2015-10-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Ja ditt retarderade mongo klart det förenklar processen men med tanke på att funktionen mottagen finns "småfuskas" det av många för att det förenklar allt men det var inte min poäng utan de som tar tid att vara ärliga med att motta och skicka seperat är ärliga enligt mina egna erfarenheter. Dessutom är en seriös vendor mån om sin offentliga leveranstid på sidan så det gör den ännu ärligare snarare än lat.

Läs om, gör rätt.
hahahaha ärliga... ja fyfan vad oärligt av säljare som markerar beställning som skickad direkt. de borde skämmas...

eller så är det en siffra man inte vill visa för snuten? det är inte direkt ngt positivt att man leverar på under 20h. sena brevlådor = lätt för snuten att lokalisera en.

struntsamma. känns bra att schoola mongon som dig :P
2015-10-16, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Vad tror ni om drdope? Han markerade som skickat 7/10 men ännu ej fått nått. Så jag har inlett en dispyt och även skickat meddelande utan svar. Hans senaste aktivitet är den 12/10. Hmm... vad tror ni?
drdope är en märklig typ... alla som har under 4.96 i betyg gör ju något fel får man ändå säga .
2015-10-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Kan inte svara på det än har inte kollat lådan. men jag hoppas att det ligger där!!
Skriver här i tråden så fort jag kollat! lyrisk kommer jag förhoppningsvis vara, inte rökt på ett bra tag. ca 3veckor.
Min 5för4 blev en 10a. Bra start på helgen

Bra smoke!
2015-10-16, 16:46
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Vände mig till supporten och tydligen är pengarna borta. Det är ju lagom kul.
Fan va surt... .. Eller så tar det kanske en liten stund innan beloppet syns på FS. Det har inte åkt tillbaka till din plånbok då ?
2015-10-16, 16:48
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Min 5för4 blev en 10a. Bra start på helgen

Bra smoke!
Hehe grattis!! Det råkar inte vara 2 olika sorter ? fuck måste kolla lådan!! Blir galen av det här!!
2015-10-16, 16:57
Medlem
Citat:
Hehe grattis!! Det råkar inte vara 2 olika sorter ? fuck måste kolla lådan!! Blir galen av det här!!
Icket, det levererades i en bit.

Misstänker att en annan stackare kommer bli mäkta besviken idag.
2015-10-16, 16:59
Medlem
Citat:
Fan va surt... .. Eller så tar det kanske en liten stund innan beloppet syns på FS. Det har inte åkt tillbaka till din plånbok då ?
ne. står på sida konto att man bara kan använda adressen 12 timmar efter första insättningen... måste vara tards och dyslektikers som ändå fortsätter skicka coins till en gammal adress : P haha ^^
2015-10-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forscience
Beställde nyss av medexpress på flugsvamp. Återkommer med gröning/röding!

fick du det ?
2015-10-16, 17:32
Medlem
Citat:
Kola skall ju helst komma i "sten"form så det är bara krossa skiten hacka upp det och suga i dig skiten.
Lufta det ett tag. hacka upp det och låt det luftas. kola jag fått "Tar ej kola om det inte kostar gratis inte min drog" har varit i stenform. samt pulver men då har ju någon hackat upp det.

t.ex fanns hasch förut kom i pellets form ca 10gram som smugglades till Sverige i röven. Det luktade ju bajs... men man luftar det så försvinner lukten. som tidigare har en kompis som köpte kola som luktade just bajs. troligen smugglat i röven men bara att lufta. "lukt" tränger igenom allt. t.ex en hund kan känna lukten av droger som ligger i bensintanken om det legat där för länge. lukten tar sig igenom.

Var glad att du fick en sten och inte pulver. Det är så jag har förstått det i alla fall. Lite svett dör man inte av och det behöver ju inte ens vara svett.

Så krossa och hacka upp det nu låt det luftas lite sen tar du ett prov.
Tack för svar! Efterblivet o smuggla i röven dock om du ändå säger att det inte spelar roll om hunden kommer

Sjukt att jag ska testa lite koks innan en tentamen bara för o se att det inte är bajs. Haha oh if mom only knew
2015-10-16, 19:18
Medlem
Okej update.

Kan gröna sönder DUTCHSUPPLYs kola. Testade lite (kanske lite för mkt haha?) och JÄVLAR vad bra jag mår. Fitta. Vill bara ha mer. Och jag skulle ju ta det imorrn egentligen

Men ja, kola är det nog fanimig. Bra sådan. Även om det luktade skit om det, literally.

Anektot i det hela, morsan ringde mig precis efter jag intagit det. Svarar och tänkte aja kmr väl inte känna så mkt. Haha ojoj vilket samtal, rätt givande. Men om hon bara visste
2015-10-16, 20:25
Medlem
iDunos avatar
Nopp inget i lådan... Aja bara att släppa det nu då och inse att jag blev scammad.. Får lägga ny beställning hos någon annan. purken är jag. Hoppades verkligen på att få en trevlig helg men det bli en tråkig jävla skit helg igen..Men har nu lärt mig att inte vara sen på dispyt knappen. en dyr läxa blev det.

Hoppas ni andra får en skön helg och ta en extra puff för mig.
2015-10-16, 21:53
Medlem
Citat:
Nopp inget i lådan... Aja bara att släppa det nu då och inse att jag blev scammad.. Får lägga ny beställning hos någon annan. purken är jag. Hoppades verkligen på att få en trevlig helg men det bli en tråkig jävla skit helg igen..Men har nu lärt mig att inte vara sen på dispyt knappen. en dyr läxa blev det.

Hoppas ni andra får en skön helg och ta en extra puff för mig.
kanske skrivit tididigare men vilken säljare är det som du misstänker scammat ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in