2015-08-19, 01:56
Medlem
Död o återfödds avatar
.
EXTRA !!! EXTRA !!!! EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Detta var den tredje dagen i rad utan ett endaste chemtrail på himlen !!!

Hur förklarar kondenstrollen detta, med annat än att NATO:s chemtrail-plan gett sig av (för gott?) från landets gränser?

Med tanke på ännu fler dagar framöver med idel solar på SMHI:s väderkartor, så är den enda logiska förklaringen att NATO briefat med SMHI att de beslutat sluta chemtraila Sverige !!!

Skål vänner!

Skål!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-19 kl. 02:03.
Citera
2015-08-19, 02:56
Medlem
Extra extra, det har lagts upp flera bilder på kondensstrimmor under dina tre "garanterat fria" dagar.

Varken profetior eller astrologi är ditt område. Inget annat heller, verkar det som.
Citera
2015-08-19, 06:28
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.

Hur förklarar kondenstrollen detta, med annat än att NATO:s chemtrail-plan gett sig av (för gott?) från landets gränser?

Med tanke på ännu fler dagar framöver med idel solar på SMHI:s väderkartor, så är den enda logiska förklaringen att NATO briefat med SMHI att de beslutat sluta chemtraila Sverige !!!

Skål vänner!

Skål!
Du har fortfarande fått en förklaring, 4 gånger till och med.
Citera
2015-08-19, 07:19
Medlem
Citat:
.

Skål vänner!

Skål!

Jag skulle gissa på att du har fått miljoner förklaringar på alla dina hjärndöda påhitt här på Flashback. Synd att du inte blev avstängd permanent.
Citera
2015-08-19, 08:15
Medlem
ulfsass avatar
Citat:
Ledsen, men det GÅR INTE att bortförklara faktumet att det plötsligt sen några dagar slutats chemtraila i Sverige...

Hur mycket ni kondenstroll än vill det, så går det inte, med tanke på att temperatur, luftfuktighet, lufttryck, skonummer etc varit väldigt lika den senaste tiden, men ändå inga chemtrails!

Speciellt inte dessa persistent chemtrails som brukar vara NATO-planens signum!

ALLA NI SOM FÖLJER TRÅDEN, KOLLA SJÄLVA UPP HIMLEN, NI KOMMER INTE LÄNGRE SE NÅGRA CHEMTRAILS !!!

HAR NATO GETT UPP FÖR GOTT?

Det återstår att se kära vänner...

Snacka om att desinformatörerna i tråden kokar av ilska nu!

Hur ska de bortförklara att de inte ser några chemtrails längre, inga mer strimmor och streck som fuckar upp himlen?

GAME OVER !!!

Hej Gudasänd. Du spammar vidare med samma copy/paste i alla trådar ser jag.
Tyvärr blir dina fantasier inte mer sanna för det.
Du kan ju inte visa på ens ett enda plan på marken som kan spruta ut chems. Noll.
Detta av alla de tusentals plan som lämnar dessa strimmor efter sig. Svagt.

Ha en god dag.
Citera
2015-08-19, 08:41
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
.

Skål vänner!

Skål!

Varför ljuger du? Jag såg massvis med sträck från plan igår när jag låg ute och sola.
Citera
2015-08-19, 09:18
Medlem
madtops avatar
Citat:
.
Citat:
Ledsen, men det GÅR INTE att bortförklara faktumet att det plötsligt sen några dagar slutats chemtraila i Sverige...

Det har aldrig funnits chemtrails över Sverige, så det var 915528201 dagen utan chems...

Pratar du däremot om contrails så har det varit gott om dem de senaste tre dagarna.
Du kanske missade mitt inlägg från i måndags? I det redogjorde jag för en massa vanliga passagerarplan som lämnade persistent trails.

(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Under mindre än en timme såg jag 8 flygplan som lämnade kvardröjande strimmor efter sig. Och det var absolut inte några militärplan utan det var helt vanliga plan från Norweigan, BritishAir, KLM, AirFrance osv...
Senast redigerad av madtop 2015-08-19 kl. 10:08.
Citera
2015-08-19, 10:46
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Extra extra, det har lagts upp flera bilder på kondensstrimmor under dina tre "garanterat fria" dagar.

Varken profetior eller astrologi är ditt område. Inget annat heller, verkar det som.
Ja vi kan alla se att flygplan fortfarande producerar kondensstrimmor och att den psykiskt sjuke "miniguden" som han kallar sig då han "återfötts" ljuger. Jag ser flera kondensstrimmor när jag tittar ut. Efter passagerarflygplan... den "återfödda miniguden" brukar skylla på militär plan och några sådana gigantiska BOEING och AIRBUS har vi såklart inte.

"Miniguden" har nog inget fönster i sin cell.
Senast redigerad av Xelious 2015-08-19 kl. 10:49.
Citera
2015-08-19, 11:45
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Hur mycket ni kondenstroll än vill det, så går det inte, med tanke på att temperatur, luftfuktighet, lufttryck, skonummer etc varit väldigt lika den senaste tiden, men ändå inga chemtrails!

Speciellt inte dessa persistent chemtrails som brukar vara NATO-planens signum!

ALLA NI SOM FÖLJER TRÅDEN, KOLLA SJÄLVA UPP HIMLEN, NI KOMMER INTE LÄNGRE SE NÅGRA CHEMTRAILS !!!

HAR NATO GETT UPP FÖR GOTT?

Det återstår att se kära vänner...

Snacka om att desinformatörerna i tråden kokar av ilska nu!

Hur ska de bortförklara att de inte ser några chemtrails längre, inga mer strimmor och streck som fuckar upp himlen?

GAME OVER !!!

Bara för att du bor under en bro som ett troll och aldrig ens ser himlen så betyder det inte att resten av oss gör det. Vi som har liv spenderar tid utomhus. Jag har varit utomhus väldigt mycket under de senaste dagarna och jag har sett mängder med kondensationsstrimmor. Det är ditt påstående om bortförklaringar som är en bortförklaring. Det gör dig till en lögnare då inget i ditt påstående helt enkelt är sant
Citera
2015-08-19, 12:38
Medlem
madtops avatar
Citat:

Extra extra - just nu i Stockholm

Kolla upp på himlen så ser ni just nu passagerarplanet QTR175 som skapar en kondensationsstrimma.

Planet är ett vanligt passagerarplan av typen Boeing 787 från Qatar Airways och det flyger just nu på höjden FL400 på väg från Doha till Oslo. Planet passerar i skrivande stund (12:37) Lidingö.

Strimman planet lämnar efter sig består av vanligt vatten. Strimman är helt enkelt ett moln av kondenserat vatten - precis som alla andra moln man ser på himlen.
Senast redigerad av madtop 2015-08-19 kl. 12:41.
Citera
2015-08-19, 12:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Ganska mycket sprayande här idag.

Citat:
.

Hur fan ska ni ha det? En säger att det är ganska mycket sprayande och den andra skriker om att det inte förekommit en enda strimma.
Citera
2015-08-19, 12:57
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur fan ska ni ha det? En säger att det är ganska mycket sprayande och den andra skriker om att det inte förekommit en enda strimma.

Hur, var, när och varför. Dårarna kan inte enas om nånting. Ingen överraskning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in