2024-12-01, 07:59
Medlem
Kuk-bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kune
Har återfalls-pedofilen Hakuna Matata fått vara med i något podd-avsnitt ännu? Tänker att det kan vara sympatiskt av Soneby att låta barnvåldtäktsmannen själv får ge sin syn på saken om hur det gick till när Soneby fick reda på att han var barnvåldtäktsman samt hur de avancerade och omfattande skattebrotten genomfördes - istället för att man bara får höra Sonebys version. Det blir tyvärr lätt så att man annars börjar misstänka att Sonebys version inte är helt sanningsenlig.

Hade du lyssnat på podden så hade du vetat om han varit med eller inte.
Citera
2024-12-01, 10:43
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk-bosse
Hade du lyssnat på podden så hade du vetat om han varit med eller inte.
Så ditt svar är "jag vet inte, jag lyssnar inte på den, jag bara hänger här för att verka cool"? Annars hade du bara enkelt kunna ge ett svar. Även om man börjar lyssna från början så är det ingen podd du lyssnar ikapp på en eftermiddag.
Citera
2024-12-01, 15:56
Medlem
Kuk-bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Så ditt svar är "jag vet inte, jag lyssnar inte på den, jag bara hänger här för att verka cool"? Annars hade du bara enkelt kunna ge ett svar. Även om man börjar lyssna från början så är det ingen podd du lyssnar ikapp på en eftermiddag.

Detta är en diskussionstråd angående podden AMK morgon, dvs så diskuterar vi avsnitten som kommer ut. Frågor på det?

Sen om denna människa har hakat upp sig helt på någon pedofil som han/hon vill höra mer av så kan han/hon bara gå in på Dumpen istället för att svina ner här med sina äckliga böjelser.
Citera
2024-12-11, 08:53
Medlem
Fyfan vad tråkigt med luigi-skiten jag dör
Citera
2024-12-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Fyfan vad tråkigt med luigi-skiten jag dör

Håller inte med!
Han är ju folkets antihjälte och bör hyllas därefter X)
Citera
2024-12-11, 22:30
Medlem
kaktusplastiks avatar
Har han nämnt något om att bolaget gått under? Bolagsverket har beslutat om likvidation efter att ha påmint om bokföringen i 1,5 år…

Citat:
AMK Studios AB
Likvidation beslutad 2024-12-10

Eftersom företaget äger mikrofonerna och troligtvis står på studion är det väl gonatt med AMK?
Citera
2024-12-12, 06:45
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Har han nämnt något om att bolaget gått under? Bolagsverket har beslutat om likvidation efter att ha påmint om bokföringen i 1,5 år…

Eftersom företaget äger mikrofonerna och troligtvis står på studion är det väl gonatt med AMK?

Kanske därför han har börjat med standup igen. Han måste ha en plan B.
Citera
2024-12-16, 01:36
Medlem
Lärde mig precis ordet "Slam pig" och fick direkt Klara Christiansen i huvudet.

Det var allt, tack för mig.
Citera
2024-12-16, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Kanske därför han har börjat med standup igen. Han måste ha en plan B.

Oj det trodde jag aldrig!
Citera
2024-12-16, 07:45
Medlem
Kuk-bosses avatar
Alltså AMK Fredag.. Är det någon annan än jag som inte hör någon skillnad på David Asp och Viktor Elsnitz? Det enda jag vet är att en av dom är bög men i mitt huvud så blir det båda som är det.
Citera
2024-12-16, 11:49
Medlem
swimp78s avatar
Sonebys fastnande vid fantasin om "folkets hjälte" , den där bilden som.möjligtvis fanns hos vissa new York bor några timmar samma kväll som mordet men sen dog ut.

Sonebys börjar genast fantisera om folklig revolutionen och hur alla kommer hålla mördaren om ryggen osv. sonebys visste inte ens vem denna ceo var men blev av alla memes omedelbart övertygad om hjältemodet!

Nu tjatar han om mössor och merch. Typiskt soneby-skov. Minns nån hans sjukliga besatthet av kriget i Ukraina första månaderna? Han försökte få bli med i hemvärnet... Målade ut hur han skulle åka runt i nån privat milis och guerillafightas mot ryssen ...
Citera
2025-01-08, 11:49
Medlem
Har Martin och Filippa (Barnets Mor) flyttat isär? Det var nyheter för mig, men det kanske var längesen? Hörde honom referera till henne som sitt ex i gårdagens avsnitt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in