2015-10-09, 11:39
Medlem
CO2s avatar
Tycker riktigt synd om Martin Sonneby. Tänk att behöva gå upp så tidigt varje dag för att få det här att gå ihop. Fan, dom flesta över 20 år använder en väckarklocka och måste rutiner i vardagen. Men Martin måste gnälla över det varje dag att han är så trött.
Och när Martin och Julia Frej kommer ihop så blir det bara anti-polisradio av det hela. Hon måste vara räddare för polisen än vad en normalbegåvad person är.
Citera
2015-10-09, 12:07
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CO2
Tycker riktigt synd om Martin Sonneby. Tänk att behöva gå upp så tidigt varje dag för att få det här att gå ihop. Fan, dom flesta över 20 år använder en väckarklocka och måste rutiner i vardagen. Men Martin måste gnälla över det varje dag att han är så trött.
Och när Martin och Julia Frej kommer ihop så blir det bara anti-polisradio av det hela. Hon måste vara räddare för polisen än vad en normalbegåvad person är.
Det där gnället kan dom ju försöka tona ner med. Dom behöver inte ödsla tio minuter av samtal på att dom måste gå upp tidigt. Det är tråkigt innehåll. Det sticker inte i ögonen på mig som har gått upp tidigt en bra del av livet, det är inte det. Men det är verkligen ett tråkigt samtalsämne. Samma sak med Åhléns.
Det är ett tråkigt ämne.
Men i övrigt är det roligt!

Ja, fast hade du som 14-åring blivit nedtryckt av en större polis hade du väl också känt dig lite osäker kring polisen?
Jag förstår henne.
Citera
2015-10-09, 13:19
Medlem
camejos avatar
De killar/män som i sociala medier hyllar Julia Frejs medverkan vill bara ligga med henne va? Jag tycker hon med marginal är den sämsta gästen de haft.
Citera
2015-10-09, 14:33
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
De killar/män som i sociala medier hyllar Julia Frejs medverkan vill bara ligga med henne va? Jag tycker hon med marginal är den sämsta gästen de haft.

Har extremt svårt för henne, tycker bara hon är en lite mildare kopia av Little Jinder.
Hon tar alldeles för mycket plats i morgonshowen, behandlar den som att hon är med i AMK.
Var kom hon ens ifrån? Vem kände henne?
Citera
2015-10-09, 16:45
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Att höra Julia prata är som att lyssna på vilken förortsfjortis som helst (angående polisens beteende, som såklart är förkastligt, men språket var direkt pinsamt).
Citera
2015-10-09, 19:05
Medlem
swimp78s avatar
Tycker ändå det är dåligt , de har fått nog med pengar för 1,5 veckas morgonpod men nöjer sig med att spela In 4 dagar och behåller pengarna och den best of på fredag som de (väl?) sagt att de skulle sluta med och istället köra vanligt avsnitt.

Om folk betalar dem och de lovar att köra till pengarna tar slut tycker jag det är halvdåligt att inte göra detta
Citera
2015-10-09, 19:43
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Tycker ändå det är dåligt , de har fått nog med pengar för 1,5 veckas morgonpod men nöjer sig med att spela In 4 dagar och behåller pengarna och den best of på fredag som de (väl?) sagt att de skulle sluta med och istället köra vanligt avsnitt.

Om folk betalar dem och de lovar att köra till pengarna tar slut tycker jag det är halvdåligt att inte göra detta

Fast när de fick pengar i början av månaden låg väl summan bara på <3000. Nu ligger de över 4000 men den summan får de i början av november.
Citera
2015-10-09, 19:44
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

Det håller jag också med. För ingenstans framgår det att det som blev över för denna månad rullar in i nästa månad.

Ps. Så jävla less på deras tjat om att man ska skänka pengar. Sjukt trött på allt "pluggande" eller vafan dom kallar det (när gästerna får göra reklam för sig själv).

Så jävla trist.
Visst, vissa lyssnare kanske är intresserade vart man kan se en viss komiker, men gör det snabbt i såfall, kan gå på några sekunder typ "Han uppträder där, datum, tid, köp biljetter där".
Citera
2015-10-11, 14:03
Medlem
CO2s avatar
Störde mig grymt mycket på en sak i avsnittet där Dominik Henzel var med i förra veckan.
Han skulle läsa upp ett tweet till en lyssnare som gonattsaga eller vad det var, men då skriker herr Sonneby att det fanns det inte tid till för det skulle pluggas.
Fan är det så gäster och lyssnare behandlas nu när det är lyssnarna som betalar. Då ska lyssnarna ha mer att säga till om.
Blir iaf ingen donation från mig så länge dom kör med Patreon och inte kan ha swish pga nån jävla dum anledning.
Citera
2015-10-12, 11:31
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CO2
Störde mig grymt mycket på en sak i avsnittet där Dominik Henzel var med i förra veckan.
Han skulle läsa upp ett tweet till en lyssnare som gonattsaga eller vad det var, men då skriker herr Sonneby att det fanns det inte tid till för det skulle pluggas.
Fan är det så gäster och lyssnare behandlas nu när det är lyssnarna som betalar. Då ska lyssnarna ha mer att säga till om.
Blir iaf ingen donation från mig så länge dom kör med Patreon och inte kan ha swish pga nån jävla dum anledning.

Patreon går på autogiro, Swish är engångsöverföringar. Hur kan du inte förstå? De kan inte säkra inkomsterna, har nämnts ett antal gånger. Vad har du emot Patreon?
Citera
2015-10-12, 21:18
Medlem
starbounds avatar
Håll med om att det vore 1000 ggr bättre om det reklamfinansierade det hela.

Denna kommunistmodell förkastar jag helt!
Citera
2015-10-14, 23:55
Medlem
LampknappeNs avatar
Dagens avsnitt får fan bli droppen. Så trött på Martin som alltid ska prata i munnen på dom andra, aldrig kan ha fel och vara konstant tuff och PK. Tråkigt när humorn får stå i skuggan för samhällsdebatter av riktigt usel kvalité, speciellt när Nisse och David är riktigt sköna människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in