2015-10-16, 22:21
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
kanske skrivit tididigare men vilken säljare är det som du misstänker scammat ?
Dutchsupply. Först och främst. Han inte starta en dispyt med honom innan det gick till autosläpp för att jag var och hjälpte ett par att flytta vilket drog ut på tiden men det är skitsamma.
Skrev sedan ett meddelande till de att jag kände mig blåst men att jag inte vill tro att det är så.

Han bad då om min adress och sade att de skall kolla upp saken. Där efter har han inte läst mina meddelanden fast han har varit inne.

PSYHERO där efter. Samma sak bad om adress för att titta på det hela. Han har läst meddelanden men utebliven respons. Samma här hann inte starta en dispyt pga av flytten.

Visst det har inte gått så jätte lång tid ännu 7dagar+ Men andra har fått sina varor och de lyser med sin frånvaro.

Absolut kan det vara postnord men Jag har fått andra beställningar från andra säljare. Och andra människor har fått paket från PSY och DUTCH.

Jag är en nyare användare med lågt omdöme och tror att de såg chansen att tjäna lite gratispengar.

Jag har mig själv att klandra för att Jag missade att starta en dispyt.

Det Jag menar är att Jag tror de väntade med att skicka paketen för att se om en dispyt startades och när det sedan gick till autosläpp så struntade de att skicka. Men jag skall inte måla FAN på väggen än. Men går in med en inställning att jag blev scammad och går vidare. Lägger ny beställning hos någon annan.
2015-10-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Dutchsupply. Först och främst. Han inte starta en dispyt med honom innan det gick till autosläpp för att jag var och hjälpte ett par att flytta vilket drog ut på tiden men det är skitsamma.
Skrev sedan ett meddelande till de att jag kände mig blåst men att jag inte vill tro att det är så.

Han bad då om min adress och sade att de skall kolla upp saken. Där efter har han inte läst mina meddelanden fast han har varit inne.

PSYHERO där efter. Samma sak bad om adress för att titta på det hela. Han har läst meddelanden men utebliven respons. Samma här hann inte starta en dispyt pga av flytten.

Visst det har inte gått så jätte lång tid ännu 7dagar+ Men andra har fått sina varor och de lyser med sin frånvaro.

Absolut kan det vara postnord men Jag har fått andra beställningar från andra säljare. Och andra människor har fått paket från PSY och DUTCH.

Jag är en nyare användare med lågt omdöme och tror att de såg chansen att tjäna lite gratispengar.

Jag har mig själv att klandra för att Jag missade att starta en dispyt.

Det Jag menar är att Jag tror de väntade med att skicka paketen för att se om en dispyt startades och när det sedan gick till autosläpp så struntade de att skicka. Men jag skall inte måla FAN på väggen än. Men går in med en inställning att jag blev scammad och går vidare. Lägger ny beställning hos någon annan.
Tbh tror du nojjar.

Det där sista med o lista ut hur dom tänker - ren chansning.

Riktigt, riktigt dumt o låta det gå till autosläpp, då har du absolut ingneting att säga till om, tyvärr. Så är det bara. Bråkade sönder nyss om en beställning som kom fram med fel vara. Fick bråka så inåthelvete, outa mitt konto här och trots det fick jag nästan nej på dispyten. Men, slutade med att jag fick 70% av min initial kostnad och fick en produkt värd typ 20% (som jag dock inte vill ha och vet ingen som vill ha heller i min bekantskapskrets) så det funkade väl. Bättre det än 0%.

Men som sagt, inleder du inte dispyt -> your own fault!

Fick iaf hem min kola från DUTCHSUPPLY och med tanke på alla comments tror jag inte att det är scam. Men som sagt, man vet ju aldrig. Posten kan ha tagit det, kan ha blviit uteblivit brev, du kan sitta här o lura oss, osv osv. Det är ju det som är nackdelen med nätet.
2015-10-17, 13:06
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Tbh tror du nojjar.

Det där sista med o lista ut hur dom tänker - ren chansning.

Riktigt, riktigt dumt o låta det gå till autosläpp, då har du absolut ingneting att säga till om, tyvärr. Så är det bara. Bråkade sönder nyss om en beställning som kom fram med fel vara. Fick bråka så inåthelvete, outa mitt konto här och trots det fick jag nästan nej på dispyten. Men, slutade med att jag fick 70% av min initial kostnad och fick en produkt värd typ 20% (som jag dock inte vill ha och vet ingen som vill ha heller i min bekantskapskrets) så det funkade väl. Bättre det än 0%.

Men som sagt, inleder du inte dispyt -> your own fault!

