2015-10-27, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Mos är född 1992 och är den yngste Amanda legat med.
Betyder det att hon föredrar äldre män, eller har det bara slumpat sig att hon legat med såna som är äldre än 23 år?
Om hon går igång på äldre män är det ju positivt för mig, är ju en handfull år äldre än Amanda.

Nu blev jag kåt igen.

Någon som vet om Amanda läser den här tråden? Eller känner hon ens till Flashbacks existens?

Hon var ju riktigt fräsch i poolen igår.
2015-10-27, 13:21
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Mos är född 1992 och är den yngste Amanda legat med.
Betyder det att hon föredrar äldre män, eller har det bara slumpat sig att hon legat med såna som är äldre än 23 år?
Om hon går igång på äldre män är det ju positivt för mig, är ju en handfull år äldre än Amanda.

Nu blev jag kåt igen.

Någon som vet om Amanda läser den här tråden? Eller känner hon ens till Flashbacks existens?
Haha, när sa hon att hon endast har legat med folk som är över 23? Hon sa bara att den yngsta är 92a.

Stor skillnad gubben.
2015-10-27, 14:05
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Jag tror Mehdi blir påkommen.

minns 2013 då Samir åkte precis veckan innan Halloween var och kom tillbaka efter 2 dagar. undra om samma sak händer Adrian?

Varför tror du det? Någon särskild tanke eller tror du bara det? Oliver verkade ju misstänka honom mest igår ett tag. Jag tycker mehdi spelade bra i alla fall. Tillslut kommer han såklart bli påkommen oavsett hur mycket han skådespelar.

Jag tror det är möjligt att samma sak händer med Adrian, han kom säkert inte igår bara för att det inte skulle vara så uppenbart.
2015-10-27, 16:08
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Haha, när sa hon att hon endast har legat med folk som är över 23? Hon sa bara att den yngsta är 92a.

Stor skillnad gubben.

A-ha! Så du menar att hon nämnde det för det är väldigt stor skillnad på att ligga med en 91:a och 92:a?
Eller den äldste hon legat med kanske är född 1990?

Så då är det värt att nämna att "Wow! Du är så skitmycket yngre än de andra! Rekord!"

Grabben, jag lovar att hon legat med män som är födda på 80-talet, 70-talet och det skulle inte förvåna mig om en och en annan 60-talist fått spruta i hennes innandöme.
2015-10-27, 16:20
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Varför tror du det? Någon särskild tanke eller tror du bara det? Oliver verkade ju misstänka honom mest igår ett tag. Jag tycker mehdi spelade bra i alla fall. Tillslut kommer han såklart bli påkommen oavsett hur mycket han skådespelar.

Jag tror det är möjligt att samma sak händer med Adrian, han kom säkert inte igår bara för att det inte skulle vara så uppenbart.

bara en magkänsla.

hoppas dock jag har fel.
2015-10-27, 19:00
Medlem
2015-10-27, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RachelZane

2015-10-27, 19:38
Medlem
2015-10-27, 19:49
Medlem
Smirmats avatar
2015-10-27, 22:06
Medlem
Demonss avatar
Hörni, det är väl tisdag idag så varför är PH redan på dreamfilm? Alltså, vilket avsnitt kommer att sändas idag?
2015-10-27, 22:31
Medlem
Nu när man varit med i Paradise hotel kommer man ju få fett mycket erbjudande o sånt så jag funderar på o skaffa en lägenhet i sthlm så man kan pendla typ med det o familjen och leva life.

Där jag bor är bara bönder o jag är mycket mer utseendefixerad än alla andra oså.

Alltså min största dröm har gått i uppfyllelse att vara med i PH.

Början till ölmage, hängtuttar och ser ut att köra biceps 5 gånger i veckan på gymmet. Varför göra ett sånt självmål på sig själv direkt om utseendefixering. Folk skrattar ju åt han i huset och säkerligen framför Tv också när han beter sig sådär.

Herregud folket som söker till sådana här program, man skäms ju över sig själv av att man sett 3 avsnitt bara.
2015-10-27, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Nu när man varit med i Paradise hotel kommer man ju få fett mycket erbjudande o sånt så jag funderar på o skaffa en lägenhet i sthlm så man kan pendla typ med det o familjen och leva life.

Där jag bor är bara bönder o jag är mycket mer utseendefixerad än alla andra oså.

Alltså min största dröm har gått i uppfyllelse att vara med i PH.

Början till ölmage, hängtuttar och ser ut att köra biceps 5 gånger i veckan på gymmet. Varför göra ett sånt självmål på sig själv direkt om utseendefixering. Folk skrattar ju åt han i huset och säkerligen framför Tv också när han beter sig sådär.

Herregud folket som söker till sådana här program, man skäms ju över sig själv av att man sett 3 avsnitt bara.

samir badran wannaben kommer aldrig bli lika stor som sin idol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in