Citat:
Ursprungligen postat av
Demma
2dygn.
Men ang kvaliten, det är alltså inget konstigt då? Samt att det är så jäkla hårt jämfört med allt annat som vart pulveraktigt? Problem kvarstår ju fortfarande att det var en BIT jag fick och inte pulver, vilket iofs kanske kan ses som att säljaren inte bankat det själva (som dom skriver).
Men borde väl fortfarande lukta något annat än SVETT om skiten när all annan bra kola jag haft, haft en liten söt-liknande lukt men däremot rätt beskt när man väl får in det i snoken/munnen.
Kan man på nåt sätt "svetta av" skiten utan att wasta? Är sugen på o testa lite för o se kvalité men vill fan inte ha in typ svett i munnen haha eller koksa bara sådär en eftermiddag, dagen innan jag ska ha tenta och dagen då jag ska fira tentan med koks.
Kola skall ju helst komma i "sten"form så det är bara krossa skiten hacka upp det och suga i dig skiten.
Lufta det ett tag. hacka upp det och låt det luftas. kola jag fått "Tar ej kola om det inte kostar gratis inte min drog" har varit i stenform. samt pulver men då har ju någon hackat upp det.
t.ex fanns hasch förut kom i pellets form ca 10gram som smugglades till Sverige i röven. Det luktade ju bajs... men man luftar det så försvinner lukten. som tidigare har en kompis som köpte kola som luktade just bajs. troligen smugglat i röven men bara att lufta. "lukt" tränger igenom allt. t.ex en hund kan känna lukten av droger som ligger i bensintanken om det legat där för länge. lukten tar sig igenom.
Var glad att du fick en sten och inte pulver. Det är så jag har förstått det i alla fall. Lite svett dör man inte av och det behöver ju inte ens vara svett.
Så krossa och hacka upp det nu låt det luftas lite sen tar du ett prov.