2015-10-13, 21:19
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Beställde en grej och det står nu att ordern är "Status: mottagen". Inte skickat eller något option att cancla.

Är det en ny funktion eller? Alltså typ:
1. Beställning
2. Säljaren väljer acceptera/declina
3. Om acceptera, så blir det först mottagen
4. "Skickad" när säljaren skickat

Tänker jag rätt då? För att det ska bli mer accurate i när det skickas osv? Minns inte att det vartsåhär förut.

Det har alltid varit så och du har helt rätt. Däremot väljer många säljare att slå över till skickat direkt.
2015-10-13, 21:21
Medlem
Beställde nyss av medexpress på flugsvamp. Återkommer med gröning/röding!
2015-10-13, 21:58
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Beställde en grej och det står nu att ordern är "Status: mottagen". Inte skickat eller något option att cancla.

1. Beställning

Tänker jag rätt då? För att det ska bli mer accurate i när det skickas osv? Minns inte att det vartsåhär förut.
Alltid funnits och gillar funktionen. Har god erfarenhet av den då de säljare som markerat den så varit riktigt ärliga och reko tillskillnad från många som fuskar lite och sätter skickat direkt för att sen kanske skicka dagen efter istället.
2015-10-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Alltid funnits och gillar funktionen. Har god erfarenhet av den då de säljare som markerat den så varit riktigt ärliga och reko tillskillnad från många som fuskar lite och sätter skickat direkt för att sen kanske skicka dagen efter istället.
ja för säljare sätter verkligen status som skickad för att de "fuskar". eller så förenklar det hela processen? knappast så att de tjänar på att sätta den skickad direkt då genomsnittliga leveranstiden ökas markant de som inte markerar som skickad direkt lär ju föra en del anteckningar/register..
2015-10-13, 22:15
Medlem
simp00s avatar
Citat:

1. Beställning

Alltid varit så.
2015-10-14, 18:33
Medlem
iDunos avatar
Fortfarande inte från PSYHERO och DUTCHSUPPLY.. skiten gick till deponering.. vet ej hur jag inleder en dispyt nu.. kom hem mycket senare än vad jag hade planerat

Jag Rödar PSYHERO och DUTCHSUPPLY
Grönar Luckys

Edit: FAN vad arg jag blir tur att Lucky levererar så man kan lugna ner sig men går fan inte tillräckligt fort!!!! AAARRRRGGGGHHHH
Senast redigerad av iDuno 2015-10-14 kl. 19:06.
2015-10-14, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Fortfarande inte från PSYHERO och DUTCHSUPPLY.. skiten gick till deponering.. vet ej hur jag inleder en dispyt nu.. kom hem mycket senare än vad jag hade planerat

Jag Rödar PSYHERO och DUTCHSUPPLY
Grönar Luckys

Jag fick mitt av Dutchsupply förra veckan så helt röda är dom inte.

Skulle inte förvåna mig om det är posten som segar för jag har vaktat min brevlåda i 2 dagar nu mellan tiderna dom kommer och brevbäraren har inte ens varit här på dom dagarna.
2015-10-14, 19:09
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Jag fick mitt av Dutchsupply förra veckan så helt röda är dom inte.

Skulle inte förvåna mig om det är posten som segar för jag har vaktat min brevlåda i 2 dagar nu mellan tiderna dom kommer och brevbäraren har inte ens varit här på dom dagarna.

Jag har fått andra leveranser som var beställda samma dag men inget från DUTCHSUPPLY eller PSYHERO.
varit rökfri för länge nu, inte bra för mina nerver.....

hoppas jag stöter på postgubben i morgon!! JA jag har lite av ett vredes utbrott just nu..
2015-10-14, 19:17
Medlem
iDunos avatar
Jahapp och tydligen finns det inget att göra efter det deponerats.. fan va sne jag blir.

ARGH!!%&#¤!
2015-10-14, 19:40
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
ja för säljare sätter verkligen status som skickad för att de "fuskar". eller så förenklar det hela processen? knappast så att de tjänar på att sätta den skickad direkt då genomsnittliga leveranstiden ökas markant de som inte markerar som skickad direkt lär ju föra en del anteckningar/register..
Ja ditt retarderade mongo klart det förenklar processen men med tanke på att funktionen mottagen finns "småfuskas" det av många för att det förenklar allt men det var inte min poäng utan de som tar tid att vara ärliga med att motta och skicka seperat är ärliga enligt mina egna erfarenheter. Dessutom är en seriös vendor mån om sin offentliga leveranstid på sidan så det gör den ännu ärligare snarare än lat.

Läs om, gör rätt.
2015-10-14, 20:19
Medlem
Ricolas avatar
Kan gröna Morfar1864 på flugsvamp, hans Semi-TT beställde jag hem för ungefär en månad sen och fick det på 2 dagar. Väldigt bra röka för priset! Tyvärr finns det ej längre eftersom inköpspriset var för högt. Någon som vet om Dutchsupplyer, Pacman611 och Psyhero är gröna? Eller nån av dom iallafall?

EDIT: Såg nyss att både Dutchsupply och psyhero var röda, men att dutchsupply var mer "gul" än röd då någon fått sin beställning.
Senast redigerad av Ricola 2015-10-14 kl. 20:23.
2015-10-14, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricola
Kan gröna Morfar1864 på flugsvamp, hans Semi-TT beställde jag hem för ungefär en månad sen och fick det på 2 dagar. Väldigt bra röka för priset! Tyvärr finns det ej längre eftersom inköpspriset var för högt. Någon som vet om Dutchsupplyer, Pacman611 och Psyhero är gröna? Eller nån av dom iallafall?

EDIT: Såg nyss att både Dutchsupply och psyhero var röda, men att dutchsupply var mer "gul" än röd då någon fått sin beställning.
Lugna dig lite med rödingarna va, psyhero har bra omdömen, har själv ett paket som blev markerat som skickat idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in