2015-10-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Har luskat runt där men de finns inte där. En säljare är etablerad med bra omdömen en annan är lite nyare men även han har bra omdöme. Båda är väl relativt nya men som sagt de har bra omdömen och andra har fått sina varor säger de i alla fall.

Har kontakt med båda två men kan inte påstå att dem är snabba på att svara. Väntar med att ge dem dåliga betyg. Tråkiga är att det hela gick till autosläpp... och en del av mig tror att dem kan ha chansat med att inte skicka till mig som ny använder. Jag menar att dem väntar tills man kanske inleder en dispyt innan dem skickar.. Nu hann jag inte. Och i mitt huvud tror jag att de då skiter i att skicka varorna.. Och då har jag bara mig själv att skylla men man lär sig av sina misstag tråkiga är att det blir ganska dyra misstag..

Det var du som väntar på beställning från PSY va? Jag väntade också på mitt från honom och fick det idag så i min bok är han grön.

Köpte Ref Mountain Pollen "ZZ" när det var 5 för 400 och det är garanterat värt sin nuvarande pris på 580 också för det var riktigt potent. Man får den där riktigt tjocka men ändå lättrökta röken som riktigt bra hasch brukar ge.
Har precis rökt så kan inte skriva något om hur länge det sitter i men för mig som van rökare men utan tolerans blev det riktigt bra drag på ~0.2g.
2015-10-16, 14:55
Medlem
Vad tror ni om drdope? Han markerade som skickat 7/10 men ännu ej fått nått. Så jag har inlett en dispyt och även skickat meddelande utan svar. Hans senaste aktivitet är den 12/10. Hmm... vad tror ni?
2015-10-16, 14:58
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det var du som väntar på beställning från PSY va? Jag väntade också på mitt från honom och fick det idag så i min bok är han grön.

Köpte Ref Mountain Pollen "ZZ" när det var 5 för 400 och det är garanterat värt sin nuvarande pris på 580 också för det var riktigt potent. Man får den där riktigt tjocka men ändå lättrökta röken som riktigt bra hasch brukar ge.
Har precis rökt så kan inte skriva något om hur länge det sitter i men för mig som van rökare men utan tolerans blev det riktigt bra drag på ~0.2g.

Alright! Jävla skit att jag inte kan kolla lådan än ! Men nu kom i alla fall hoppet tillbaka! *Hoppas* *Hoppas*
2015-10-16, 15:02
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Vad tror ni om drdope? Han markerade som skickat 7/10 men ännu ej fått nått. Så jag har inlett en dispyt och även skickat meddelande utan svar. Hans senaste aktivitet är den 12/10. Hmm... vad tror ni?
Kolla lådan idag. Andra beställningar gjorda runt den dagen har trillat ner idag.
2015-10-16, 15:37
Medlem
DinKamrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan

Beställde också från PSY i tisdags eller onsdag tror jag, och har inte fått än. Lite orolig har man varit, men det känns bra att någon grönar honom åtminstone. Synd bara att helgen kommer vara fullständigt knastertorr för min del
2015-10-16, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinKamrat
Beställde också från PSY i tisdags eller onsdag tror jag, och har inte fått än. Lite orolig har man varit, men det känns bra att någon grönar honom åtminstone. Synd bara att helgen kommer vara fullständigt knastertorr för min del

Vet hur det känns, var samma sak för mig förra helgen

När det väl kommer lär du bli glad iaf för det är dunder.
2015-10-16, 15:44
Medlem
Citat:
Kolla lådan idag. Andra beställningar gjorda runt den dagen har trillat ner idag.
Kollade i lådan och inget från drdope. Hade dock fått från en annan vendor som jag beställde utav i tisdags.
2015-10-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ja det var väl tejpat runt någon svettig jävel vid smugglingen.. Eller packat i ett varmt rum med massa svettiga personer. Ser hellre att det luktar svett än bajs.. Ja det ha hänt, polare köpte kola av några negrer troligen smugglat i arslet men han ville inte tro det..

