2015-08-03, 15:04
Medlem
shape.the.futures avatar
Finns mxe på nån darknetsite? Som har bra betyg, och att det "bevisligen" faktiskt är mxe, och inte nån annat crap.
2015-08-03, 19:18
Medlem
Dreamstates avatar
KOKOS kan jag gröna, rätt vikt, bra stealth och en extremsnabb leverans, beställde i Lördags och idag vid förmiddagen så låg brevet i lådan. 5/5

Väntar fortfarande på leverens från bugsbunny och Doktorpsykos, återkommer när dessa ankommit. ska inte ljuga, lite nojig över att så många väntat en vecka+ på leverans från Doktorpsykos, bara att hoppas att det inte var pengar i sjön.
2015-08-03, 19:30
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
KOKOS kan jag gröna, rätt vikt, bra stealth och en extremsnabb leverans, beställde i Lördags och idag vid förmiddagen så låg brevet i lådan. 5/5

Väntar fortfarande på leverens från bugsbunny och Doktorpsykos, återkommer när dessa ankommit. ska inte ljuga, lite nojig över att så många väntat en vecka+ på leverans från Doktorpsykos, bara att hoppas att det inte var pengar i sjön.

Dispyt inledd med doktorpsykos, verkar som han är inloggad dagligen, men skiter i det.
Blir aldrig mer från denna säljare, även om det handlar om småpotatis.
2015-08-03, 19:52
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
Dispyt inledd med doktorpsykos, verkar som han är inloggad dagligen, men skiter i det.
Blir aldrig mer från denna säljare, även om det handlar om småpotatis.

Jo, synd, men nu när det är så många som inte fått sina grejer så lär han ha en del dispyter mot sig, så förhoppningsvis så får folk det mesta av sina pengar tillbaka.
Jag väntar personligen till Fredag, har jag inte fått något då så blir det dispyt från mig också.
2015-08-03, 20:10
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Båda. Fast helst inom låg-risk lænder.
Checka in FS 2.0
2015-08-03, 20:46
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Hur fan är det möjligt att det inte finns mer opiater?!?! Jag vill ha oxy oxy och oxy. Håller inte på med nålar så H är inget alternativ.

Ge oxy till folket!

btw, nån som har köpt av vendorn som säljer sub nu?
Håller med, tycker personligen inte om subben, men det finns en vendor med oxy nu fast priserna är ju helt sjuka!!
Finns ju inte en chans att jag betalar de där priserna när man behöver en 60-70mg för att få ett normalt mysrus..

Bara en massa benzo, tjack och CB som florerar..
2015-08-03, 21:27
Medlem
Vissa köpare verkar gå jätteoroliga hemma när leveranser dröjer över fyra dagar. Dessa fasar över att snuten kan ha tagit brevet eller att vendorn har försökt sig på en scam - I bästa fall har PostNord strulat till det. De paranoida tankarna och inläggen produceras i en lavinartad takt. När brevet sedan kommer fram (en vecka försenat),ja, då är det alltid "de jävla sommarjobbarna på PostNords fel".

Själv tycker jag att det är konstigt att alla personer jag känner som beställer på Flugsvamp 2.0 - och detta av väl utvalda vendors - alltid får leveransen 24-48 timmar efter varan markerats som skickad. Är det inte dags att inse att om ett brev är försenat så beror det helt enkelt på att vendorn inte postat det när han säger sig ha postat det? Det kan vara ett försök till att casha in autosläpp på en icke skickad vara. Det kan bero på att han är för lat för att skicka det i tid. Det kan ha fullt acceptabla orsaker också. Men inte fan är det snuten, PostNord eller din grannes fel att leveransen dröjer.
2015-08-03, 22:34
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Beställde en påse ikto av Pecuniam som skickade igår och idag låg de i lådan. Snabb leverans, bra stealth, rätt antal och väldigt trevlig att prata med. Kommer göra mer affärer med den snubben.

En extra grej bara (som egentligen inte har nån betydelse) men säljaren skrev även ett par rader i omdömet om mig som köpare, de uppskattas mer än vad man tror
2015-08-03, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Vissa köpare verkar gå jätteoroliga hemma när leveranser dröjer över fyra dagar. Dessa fasar över att snuten kan ha tagit brevet eller att vendorn har försökt sig på en scam - I bästa fall har PostNord strulat till det. De paranoida tankarna och inläggen produceras i en lavinartad takt. När brevet sedan kommer fram (en vecka försenat),ja, då är det alltid "de jävla sommarjobbarna på PostNords fel".

Själv tycker jag att det är konstigt att alla personer jag känner som beställer på Flugsvamp 2.0 - och detta av väl utvalda vendors - alltid får leveransen 24-48 timmar efter varan markerats som skickad. Är det inte dags att inse att om ett brev är försenat så beror det helt enkelt på att vendorn inte postat det när han säger sig ha postat det? Det kan vara ett försök till att casha in autosläpp på en icke skickad vara. Det kan bero på att han är för lat för att skicka det i tid. Det kan ha fullt acceptabla orsaker också. Men inte fan är det snuten, PostNord eller din grannes fel att leveransen dröjer.

Det är ju inte så konstigt, det har ju hänt förr med husrannsakningar som följd. Ska vi istället skriva " blåsning av vendor x" efter fyra dagar?
Ska man ta det till dispyt istället och riskera att få sin köparstatus sänkt?

Jag hade hållt med dig fram till min senaste beställning, alltid fått allt inom 48 timmar, men nu efter en beställning av en väletablerad vendor så har jag väntat 3 veckor, nu väntar jag på reship. Att en sådan säljare fumlar till utskick för en tusenlapp i scamsyfte är ologiskt, att han glömmer att skicka verkar alldeles för oorganiserat och posten tar helt enkelt inte så lång tid. Då är det lätt att börja fundera på alternativa orsaker.

I vissa fall är det inte orimliga funderingar, även om det i allmänhet är det.

Dessutom ser jag ingen lavinartad takt. Några inlägg här och var som jag tycker är vettiga i syfte att vendors ska känna sig utvärderade i sin service.
Senast redigerad av bottenslam 2015-08-03 kl. 23:31.
2015-08-03, 23:30
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Tycker det alltid känns tryggast när man får de inom 48h . Då vet man att snuten tex inte har span på dem och går igenom brev som de sedan låter gå vidare och tar upp sedan vid ev tillslag.
2015-08-04, 00:33
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Beställde en påse ikto av Pecuniam som skickade igår och idag låg de i lådan. Snabb leverans, bra stealth, rätt antal och väldigt trevlig att prata med. Kommer göra mer affärer med den snubben.

En extra grej bara (som egentligen inte har nån betydelse) men säljaren skrev även ett par rader i omdömet om mig som köpare, de uppskattas mer än vad man tror
Snabb som skabb den vendorn. Trevlig som du säger dessutom.
2015-08-04, 01:51
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shape.the.future
Finns mxe på nån darknetsite? Som har bra betyg, och att det "bevisligen" faktiskt är mxe, och inte nån annat crap.

Titta på Middle Earth, där verkar det finnas

http://mango7u3rivtwxy7.onion

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in