Citat:
Ursprungligen postat av
Demma
Tbh tror du nojjar.
Det där sista med o lista ut hur dom tänker - ren chansning.
Riktigt, riktigt dumt o låta det gå till autosläpp, då har du absolut ingneting att säga till om, tyvärr. Så är det bara. Bråkade sönder nyss om en beställning som kom fram med fel vara. Fick bråka så inåthelvete, outa mitt konto här och trots det fick jag nästan nej på dispyten. Men, slutade med att jag fick 70% av min initial kostnad och fick en produkt värd typ 20% (som jag dock inte vill ha och vet ingen som vill ha heller i min bekantskapskrets) så det funkade väl. Bättre det än 0%.
Men som sagt, inleder du inte dispyt -> your own fault!
Fick iaf hem min kola från DUTCHSUPPLY och med tanke på alla comments tror jag inte att det är scam. Men som sagt, man vet ju aldrig. Posten kan ha tagit det, kan ha blviit uteblivit brev, du kan sitta här o lura oss, osv osv. Det är ju det som är nackdelen med nätet.
Absolut. Det Jag säger, Jag har bara mig själv att klandra.. Jag är en nojig person som övertänker allt.
Målar lätt upp saker i mitt huvud. Min hjärna är min värsta fiende. Och Jag arbetar på det. Har sökt hjälp.
Jag är förståendes med att folk tror att Jag ljuger men det bryr jag mig inte om.
Har även inte smutskastat dem men helt klart gått ut med kritik. Har inte gett något omdöme på FS.
Jag är bara ärlig om min situation.
Det fetade. Jag ventilerar bara mina tankar och teorier Och det behöver inte alls stämma. Men jag är en väldigt nojig / kritisk person. Eller vilka ord man skall använda sig av.
Jag tror verkligen de kan koppla mitt FS konto till FB konto. Annars är man nog väldigt dum om man inte lyckas med det.
En uppdatering på det hela. Jag har fått goda och vänliga svar från båda säljarna känns väldigt betryggande. Och det glädjer mig.
Ena säljaren säger att det har blivit en fördröjning. Uppskattar ärligheten. Visar det sig att jag får dubbelpost så skall jag göra rätt för mig. Rätt skall vara rätt. Tro vad ni vill.
Nästa gång det blir förseningar så skall jag vara betydligt snabbare på Dispyt knappen och inte vänta till sista minut och missa...
Jag hoppas du får en härlig helg Demma!! Lät ju riktigt gott det du skrev tidigare! Och härligt att du fick ett trevligt samtal med morsan din! Hoppas jag en dag får chansen att ha ett bra samtal med min mor!!