Hur lång tid tog leveransen ?
2dygn.

Men ang kvaliten, det är alltså inget konstigt då? Samt att det är så jäkla hårt jämfört med allt annat som vart pulveraktigt? Problem kvarstår ju fortfarande att det var en BIT jag fick och inte pulver, vilket iofs kanske kan ses som att säljaren inte bankat det själva (som dom skriver).

Men borde väl fortfarande lukta något annat än SVETT om skiten när all annan bra kola jag haft, haft en liten söt-liknande lukt men däremot rätt beskt när man väl får in det i snoken/munnen.

Kan man på nåt sätt "svetta av" skiten utan att wasta? Är sugen på o testa lite för o se kvalité men vill fan inte ha in typ svett i munnen haha eller koksa bara sådär en eftermiddag, dagen innan jag ska ha tenta och dagen då jag ska fira tentan med koks.
2015-10-16, 15:56
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Hmm jobbigt.. Är inte FS adress bara öppen i 12 timmar? Eller är den öppen längre men man får en ny efter 12 timmar. Vänd dig till FS support. Du har ju bevisen på Blockchain.

Jag tror dem rekommenderar en insättning per BTC adress.

Vände mig till supporten och tydligen är pengarna borta. Det är ju lagom kul.
2015-10-16, 16:25
Medlem
Citat:
Det var jag som rödade och det var väl lite väl tidigt. Jag hade väl lite bråttom. men jag lägger varning. Har mailat och inväntar svar. Ser att flera andra har fått från båda två så är väl jag som bara har otur..
Men det löser sig nog, sa han som sket i vasken.

Var markant upprörd tidigare på grund av en riktigt slitsam dag. Men den biten löste sig i alla fall ~~
Såg att det blev lite tokigt där. Mitt brev dök då upp idag iaf. How about yours?
2015-10-16, 16:31
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
2dygn.

Men ang kvaliten, det är alltså inget konstigt då? Samt att det är så jäkla hårt jämfört med allt annat som vart pulveraktigt? Problem kvarstår ju fortfarande att det var en BIT jag fick och inte pulver, vilket iofs kanske kan ses som att säljaren inte bankat det själva (som dom skriver).

Men borde väl fortfarande lukta något annat än SVETT om skiten när all annan bra kola jag haft, haft en liten söt-liknande lukt men däremot rätt beskt när man väl får in det i snoken/munnen.

Kan man på nåt sätt "svetta av" skiten utan att wasta? Är sugen på o testa lite för o se kvalité men vill fan inte ha in typ svett i munnen haha eller koksa bara sådär en eftermiddag, dagen innan jag ska ha tenta och dagen då jag ska fira tentan med koks.
Kola skall ju helst komma i "sten"form så det är bara krossa skiten hacka upp det och suga i dig skiten.
Lufta det ett tag. hacka upp det och låt det luftas. kola jag fått "Tar ej kola om det inte kostar gratis inte min drog" har varit i stenform. samt pulver men då har ju någon hackat upp det.

t.ex fanns hasch förut kom i pellets form ca 10gram som smugglades till Sverige i röven. Det luktade ju bajs... men man luftar det så försvinner lukten. som tidigare har en kompis som köpte kola som luktade just bajs. troligen smugglat i röven men bara att lufta. "lukt" tränger igenom allt. t.ex en hund kan känna lukten av droger som ligger i bensintanken om det legat där för länge. lukten tar sig igenom.

Var glad att du fick en sten och inte pulver. Det är så jag har förstått det i alla fall. Lite svett dör man inte av och det behöver ju inte ens vara svett.

Så krossa och hacka upp det nu låt det luftas lite sen tar du ett prov.
2015-10-16, 16:34
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Såg att det blev lite tokigt där. Mitt brev dök då upp idag iaf. How about yours?
Kan inte svara på det än har inte kollat lådan. men jag hoppas att det ligger där!!
Skriver här i tråden så fort jag kollat! lyrisk kommer jag förhoppningsvis vara, inte rökt på ett bra tag. ca 3veckor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in