2015-09-28, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Det var väl inga lockande alternativ bland de 6 breven han fick.
Tro sjutton han var besviken, tänk dig själv, 6 brev bara. Bonde fredrik fick 37 st, ann katrin och Roger(!) fick fler...

Jag missade att han bara fick 6 brev. Förstår att han blev besviken men det finns ju andra sätt att hitta kärleken på.
Citera
2015-09-30, 20:16
Moderator
NewDeers avatar
Åh, Marcus är ju verkligen helcharmig! Får man gissa att han väljer tjejen med de jätteblå ögonen?
Citera
2015-09-30, 20:17
Medlem
hallå bönder.. skaffa thailändska istället ..svenska damer är inget att ha. dom är bara ytliga lata och jämnställda
Citera
2015-09-30, 20:18
Medlem
Admiral Krags avatar
Den där smilfinken Pontus verkar bli en favorit då han uppvisar milda asociala drag/excentrisk i sin korrespondens med tjejerna, det är intressant när någon "snygg" väljer att kanske gambla bort allt för sin eget nöjes skull.

Han verkar ungefär lika socialt inkompetent som mig märker jag nu pratar för pratandets skull

Årets hatobjekt är den där jeansdressen med prillan, så ocharmig och verkar ha en väldigt förkrympt hjärna jäkla bonnig typ!
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-30 kl. 20:29.
Citera
2015-09-30, 20:23
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag

Årets hatobjekt är den där jeansdressen med prillan, så ocharmig och idiotiskt liten hjärna ,
en jävla bonde!
Han verkar kul. "Jag har inte förberett mig något speciellt, torkat av mig lite skit bara".
Citera
2015-09-30, 20:25
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Han verkar kul. "Jag har inte förberett mig något speciellt, torkat av mig lite skit bara".

Skönt att han hade så jävla skitiga händer 😆
Citera
2015-09-30, 20:30
Medlem
kravodlat68s avatar
Den där Pontus visade varför han förtjänar att leva utan kvinna, Fan vilken idiot, fatta ju noll..
Citera
2015-09-30, 20:31
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Den där smilfinken Pontus verkar bli en favorit då han uppvisar milda asociala drag/excentrisk i sin korrespondens med tjejerna, det är intressant när någon "snygg" väljer att kanske gambla bort allt för sin eget nöjes skull.

Han verkar ungefär lika socialt inkompetent som mig märker jag nu pratar för pratandets skull

Årets hatobjekt är den där jeansdressen med prillan, så ocharmig och verkar ha en väldigt förkrympt hjärna jäkla bonnig typ!
Klart han är bonnig, han är ju bonde Tycker han är rätt skön, verkligen sig själv iaf.

Ponnie är ju, som du sa, totalt blåst. Och Snowroller verkar inte alls så himla charmig, rätt tråkig faktiskt. Hans tjejer kommer nog bli besvikna.
Citera
2015-09-30, 20:32
Medlem
Jösses vad den där marcus var kort, det märktes inte innan. Verkar vara en väldigt trist typ också. De andra har ju lite roliga personligheter o så iaf, men han...meh, minns inte ens vad för slags bonde han var. Blir årets toapaus.
Citera
2015-09-30, 20:37
Medlem
Admiral Krags avatar
3 barn i olika åldrar (den äldsta är säkert 21?) med 3 olika pappor

"jag vill ju ha barn, fast med rätt person" förvånansvärt framåt diss

39 åringen hade gigantiska tuttar och bra kropp, och verkade verbal på rätt sätt...
men le inte snälla, dom där gaddarna hade fått besök av rivningskulan
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-30 kl. 20:42.
Citera
2015-09-30, 20:49
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Klart han är bonnig, han är ju bonde Tycker han är rätt skön, verkligen sig själv iaf.

Ponnie är ju, som du sa, totalt blåst. Och Snowroller verkar inte alls så himla charmig, rätt tråkig faktiskt. Hans tjejer kommer nog bli besvikna.
Jag förstår inte på vilket sätt han är sig själv mer än någon annan? menar du på ett ungefär att tillknäppta personer skulle ha något att dölja? och att dom gör ett val att inte vara glad/blåst som han?. Tror du Stefan är botten i oss alla?

Ursäkta min ouppmärksamhet men vem är Snowroller? någon slags sällskapsresan
referens bjuder du på iaf...

Fina vita plasttänder!
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-30 kl. 20:57.
Citera
2015-09-30, 20:59
Medlem
Ovanligt smidiga dater! Kanske kan bli en trevligt säsong
Hon som han ville fria till, hon måste väl ha linser? Eller kan man ha så blå ögon naturligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in