig inte speciellt påverkad.
Citera
2015-08-30, 23:56
Medlem
KringExs avatar
Tycker ni att Iktorivil boostar Lyrica?
Citera
2015-08-31, 11:51
Bannlyst
Vad tycker ni om tramadol, ikto, stess och cb?
Citera
2015-08-31, 17:25
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Hur tror ni att det skulle funka att köra en fattigmans speedball, dvs 500 mg tramadol och 90 mg elvanse. Har även diazepam och alpra tillgängligt.
Citera
2015-09-01, 18:46
Bannlyst
Är det lugnt att ta en liten mängd sub om man har tramadol i kroppen? ca 200 mg tramadol
Citera
2015-09-02, 11:48
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Vad händer, varför känner jag inget?

Visste inte riktigt vart denna tråden skulle passa in men med tanke på att det är både benzo och opiater så är det en kombination.

I måndags tog jag 40mg Ikto och 80mg Valium, och igår en hel del Etizolam. Fick knappt ut något av det, bara lite småskön av Etizolamen men då snackar vi nästan 30-40mg på tom mage och kanske 25% av alla lät jag smälta under tungan (inte samtidigt givetvis ).

-------

Idag har jag slängt i mig 195mg Adinazolam, den "nya" RC-benzon, det motsvarar sex och en halv styck och kommer från affären med 24 i namnet.
Utöver detta har jag tagit 500mg Tramadol som går ut 2019 så det är inget fel på dem samt 8mg Etizolam.

Allting på tom mage och en del Adinazolam och Etizolam lät jag smälta under tungan.

Efter fyra timmar somnade jag i datorstolen i 40 minuter och vaknade lite piggare med lite kännbar effekt av Tramadolen men inte alls som jag brukar känna på 500mg.

Och idag ville jag fira lite så tog ÄNNU mer av allting men känner ändå knappt nånting. Somnade väl på grund av Adinazolamen då den är väldigt sederande.
Igår tog jag tre och en halv vilket motsvarar 105mg. Och ingenting annat, bara Adinazolam och fick den allra bästa body high och avslappnad jag nånsin fått av någon benzo, mådde så extremt jävla underbart. Men sen somnade jag framför TVn och när jag vaknade några timmar senare var all effekt borta.

Vill tillägga att utöver de Iktos, Vallar och Etizolam sedan i måndags och tisdags har jag inte rört benzos på flera månader.

Finns det någon logisk förklaring till varför jag inte känner av något? Det är ändå tillräckligt stora doser jag tagit. Särskilt de 40mg Ikto och 80mg Valium i måndags borde ha gett mig någonting men istället var allt som normalt förutom att jag sov underbart.

Och nej jag försöker inte skryta eller mäta penis här, jag vill bara komma till grund och botten av vad som är fel.

Tack på förhand
MackinawPeachez
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in