2015-10-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Göteborg är inte tillräckligt bra för att ta hem guldet. Klart medioker insats mot ett lika mediokert DIF.

Efter att sett fotbollskväll på SvT nu så kan man konstatera att straffen var helt klart felaktig. Domaren skulle ha blåst av innan på en hands på en Djurgårdaren.
Citera
2015-10-19, 22:42
Medlem
Äh, som IFKare pallar jag inte bry mig över handsen. Det är likvärdigt med frisparken Ellos inte fick innan vår kvittering mot dem, ett domarmisstag i tidigare skede ursäktar inte Hjalles agerande, och inte heller Elfsborgs försvars agerande i den andra matchen.

Straff i bägge fallen.
Citera
2015-10-19, 22:48
Medlem
Salorms avatar
Men helt ärligt nu.. Vi har en Walker som berättat om sina äckliga jävla gnagarsympatier förr (ja, jag hoppas han blir våldtagen av Christer Björkman!) och en Sam J som gör som vanligt, en riktigt bra insats. Men skillnaden idag mot tidigare är att negerjäveln har färgat halva håret gult... Och detta efter att ha sagt i AB att han hoppas fittsorkarna tar det.. AVGÅ ALLA! Vad i helvete är det som händer?
Citera
2015-10-19, 22:50
Medlem
Galet vad arg jag var efter resultatet idag, dock tycker jag oavgjort var rättvist. Riktigt uselt spel, inte minst i första halvlek. Målen var väl i princip det enda riktigt farliga vi hade idag? Och då var 1-1 målet ett skitmål.
Citera
2015-10-19, 22:58
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Efter att sett fotbollskväll på SvT nu så kan man konstatera att straffen var helt klart felaktig. Domaren skulle ha blåst av innan på en hands på en Djurgårdaren.
Ja det var också en hyfsat lam filmning i mitt tycke...
Citera
2015-10-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
När vi pratar om alkisar som spelat i aik, pratar vi om Nacka eller om Super-Bo då?

Bosse har iaf flashat kuken i en fyllecell i Gävle, det är fan stil och klass!

Om man ska vara seriös, vi kommer aldrig landa på samma våglängd som spelarna vad gäller det här.
Vi skulle haft spelare med tillräckliga kulor för att kört över Gnaget på Friends, då hade den här matchen varit en ickefråga.
Citera
2015-10-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Men helt ärligt nu.. Vi har en Walker som berättat om sina äckliga jävla gnagarsympatier förr (ja, jag hoppas han blir våldtagen av Christer Björkman!) och en Sam J som gör som vanligt, en riktigt bra insats. Men skillnaden idag mot tidigare är att negerjäveln har färgat halva håret gult... Och detta efter att ha sagt i AB att han hoppas fittsorkarna tar det.. AVGÅ ALLA! Vad i helvete är det som händer?

sanslöst roligt i kombination med hans kommentarer i AB och relativt glada firande efter målet så otroliga brukar inte ens matcherna vara när jag drömmer fotboll.
Citera
2015-10-19, 23:08
Medlem
Citat:

Det man kan hoppas händer är att du tar en taxi till 2015.
Citera
2015-10-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
sanslöst roligt i kombination med hans kommentarer i AB och relativt glada firande efter målet så otroliga brukar inte ens matcherna vara när jag drömmer fotboll.

Nu var det iofs en gnagare (något frilansmongo) som fabricerade uttalandena som AB sedan drog tillbaka och även bad om ursäkt till DIF och Sam för att de publicerat, så det slog ju bra mycket hårdare på journalisten än på Sam.
Kände du inte till detta?! Sjukt i så fall.
Citera
2015-10-19, 23:14
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Det man kan hoppas händer är att du tar en taxi till 2015.

Var det du som skrek Bajare eller? Vad försöker du få fram? Skyddar du Sam för han är från Liberia och inte förstår vad han gör? En gång är ingen gång (AB artikeln), två gånger är en vana...
Citera
2015-10-19, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Nu var det iofs en gnagare (något frilansmongo) som fabricerade uttalandena som AB sedan drog tillbaka och även bad om ursäkt till DIF och Sam för att de publicerat, så det slog ju bra mycket hårdare på journalisten än på Sam.
Kände du inte till detta?! Sjukt i så fall.

skitsnack. bosse som ringde upp och hotade AB! modigt av sam och stå emot trycket dock. hade gärna sett bergström mfl. ansiktsuttryck när han kom till dagens samling i nyfärgad AIK-frilla.
Citera
2015-10-19, 23:30
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Var det du som skrek Bajare eller? Vad försöker du få fram? Skyddar du Sam för han är från Liberia och inte förstår vad han gör? En gång är ingen gång (AB artikeln), två gånger är en vana...

Trodde att det bara var vi som fick kalla våra spelare vid förstanamn??

/St:Erik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in