Frågeställningen jag kommer till så småningom kanske låter märklig i mångas öron men när jag köper tjack så väljer jag sånt som inte ger en direkt kick utan jag satsar mer på fokus, koncentration, energi och vakenhet.
Detta är för att jag är väldigt artistisk av mig, jag sysslar med allt möjligt kreativt och att ta tjack och sen syssla med någon av mina hobbys är som att ta steroider och sen tävla i en sport, det boostar allt med andra ord. Lite fuskigt men samtidigt väldigt roligt!
Och nu har helt plötsligt 200mg MDMA trillat rakt ner i händerna på mig, i kristallform. Och Ecstasy och MDMA är något jag inte har intagit på snart 10 år. Men det fick mig att fundera lite på hur det skulle vara att ta lite MDMA, inte en stor dos så man får ett fett rus för jag känner mig själv och då kommer jag bara att vilja vara social och prata med folk.
Och att inte ha någon att snacka med kommer bara vara så jävla jobbigt.
Så jag funderar på om jag skulle kunna ta lite MDMA, och lite tjack, eller i alla fall den vanliga mängden tjack jag brukar ta tillsammans med lite MDMA och sen sitta och gå all out med kreativiteten.
Är det någon som har erfarenhet
inom något liknande?
Och vid vilka doser börjar kombinationen bli farlig? För givetvis är jag medveten om att tjack och MDMA i större doser inte är att rekommendera men sköter man sig så ska det gå att blanda och om jag inte har helt fel för mig ska det då ge ett mer Ecstasy-liknande rus.
Vad säger ni? Någon med erfarenhet? Hur mycket MDMA bör jag ta utan att känna den jobbiga känslan att "tar jag mer så vet jag hur skönt jag kommer må" och utan att slippa det mesta av "jag måste prata med någon, måste vara social"-stirret?
Och om ingen har svar på någon av frågorna så kommer jag spara MDMAt till ett tillfälle då jag verkligen kan ta allting på en gång för det var läääääängesen jag mådde så bra som man kan göra

Samtidigt är detta en idé jag hade velat utforska vidare. Tjack i sig blir ju som sagt som ett litet fusk inom min hobby och med MDMA tillsammans kanske det blir lite fräckare resultat?
Jaja, jag får se vad Flashback svarar
Tack för mig och trevlig helg Flashback, knarka lugnt