2018-06-13, 17:00
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Vad fan har hänt med utbudet på indica (grönt) hos Flugsvamp?

Har varit skitlågt sortiment i flera veckor nu. Ibland finns det ingenting, och idag finns det en enda att välja på.

Problem med distribution?

Skojar du eller kör på giancanas girlscoutcookies hybrid men indicia dominant as fuck
2018-06-13, 17:25
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Skojar du eller kör på giancanas girlscoutcookies hybrid men indicia dominant as fuck
Tack, såg just den.

Det får bli en beställning på den även om jag föredrar att ha ren indica för min sömn.
2018-06-13, 17:32
Medlem
Michael-ScarNs avatar
suits snabb & imponerar med sin stealth, bäst i test.
farmacia Levererar som vanligt

Dessa 2 vendors har varit 100% alla gr... Stjärna i kanten till dessa*
2018-06-13, 17:54
Medlem
toydolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
DirektHem hade markerat min order som "skickad" sen några dagar senare så var min order avbruten och jag hade fått mina pengar tillbaka. Inget pm om vad som hände eller nånting.

Dom är säkert gröna men jag väntade många dagar i onödan. Kanske delvis var mitt fel eftersom jag inte loggade in på fs efter beställning och såg att ordern var avbruten?
Skulle nästan föredragit en avbruten order, men men... nu vet jag hur det är att ha en dispyt på FS.

Inte mycket man kan göra. Min dispyt är fortfarande aktiv så enligt deras nya uppdatering betyder det att sakerna är skickade. Hade varit ganska intressant att veta när de skickades. Igår? En vecka sedan?

I samma meddelande påstår de att varor till ett värde av nästan 50.000 kr (om jag tolkar det rätt) försvunnit. Låter inte speciellt bra om det är sant men samtidigt blir man lite tveksam när de först skriver att utskicken blivit försenade för att de sedan ska ha försvunnit. Kanske bara ett tråkigt sammanträffande men jag hade i alla fall väntat med att handla där till problemen är lösta, vilka de än kan tänkas vara.
2018-06-13, 17:54
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Vad fan har hänt med utbudet på indica (grönt) hos Flugsvamp?

Har varit skitlågt sortiment i flera veckor nu. Ibland finns det ingenting, och idag finns det en enda att välja på.

Problem med distribution?

Jag tänkte precis samma sak när jag satt å kollade sist men är det inte FS som buggar på nått vis då?

Det står ju typ "weed 33" men när jag klickar på weed och får upp vad som ska vara allt i weed kategorin så kommer det kanske hälften så många annonser som står...

Sen känns det som att annonser försvinner och kommer tillbaka igen lite då och då också. Jag satt och kollade som fan efter Giancana´s weed utan att hitta det och sen vips så får jag fram annonserna efter att jag klickat runt ett par gånger,

Samma idag också, jag kollar igenom allt i weed kategorin och sen i hash, sen när jag trycker tillbaka till weed igen så såg jag Tyson´s annons å den va då fan inte med första gången.

Eller så kan det vara jag som är virrig men jag tror inte det, iaf inte bara.
2018-06-13, 23:20
Medlem
Vilka har ett fin strain weed inne just nu och som går att lita på?
2018-06-14, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
farmacia Levererar som vanligt

Ja, men nu tog det dock lång tid att få iväg paket tydligen, vet ej vad det beror på. kanske har semester
2018-06-14, 01:51
Medlem
cattivos avatar
kanske är dumt att lägga en order hos farmaica?
Senast redigerad av cattivo 2018-06-14 kl. 01:55.
2018-06-14, 02:27
Medlem
Ricolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
kanske är dumt att lägga en order hos farmaica?
Farmacia har jag bara hört gott om men ja har aldrig beställt från han själv.

Jag grönar förresten XXX lite lång leveranstid men bra kundkontakt. Kommer nog att beställa igen. //Mvh Ricolas kompis
2018-06-14, 02:29
Medlem
Ricolas avatar
Jag har hört mycket skit om lyrican som säljs av poteket och Carl Bildt. Vem ska man vända sig till?
Dom kanske bara hade en dålig batch men man vill ju va säker...

Fan att som stängde flugforum...
2018-06-14, 02:30
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricola
Farmacia har jag bara hört gott om men ja har aldrig beställt från han själv.

Jag grönar förresten XXX lite lång leveranstid men bra kundkontakt. Kommer nog att beställa igen. //Mvh Ricolas kompis

Ah men okeyy, så ska jag inte oroa mig! Men Lemeillour då? oerhört sega, ingen order skickad efter 1 vecka dyrgt.
2018-06-14, 02:31
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricola
Jag har hört mycket skit om lyrican som säljs av poteket och Carl Bildt. Vem ska man vända sig till?
Dom kanske bara hade en dålig batch men man vill ju va säker...

Fan att som stängde flugforum...

Fattar inte att dom ens för fälja där..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in