Citat:
Ursprungligen postat av
lehiral
Tog mdma för 1 vecka sen och hade ingen som helst AT, hur länge bör jag vänta innan jag kör igen? Räcker 1 vecka? Inget regelbundet bruk då, utan bara denna gång jag skulle vänta 1 vecka isåfall.
sidofråga, mdma 1gång i månaden, vad är dom långsiktiga effekterna av det? Om man kör med 5-htp+l-tyrosine mellan gångerna för att hålla vettiga serotoninnivåerna vettiga?
Svårt att säga. Går säkert om du förövrigt har ett drogfritt och skött liv men givetvis kommer du känna dig avtrubbad en stund rent känslomässigt, hur pass lätt eller allvarligt kan ingen riktigt veta. Att hålla på med starka droger som MDMA är oftast som att köpa en gris i en säck, åtminstone när det kommer till bieffekter. Vad man egentligen kan förvänta sig vet man aldrig till hundra, men om man vill vara relativt säker är en av riktlinjerna att minst vänta tre månader mellan intagen. Så då är det bara att fundera på om en kvälls rus i helgen är värt det? Jag tyckte det i början men då var jag jämnt onykter på annat bredvid som garanterat maskerade ecstasyns biverkningar.