2015-10-26, 15:15
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Har väl aldrig (?) hänt att produktionen tagit tillbaka en person som åkt ur via parceremonin, men de kan nog göra ett undantag med Adrian för att rädda säsongen.
Smail?
2015-10-26, 18:43
Medlem
Liggspoiler:
2015-10-26, 20:21
Medlem
Smirmats avatar
2015-10-26, 21:38
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
What?
2015-10-26, 22:05
Medlem
Mikeyjamess avatar
"Döda mig fan inte innan frukost!" - Hermansson
2015-10-26, 23:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Har väl aldrig (?) hänt att produktionen tagit tillbaka en person som åkt ur via parceremonin, men de kan nog göra ett undantag med Adrian för att rädda säsongen.

Jo. Eric, Smail, Saga, Kian etc etc förra säsongen och Hermansson hittills i år. Adrian kommer definitivt att komma tillbaka, fast kanske inte den här veckan.
2015-10-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRosa
Okej, här kommer min spekulation för nästa vecka

1. Adrian får välja vem som ska bli mördare (surprise surprise). Har ingen aning om hur många avsnitt det är den här säsongen men är det många kvar lär Adrian inte komma in nästa vecka i alla fall.

Resten av spekulationen blir på spoiler

Det här är vad jag förespådde förra veckan, ganska stolt ändå Tråkigt att Adrian tog den tråkiga vägen som jag var först inne på.
2015-10-26, 23:40
Medlem
Yoshi.crews avatar
2015-10-27, 00:34
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Med Adrian borta är ju Oliver största psykot. Agerar ofta annorlunda mot hur han tänker (det han berättar i "bikten")

Bra skådespel av Mehdi. Särskilt när Jennifer blev mördad. Man trodde verkligen han var ledsen. Dock hoppas jag både Herman (döda mig inte före frukost!) och Jennifer kommer tillbaka då båda är rätt sköna.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2015-10-27 kl. 00:37.
2015-10-27, 02:00
Medlem
Hunden007s avatar
Jag tror Mehdi blir påkommen.

minns 2013 då Samir åkte precis veckan innan Halloween var och kom tillbaka efter 2 dagar. undra om samma sak händer Adrian?
Senast redigerad av Hunden007 2015-10-27 kl. 02:04.
2015-10-27, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det har tidigare uppmärksammats här i tråden att Adrian inte använder uttrycket "funtad" korrekt. Han säger att nån är "jävligt funtad" och verkar mena att personen är väldigt smart.

Var det bara jag som märkte att Adrian även inte verkar ha koll på uttrycket
"att sätta griller i huvudet på någon". Han sa "De sätter bara galler i huvudet på dig!"

Att Adrian anses vara den i huset som är "bäst på att prata" säger lite om nivån på övriga deltagare.

Det är ju tydligt att de flesta PH deltagare har missat ett stort antal svenskalektioner (eller snarare största delen av all skolundervisning). Däremot ser jag inte det stora språkfelet i att jämställa "jävligt funtad" med att inte vara korkad, dum etc.
Då funtad betyder "riktig" så kan det väl jämföras med när man använder uttrycket "han är inte riktigt riktig", vilket menas till att personen typ inte har alla hästar hemma eller vilket talesätt man nu vill använda sig av.
Att säga att personen är "jävligt funtad" blir alltså samma som att säga att personen är "jävligt riktig", vilket snarare är en positiv omnämning om personen (i Adrians fall så uttalas det ju ang personens intelligens).
"Jävligt illa funtad" hör man då och då i vardagligt språk och det är ett uttryck för att vara ungefär lite dum i huvudet, har därför svårt att förstå varför så många här i tråden stör sig på att Adrian använder de orden.

Däremot så är det ju lite tragiskt att kunskapsnivån ligger lite konstant låg hos samtliga deltagare om man ser till då de hade historieprov under "skolveckan", bl a att månlandningen skulle ha skett runt 1500-talet eller tidigare...
Uttalat av Josefine som iofs är den deltagare som jag gillar bäst och som verkar vara den deltagare som mest har båda fötterna på jorden och kan tänka lite konstruktivt.
2015-10-27, 08:56
Medlem
BreEEeevs avatar
Mos är född 1992 och är den yngste Amanda legat med.
Betyder det att hon föredrar äldre män, eller har det bara slumpat sig att hon legat med såna som är äldre än 23 år?
Om hon går igång på äldre män är det ju positivt för mig, är ju en handfull år äldre än Amanda.

Nu blev jag kåt igen.

Någon som vet om Amanda läser den här tråden? Eller känner hon ens till Flashbacks existens?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in