Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Någon mer än jag som såg massa chemtrails idag?? Fruktansvärt, jag sa till människor att dom ska skydda sig men alla nonchalera mig, helt otroligt. Här försöker jag göra en god gärning så blir jag avvisad istället.

Nej, ingen har någonsin i världshistorien sett chemtrails.
Chemtrails faller på sin egen orimlighet.
Om vi för en stund skulle anta att allt som påstås om chemtrails stämmer, flygbolagen sprayar människor med utsläpp från flygplan.
Det skulle innebära att privata flygbolag skulle förlora pengar genom att ta in mer last för att hjälpa en eller flera stater. Dessutom ska detta antingen vara känt eller gömmas för aktieägare, styrelse eller andra.
Flygplanstillverkarna måste säkra så att flygplanen kan ha den här typen av utrustning placerad där det är tänkt. På flygplatsen innebär det att all markpersonal ska vara införstådd i hur chemtrails fungerar, för om man ska utföra underhåll på flygplan med främmande utrustning skulle ett och annat ögonbryn höjas. Piloterna måste också vara medvetna om vad som sker eftersom de ska starta processen när de ska börja spraya.
Och vem levererar den här sörjan? För de måste ju också vara högst medvetna om vad man levererar. Eller finns det i jetbränslet? För då måste ju oljebolagen vara med på det hela.
Det är ju också märkligt att ingen av alla dessa berörda någonsin försäger sig, klantar sig eller går till pressen med det hela.
Jag är för övrigt fortfarande intresserad av dina "beräkningar" du har gjort. Presentera dem så att vi andra kan göra om dina experiment eller håll käften.