2015-10-15, 05:21
Medlem
Kewks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LampknappeN
Dagens avsnitt får fan bli droppen. Så trött på Martin som alltid ska prata i munnen på dom andra, aldrig kan ha fel och vara konstant tuff och PK. Tråkigt när humorn får stå i skuggan för samhällsdebatter av riktigt usel kvalité, speciellt när Nisse och David är riktigt sköna människor.

Håller helt med.
Hatar när Martin börjar basunera ut sitt PK snack,är han så dum som han verkar eller är det en fasad han gömmer sig bakom? Oavsett vad så tycker jag han borde mjuka upp sig lite grann för det börjar riktigt pinsamt.. Det drar ner dom andra grabbarnas kvalitéer helt enkelt.
Citera
2015-10-21, 20:28
Medlem
Ronilles avatar
Nu har de släppt kampanjen för Åhléns. Har sett den på flera kanaler idag. Thumbs up!
Citera
2015-10-22, 06:13
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Nu har de släppt kampanjen för Åhléns. Har sett den på flera kanaler idag. Thumbs up!
Är det sant? Jag måste verkligen ha missat något i det senaste avsnittet.
Citera
2015-10-22, 11:08
Medlem
canadianresourcess avatar
Tror det var ett misstag att försöka finansiera AMK morgon med hjälp av patrion. Hade vart bättre att köra kickstarter igen och köra typ 10 veckor per säsong. Dels för att folk av någon anledning verkar ogilla patrion. Dels för att jag tror det är fel att gå ut och säga att "Vi ska köra för alltid" Blir genast mer urvattnat på nått vis...
Citera
2015-10-22, 11:26
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canadianresources
Tror det var ett misstag att försöka finansiera AMK morgon med hjälp av patrion. Hade vart bättre att köra kickstarter igen och köra typ 10 veckor per säsong. Dels för att folk av någon anledning verkar ogilla patrion. Dels för att jag tror det är fel att gå ut och säga att "Vi ska köra för alltid" Blir genast mer urvattnat på nått vis...
Dessutom är det mycket lättare att bidra bara en gång än månadsvis.
Lägg där till att avsnitten har sjunkit rejält i kvalité sedan dom började tjata om patreon och dessa jävla kalsonger.
Senaste avsnittet var bedrövligt.

Dom vill inte ha sponsorer, men det enda dom gör just nu är reklam i form av kalsongsnack, patreon och dessa förbannade pluggningar.
Jag har inga problem med att man pluggar sina egna grejer en gång.
Men när man däremot gör det två eller tre gånger då börjar det bli störande.

"Men stäng av då!" - nej det tänker jag inte då jag vet vilken högsta nivå dom har.
Citera
2015-10-22, 12:37
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Dessutom är det mycket lättare att bidra bara en gång än månadsvis.
Lägg där till att avsnitten har sjunkit rejält i kvalité sedan dom började tjata om patreon och dessa jävla kalsonger.
Senaste avsnittet var bedrövligt.

Dom vill inte ha sponsorer, men det enda dom gör just nu är reklam i form av kalsongsnack, patreon och dessa förbannade pluggningar.
Jag har inga problem med att man pluggar sina egna grejer en gång.
Men när man däremot gör det två eller tre gånger då börjar det bli störande.

"Men stäng av då!" - nej det tänker jag inte då jag vet vilken högsta nivå dom har.

Håller med du, tycker inte det är fult att dom vill tjäna pengar och använder sig av sin publik, as you do, för att göra det. Men jag fattar inte varför dom inte använder sig av sponsorer för att få igång morgonshowen och sedan successivt fasa ut sponsorerna när bidragen från lyssnarna växer.

Som det ser ut idag är jag skeptisk till om AMK kommer få in de resterande eurodollars som behövs för att dom ska köra två veckor i november och det lär verkligen inte växa när morgonshowen försvinner i tre veckor.
Citera
2015-10-23, 22:16
Medlem
starbounds avatar
Vann David Sundin valet i Kanada?
Citera
2015-10-23, 22:55
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starbound
Vann David Sundin valet i Kanada?

Nej http://www.ladda-upp.se/files/2015/b169446.png

http://www.cbc.ca/includes/federalelection/dashboard/
Citera
2015-10-23, 23:35
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Jag kommer aldrig mer lyssna på en enda minut till av deras podcast om de sätter igång med sin elitistiska södermalmspropaganda angågende flyktingar igen. Jävlar så dumma de är. Självklart är det den enda frågan som den småväxte och extremt osäkre David Sundin vågar har någon åsikt om. I hans vänsterextrema kulturkretsar finns det ju inte en chans i helvetet att han skulle få mothugg.

David är i övrigt den roligaste i gänget och jag har inget emot att han är konflikträdd, det kan tvärtom ge upphov till roliga anekdoter och skämt, men jag blir så jävla äcklad av människor vars mål i livet är att bli omtyckta av rätt personer, och anpassar sina "åsikter" efter omgivningen. Han skulle aldrig våga stå för detta om han visste att han var i minoritet. De övriga (möjligtvis frånsett Nisse, som verkar vara totalt politiskt oengagerad på alla plan) kan jag dock respektera lite mer då jag faktiskt tror att det är deras åsikter på riktigt, och inte något de säger för att passa in. Även om de är befängda och frustrerande att lyssna på.
Citera
2015-10-24, 01:35
Medlem
snikvards avatar
Deras politiska dravel är så jävla ointressant innehåll och rent av frustrerande att lyssna på, därför jag slutade lyssna på TSKNAS för flera år sen. Låter nästan som om de sitter och runkar av varandra när dom sitter och kommer med den ena "träffsäkra" flosklerna efter efter den andra och håller med varandra.
Citera
2015-10-24, 01:46
Medlem
nickeheaads avatar
AMK har totalrasat nu. Senaste avsnittet där nästan allt tid avsattes att snacka kalsonger fick mig att bestämma att sluta lyssna på dom, eftersom de idiotförklarar mig som lyssnare. De har fått hybris verkar det som.
Citera
2015-10-24, 14:48
Medlem
DolphinMelters avatar
Vilket uppsving Julia Frej har fått, iallfall inom poddvärlden! Funderade på vilken av TSKNAS, Alex & Sigge eller den här tråden jag skulle posta i men vi tar här eftersom hon är en frekvent återkommande gäst i morgonshowen fick det bli i AMK.

Hon har inom en vecka gästat TSKANS, spelat Halo i Alex & Sigge och i början av månaden var hon gäst i 2/4 avsnitt av AMK morgon. Hon är inte någon superdoldis, jobbat lite på SVT och TV6 tidigare men nu borde hon väl kunna sluta som dagisfröken och satsa helt på musiken. Bara den här månaden är det väl över 400-500 tusen personer som antingen hört henne sjunga och marknadsföra sin musik.
Senast redigerad av DolphinMelter 2015-10-24 kl. 14:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in