2015-10-31, 21:33
Medlem
Lurigfaxs avatar
Grattis Norrköping, ytterst välförtjänt. Känns f.ö som att den här trådens deltagare för första gången på många år är hyfsat överrens om att rätt lag vann?
Citera
2015-10-31, 21:37
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Grattis Norrköping, ytterst välförtjänt. Känns f.ö som att den här trådens deltagare för första gången på många år är hyfsat överrens om att rätt lag vann?
Rätt lag brukar man väl vara överens om? Vem nekade Malmö
vinsten förra året t.ex?

Däremot rör Norrköping inte upp så mycket känslor som de lag som brukar vinna.
Citera
2015-10-31, 21:44
Medlem
Göteborgs bölande om Rosenberg når ständigt nya bottennivåer. Att supportrar ser honom som roten till all ondska i världen kan jag köpa men när spelare och ledare tar på sig foliehatten och börjar spekulera är det inget annat än patetiskt, i synnerhet när man själva inte gör "jobbet" som man så gärna pratar om. Bäst/sämst är Rieks som pratar om professionalitet, vilken idiot.
Citera
2015-10-31, 21:44
Medlem
Först och främst; Grattis Peking ni är värdiga vinnare, mycket trevlig fotboll.
Dock för naiv för europa.
Som Bajare får man läsa att nanne bergstrand är tveksam till en fortsättning
Hoppas att grin gubben säger upp sig själv så det inte blir så dyrt för Bajen, jag lovar STORT intresse finns att få ta över. Vem fan tror han att han är?
Citera
2015-10-31, 21:47
Medlem
Salorms avatar
Grattis Peking, skönt att det blev ni på något vis. Surt som rövhålet att vi tappade Haris när vi hade flyt ett tag, men man kan inte tro att en spelare ska bära ett helt lag.

Mot nya tag 2016!
Citera
2015-10-31, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Göteborgs bölande om Rosenberg når ständigt nya bottennivåer. Att supportrar ser honom som roten till all ondska i världen kan jag köpa men när spelare och ledare tar på sig foliehatten och börjar spekulera är det inget annat än patetiskt, i synnerhet när man själva inte gör "jobbet" som man så gärna pratar om. Bäst/sämst är Rieks som pratar om professionalitet, vilken idiot.
Är nästan lika glad över att fittnyllet Rosenberg äntligen blev utvisad som att guldet inte hamnade hos Råttorna/IFK Fisk. Det var fan på tiden.
Citera
2015-10-31, 21:57
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Som sagt, kan bara hålla med dig om det där. Inte snyggt att se spelarna/ledarna hålla på så där. Det kan de lämna åt supportrarna.

Förstår att man är besviken, men de bör verkligen rannsaka sig själva först och främst.
Citera
2015-10-31, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Grattis Peking, skönt att det blev ni på något vis. Surt som rövhålet att vi tappade Haris när vi hade flyt ett tag, men man kan inte tro att en spelare ska bära ett helt lag.

Mot nya tag 2016!
Ni saknade väl även Mushekwi? Göteborg Vibe och Gnaget Bahoui - alla har inte Malmös ekonomi som väljer och vrakar.
Citera
2015-10-31, 22:06
Medlem
Shuyins avatar
Norrköping, hatten av för en fin säsong. AIK, gör en bra säsong men räcker tyvärr inte hela vägen fram, mestadels på ett svagt bortaspel under första delen av säsongen. Ändå svårt att vara helt missnöjd då en "normal" säsong, vinner vi nog guldet.

Får erkänna att jag blev gladare av att IFK Göteborg inte vann i dag, det hade smärtat med tanke på måndagens match.

Spännande att se om Norrköping blir "sönderköpta" eller ej.
Citera
2015-10-31, 22:07
Medlem
Bigbadwolfzors avatar
Jag finner det komiskt att Götet har bölat hela säsongen över att Rosenberg inte har blivit beivrad för sina armbågar, nu när han för första gången får syna det röda så gnäller ni på det..
Citera
2015-10-31, 22:14
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Ni saknade väl även Mushekwi? Göteborg Vibe och Gnaget Bahoui - alla har inte Malmös ekonomi som väljer och vrakar.

Fast Mush storhet låg i att Haris levererade bollarna åt honom. När Haris var borta så var Mush relativt osynlig.
Citera
2015-10-31, 22:15
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Spännande att se om Norrköping blir "sönderköpta" eller ej.
Jag tror faktiskt inte det. Peking-grabbarna (Telo, Linus, Totte, Fransson, Mitov) lär fortsätta minst en eller två säsonger till. Och hur stort lär intresset vara för mittbacksparet Johansson - Wiklander? Inte särskilt stort. Bärkroth har nyss kommit och lär göra minst en säsong till, framförallt med tanke på att han missade hela våren. Kujovic lär dock lämna, det är jag övertygad om. Traustasson har nog fått en del ögon på sig från större klubbar också, så där får vi se upp. Men i det stora hela så tror jag Janne och spelarna vill jobba vidare på detta och truppen kommer förhoppningsvis inte förstöras helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in