Tror du att du är en tabloidtidningsförsäljare från 1860, eller är du bara så dekadent i ditt sinne att du inte förstått att säljargumentet "EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!" förlorade sin potentiella köpstimulerarkraft för lite drygt 100 år sedan?
Citat:
Ja, det gör det sannerligen. Massvis med författare, konspirationsbloggare och filmskapare ljuger systematiskt om "chemtrails", och tjänar miljoner på att sälja dessa lögner till folk som inte pluggat alla de underämnen som aerodynamik och partikelkunskap bjuder på och vars kunskapsinjektion effektivt skulle döda alla tänkbara försäljningskanaler för denna skit.
Det finns därmed anledning att anta att chemtrail-historierna från början tagits fram av en ekonomisk kartell som vill tjäna sitt levebröd på att ta det från den 0,01% av världens folk som går på skiten.
Citat:
Dölja förekomst?
Den enda som ertappats med att dölja FÖREKOMST hittills är de sk. Chemtrail-troende.
Syftet med chemtrails brukar förklaras strax efter förekomsten döljts, och detta av samma individer som står för själva döljandet av förekomsten.
Citat:
Jag tror du besvarade din egen fråga där...
Citat:
vilket är en bok som varken finns fullt läsbar på Google Books eller fritt nedladdningsbar i annan form heller. Det enda sättet att tillskansa sig den info som står där, är att köpa och därmed betala för boken.
Vill hon leka vetenskapsman så är det ok för mig, men om hon inte publicerar sina resultat fritt efter det, så måste jag tyvärr sätta upp henne på min "known scammers"-list.
Och, kan du inte peka på exakt vilken sida i hennes bok som talar om CHEMTRAILS, så måste jag tyvärr sätta upp även Dig på denna lista.
Senast redigerad av Trolltestet 2015-11-06 kl. 01:38.
Senast redigerad av Trolltestet 2015-11-06 kl. 01:38.