Fick iaf hem min kola från DUTCHSUPPLY och med tanke på alla comments tror jag inte att det är scam. Men som sagt, man vet ju aldrig. Posten kan ha tagit det, kan ha blviit uteblivit brev, du kan sitta här o lura oss, osv osv. Det är ju det som är nackdelen med nätet.

Absolut. Det Jag säger, Jag har bara mig själv att klandra.. Jag är en nojig person som övertänker allt.
Målar lätt upp saker i mitt huvud. Min hjärna är min värsta fiende. Och Jag arbetar på det. Har sökt hjälp.

Jag är förståendes med att folk tror att Jag ljuger men det bryr jag mig inte om.
Har även inte smutskastat dem men helt klart gått ut med kritik. Har inte gett något omdöme på FS.

Jag är bara ärlig om min situation.

Det fetade. Jag ventilerar bara mina tankar och teorier Och det behöver inte alls stämma. Men jag är en väldigt nojig / kritisk person. Eller vilka ord man skall använda sig av.

Jag tror verkligen de kan koppla mitt FS konto till FB konto. Annars är man nog väldigt dum om man inte lyckas med det.

En uppdatering på det hela. Jag har fått goda och vänliga svar från båda säljarna känns väldigt betryggande. Och det glädjer mig.

Ena säljaren säger att det har blivit en fördröjning. Uppskattar ärligheten. Visar det sig att jag får dubbelpost så skall jag göra rätt för mig. Rätt skall vara rätt. Tro vad ni vill.

Nästa gång det blir förseningar så skall jag vara betydligt snabbare på Dispyt knappen och inte vänta till sista minut och missa...

Jag hoppas du får en härlig helg Demma!! Lät ju riktigt gott det du skrev tidigare! Och härligt att du fick ett trevligt samtal med morsan din! Hoppas jag en dag får chansen att ha ett bra samtal med min mor!!
2015-10-17, 14:31
Medlem
Ingen som har hunnit testa Svullosbakfickas Svarta afghan? För det priset så borde den va snäppet bättre än standart Afghan väl?
Eller har nått och säga om vendorn?
2015-10-17, 16:47
Medlem
itworkss avatar
Tycker mig fått sådär bra gräs på FS. Köpt av 4 olika vendors, vad rekommenderar ni som ligger uppe nu?
2015-10-17, 22:09
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
hahahaha ärliga... ja fyfan vad oärligt av säljare som markerar beställning som skickad direkt. de borde skämmas...

eller så är det en siffra man inte vill visa för snuten? det är inte direkt ngt positivt att man leverar på under 20h. sena brevlådor = lätt för snuten att lokalisera en.

struntsamma. känns bra att schoola mongon som dig :P
Men sa aldrig att det är oärligt att sätta det direkt. Det är däremot så att jag har har haft bra erfarenheter av de som mottar. Har du svårt att förstå eller?
2015-10-19, 15:02
Medlem
Kingandaces avatar
Hur kommer jag åt FS från iPhone? Vilken app rekommenderas för att browsa darknet?
2015-10-19, 15:39
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Hur kommer jag åt FS från iPhone? Vilken app rekommenderas för att browsa darknet?
TOR men vete fan om det finns till Iphone. Skulle inte använda mig utav telefon vet inte ens om man kan det i alla fall om man skall beställa annars kan du nog bara lägga till .nu efter onio logga in och titta runt men jag rekommenderar dig att inte göra det.
2015-10-19, 15:40
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Tycker mig fått sådär bra gräs på FS. Köpt av 4 olika vendors, vad rekommenderar ni som ligger uppe nu?

Inväntar Master Kush från både mrweed och bugsbunny. Såhär kort inpå löning så har jag tyvärr inte råd med att även beställa Master Kush från stocktown. Hade varit kul att jämföra alla tre. Återkommer med kvalitetsreview vid ankomst.
2015-10-19, 15:43
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace

Red onion eller onion browser. Säkerhetsmässigt är det väl kanske ingen höjdare, men ska man bara beställa hem en liten rökbit eller några goda tabletter behöver man inte ha foliehatt på.
2015-10-19, 18:16
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Inväntar Master Kush från både mrweed och bugsbunny. Såhär kort inpå löning så har jag tyvärr inte råd med att även beställa Master Kush från stocktown. Hade varit kul att jämföra alla tre. Återkommer med kvalitetsreview vid ankomst.
Hmm mja, tänkte köpa idag... Får väl chansa igen :-(
2015-10-19, 18:44
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Måste bara fråga, vilken sida kan ni rekommendera? Såg att silkroad öppnat upp igen med v3, är det den de flesta använder? Många pratar om FS, vad är det fulla namnet?
(Har inte handlat online sen silkroad1 )

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in