2016-01-14, 18:23
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Någon som har fått leverans av Erkran nu i veckan?

Väntar också på lev. Står dock att det skickades i måndags mellan 11-13, den blev markerad som skickad typ 2 minuter efter jag lagt ordern. Så hoppas den kommer i morgon, annars vettefan. Lite jobbigt att han inte varit inloggad sen i tisdags heller...

EDIT: Han har iofs varit inloggad idag..."Några timmar sedan" på hans sida står det nu. Ca 10 minuter efter jag kollade förut.
Senast redigerad av Rob.Mooney 2016-01-14 kl. 18:27.
2016-01-14, 22:17
Medlem
Citat:
Någon som har fått leverans av Erkran nu i veckan?

Nej. Väntar också. Dyker nog upp i morgon.
2016-01-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikolateslaghost
Jag måste få berätta om QualityRaw senaste Pregabalin..

Beställde förra fredagen och fick i tisdags och när jag smakade en sked så fick både jag och min vän en konstig smak i munnen som om av parfym och det fungerade inte så mycket som det borde/mängd.

Gick då in på FS och såg att han tar en "time out" och har sedan dess varit dålig på att svara på mejl och har då inte kunnat bemöta detta och skulle aldrig skriva ett felaktigt omdöme eller skriva här något som inte jag tagit upp det med säljaren i fråga men skriver här nu för jag blev så ARG!

När jag såg att annonserna hans var borta och i kombination med parfym smaken på pulvret plus att jag köpte en rätt stor mängd för x antal tusen så kändes det surt..

Hans bästa kompis har nyss dött så det är därför han är borta.
Jag tyckte inte hans lyrica smakade parfym, det smakade kemiskt bara.
2016-01-15, 08:39
Medlem
Dyngraukmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Har tagit extrmt mycket lappar i mina dagar o de har aldrig smakat nåt mer än just papper. LSD är tasteless.

Det är detta jag tycker är konstigt också, har prövat lappar från Mindwar och det smakade nada. Men dessa är konstiga. Jag ska testa och svälja en lapp och se om jag får effekt. Lsd har bra upptaglighet precis överallt, medan till exempel 2C-I-NBOMe enbart har effekt i sublingualt. Vill gå till botten med detta. Blir alltid osäker av lsd marknaden!
2016-01-15, 10:40
Bannlyst
Måste säga att jag är sjukt besviken på morfar, min fd(?) favoritkran på flugisen.

Fick endast cirka 13 gramm. När jag beställde 20g.

Oavsett om han väljer att lösa detta eller inte så vill jag lägga ett varningsfinger, köp inte utav denna vendor utan gunga. Mvh
2016-01-15, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Tror jag kör sample från bugsbunny, samt 1 grams beställning från MCC. Tack för input.
Blev du nöjd? Vad beställde du av MCC och vad tyckte du om det?
2016-01-15, 11:05
Medlem
nikolateslaghosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Hans bästa kompis har nyss dött så det är därför han är borta.
Jag tyckte inte hans lyrica smakade parfym, det smakade kemiskt bara.

Det var tråkigt att höra:/

Ja alla är vi olika och jag och min vän som också beställt samtidigt tyckte att det smakade som att få pulveriserad parfym i käften.

Jag har beställt utav honom tidigare men aldrig har det smakat som det gjorde denna gång, och i två separata försändelser!?

Jag rödar honom inte!!
2016-01-15, 12:18
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
Måste säga att jag är sjukt besviken på morfar, min fd(?) favoritkran på flugisen.

Fick endast cirka 13 gramm. När jag beställde 20g.

Oavsett om han väljer att lösa detta eller inte så vill jag lägga ett varningsfinger, köp inte utav denna vendor utan gunga. Mvh
Det var ju inte en liten miss, har gjort en order av han hoppas mitt blir rätt. Men bör ju vara något misstag han gjort.
2016-01-15, 14:32
Medlem
Fick mitt från erkran idag!
2016-01-15, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Det var ju inte en liten miss, har gjort en order av han hoppas mitt blir rätt. Men bör ju vara något misstag han gjort.

Jag hoppas det med. Man hustlar inte i dom mängderna, för det blir för uppenbart. Sen inte av en återkommande kund, det låter helt enkelt inte som Morfar. Men man bör inte vara naiv heller.

Ville bara påpeka, samtidigt tycker jag att morfar är en fantastisk kran egentligen
2016-01-15, 20:38
Medlem
KneKhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Fick mitt från erkran idag!

Hmmm okej, själv hade jag inget från honom i lådan idag.
2016-01-15, 23:05
Medlem
Citat:
Hmmm okej, själv hade jag inget från honom i lådan idag.

Står dock att jag släppt deponi den 13e. Väntar dock fortfarande omdöme ifrån honom. Han har nödvändigtvis inte varit inne de senaste dagarna. :/

mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in