Citat:
Ursprungligen postat av
M.S
du bortser fortfarande från det faktum att terror-alis taktik knappt ens får ses som EV+ ifall det nu varit uppgjort. det är alltså EN minut kvar och AIK har en hörna. tror fan inte ens det är 10 % chans att ali lyckas göra ett medvetet självmål där. mer än hälften av bollarna kommer ju inte ens dyka ner i närheten av honom och en stor del kommer antingen rensas av en annan HBK-spelare eller nickas av en AIKare... känns ju som en lagom smart idé då. speciellt med tanke på att livebetsen troligtvis är limiterade ganska kraftigt på en 20 oddsare i minut 89 (på övertid brukar det inte ens gå att beta alls).
Ja, inte vet jag men en fördel med mindre men riskabla bets är ju att det inte är hela världen om han skulle misslyckas. Det kanske han redan gjort i nån match förresten.
Vet inte var gränsen går för livespel men har man tillgång till 10 gubbar som spelar på olika bolag i olika länder så blir det nog en del.
Jag tror verkligen inte att en kriminell släkt inte skulle försöka utnyttja situationen med att ha en allsvensk spelare till sitt förfogande för självklart har han starkare band till släkten än till laget.
Ett så osannolikt självmål, hur ofta inträffar det?
Att det sen är matchavgörande och görs av en spelare som misstänkts tidigare, krydda det med att han tillhör en kriminell klan.
Nja, för min del är det för många tillfälligheter.
"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."