Citat:
Ursprungligen postat av
DrKoks
Jag har aldrig fått samma rus vid en påfyllning som vid första bomben. Dock tagit mindre doser vid påfyllningarna för att upprätthålla det sköna ruset. Har polare som tagit för lite vid första omgången och sedan inte kunnat få den riktiga kicken i efterhand så se till att ta typ 200 mg i första bomben!
Jag har fått typ samma kick andra påfyllningen. Men då tog jag lika mycket som första dosen. Ja jag tror jag gjorde det misstaget som din polare en gång faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
kvm3
Max en påfyllning.
250 mg är för övrigt höga doser - mycket större än vad jag personligen skulle ta ens utan påfyllning - men det är förstås en smak- och toleransfråga...
Jo det är hög dos men jag har tagit 4-500 mg på en kväll förut och det har gått bra och vart jävigt nice. Både i form av bra knappar samt rent MDMA. Japp det är ju det, jag gillar att flyga högt! Men just nu ser det ut som att jag kommer ta 250 först sen en till 250. Blir rikligt med vatten.
Men max en påfyllning är något jag också har läst förut. Fler får gärna komma med förslag! Verkar däremot som att folk har delade meningar om detta.