Citat:
Ursprungligen postat av
nickeheaad
AMK har totalrasat nu. Senaste avsnittet där nästan allt tid avsattes att snacka kalsonger fick mig att bestämma att sluta lyssna på dom, eftersom de idiotförklarar mig som lyssnare. De har fått hybris verkar det som.
Tyvärr verkar det som om du har rätt. Charmen som fanns har lite försvunnit känns det som. Och det hela började med den här morgonshowen.
En lyckad kickstarter-kampanj och Soneby fick hybris och trodde han skulle kunna göra morgonshow för gott. Som jag sagt tidigare tror jag det var ett stort misstag. Man skulle kört på kickstarter igen för att verkligen se om det fanns ett intresse. Jag menar anledningen att folk pröjsade första gången var för att man va spänd på hur det skulle bli. Nu vet alla hur det blev och hur vet dom ens att folk var intresserade av att få mer? Antal gratislyssningar betyder ju uppenbarligen inte att folk är beredda att betala för det.
Känns som det bara gått neråt sedan patrionkampanjen drog igång. Mycket tjat om pengar och sponsorer. Sedan blir ju upplägget lite skevt när de bara kör en vecka per månad. Jag skänker 5 dollar i månaden, men det var på överenskommelsen att man skulle få en hel månad för de pengarna. Som det blir nu så blir det färre lyssnare som får betala mer pengar för mindre avsnitt. Funderar på att dra mig ur.