2015-09-30, 21:01
Medlem
Daniel ser ju jävligt bra ut (Modell ansikte) men inte så mycket personlighet.
Han känns som en pappa till alla han träffar. Lite creapy även om åldern inte var så stor.
Han verkar har valt skitfula tjejer. Men hon Martina verkar alla fall charmig men hennes tänder var inte inbjudande.

Pontus ser väl ok ut och hade söta tjejer

Stefan var väldigt ful men han ler/skrattar mycket och verka lite charmig minus var väl att han såg att ha skitiga händer.
Söta och charmiga tjejer verka han haft på besök. Dom tyckte han var snygg så det är väl positivt.

Marcus. Var väl ingen snygging ser väl normal ut och inte hans tjejer heller
Citera
2015-09-30, 21:01
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Jag förstår inte på vilket sätt han är sig själv mer än någon annan? menar du på ett ungefär att tillknäppta personer skulle ha något att dölja? och att dom gör ett val att inte vara glad/blåst som han?. Tror du Stefan är botten i oss alla?

Ursäkta min ouppmärksamhet men vem är Snowroller? någon slags sällskapsresan
referens bjuder du på iaf...

Fina vita plasttänder!
Kolla några inlägg upp - han är jättelik skidläraren i Sällskapsresan - Snowroller Åh fy satan vad osmidig han var när han sa att han skulle kunna bli kär direkt. "Det är nåt med henne" - ja, din kuk gillar henne - det är vad det är.

Stefan kan mycket väl vara botten i oss alla, det har du rätt i. Du har blivit smartare på senare dar admiral Jag tyckte ju att Marcus verkade vara helcharmig vid första anblicken, men nu ångrade jag mig direkt. Trist träningstyp som alltid äter och lever sunt och rätt. Men jag hade rätt i att han skulle välja blåögat - han vill ju fria direkt.
Citera
2015-09-30, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Daniel ser ju jävligt bra ut (Modell ansikte) men inte så mycket personlighet.
Han känns som en pappa till alla han träffar. Lite creapy även om åldern inte var så stor.
Han verkar har valt skitfula tjejer. Men hon Martina verkar alla fall charmig men hennes tänder var inte inbjudande.

Pontus ser väl ok ut och hade söta tjejer

Stefan var väldigt ful men han ler/skrattar mycket och verka lite charmig minus var väl att han såg att ha skitiga händer.
Söta och charmiga tjejer verka han haft på besök. Dom tyckte han var snygg så det är väl positivt.

Marcus. Var väl ingen snygging ser väl normal ut och inte hans tjejer heller

Ang Stefan. Jobbar man med maskiner, lagar själv och så, så blir skiten ingrodd och går inte tvätta bort. Att händerna ser skitiga ut betyder inte att dom verkligen är det. Det vet alla som mekat bil eller motorer av alla slag
Citera
2015-09-30, 21:37
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Kolla några inlägg upp - han är jättelik skidläraren i Sällskapsresan - Snowroller Åh fy satan vad osmidig han var när han sa att han skulle kunna bli kär direkt. "Det är nåt med henne" - ja, din kuk gillar henne - det är vad det är.
Jag hittar ingenting några inlägg upp utöver det jag citerade hehe, är det Jan Walderkranz?..eller menar du Klasse Möllberg? den enda skidlärare jag kan tänka mig i övrigt är "Nr 9 bend your kneees please?"

Vad cynisk! du låter, fast jag tror mycket väl att du kan ha träffat oss killars botten i oss alla
...så när medelmannen blir kär då är han i själva verket kåt på hennes utseende bara? eller menar du att det finns olika grader i helvetet? och att det fanns kontext här att ta hänsyn till

Citat:
Stefan kan mycket väl vara botten i oss alla, det har du rätt i. Du har blivit smartare på senare dar admiral Jag tyckte ju att Marcus verkade vara helcharmig vid första anblicken, men nu ångrade jag mig direkt. Trist träningstyp som alltid äter och lever sunt och rätt. Men jag hade rätt i att han skulle välja blåögat - han vill ju fria direkt.
Nej, det är ingenting som ändrats med mig sedan sist, så tackar! din hiss blev hastigt slukad av din efterföljande diss, jag blir heller inte smartare bara för att jag nu dessutom kan informera dig om att Stefan inte ens är botten i oss alla motsatsen till Stefan är bistra killar som inte förmår uppskatta livets villkor lika lättvindigt, punkt!.
Nog för att jag gav dig ditt nyförankrade facit nu, men hur tänkte du själv innan? med att Stefan är sig själv? då jag är intresserad av att känna till tjejers deafult läge.

Hur fan kan du komma ihåg vem nån Marcus är!, är det bonden som såg ut som en gravt misshandlad Rix-Morgonzoo Roger?
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-30 kl. 22:00.
Citera
2015-09-30, 21:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Var fan får ni det ifrån? Det finns ju inte minsta likhet med "Nalle" i Snowroller.
Citera
2015-09-30, 21:48
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Var fan får ni det ifrån? Det finns ju inte minsta likhet med "Nalle" i Snowroller.
Vilken jävla bonde pratar vi om? till och börja med?
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-30 kl. 21:52.
Citera
2015-09-30, 21:58
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Suck! Läs tråden

Citat:
Nu kom jag på vem det var: Jan Waldekrantz - http://1.fwcdn.pl/p/04/32/250432/194986.1.jpg
Daniel - http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/..._CARBYR_28.jpg

Det roliga är att han ju också var skidinstruktör i Sällskapsresan 2
Citera
2015-09-30, 22:01
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Jag hittar ingenting några inlägg upp utöver det jag citerade hehe, är det Jan Walderkranz?..eller menar du Klasse Möllberg? den enda skidlärare jag kan tänka mig i övrigt är "Nr 9 bend your kneees please?"

Vad cynisk! du låter, fast jag tror mycket väl att du kan ha träffat oss killars botten i oss alla
...så när medelmannen blir kär då är han i själva verket kåt på hennes utseende bara? eller menar du att det finns olika grader i helvetet? och att det fanns kontext här att ta hänsyn till

Nej, det är ingenting som ändrats med mig sedan sist, så tackar! din hiss blev hastigt slukad av din efterföljande diss, jag blir heller inte smartare bara för att jag nu dessutom kan informera dig om att Stefan inte ens är botten i oss alla motsatsen till Stefan är bistra killar som inte förmår uppskatta livets villkor lika lättvindigt, punkt!.
Nog för att jag gav dig ditt facit nu, men hur tänkte du själv innan? med att Stefan är sig själv? då jag är intresserad av att känna till tjejers deafult läge.

Hur fan kan du komma ihåg vem nån Marcus är!, är det bonden som såg ut som en gravt misshandlad Rix-Morgonzoo Roger?
Jag vet inte hur Roger ser ut, men han är den korta mörkhåriga.

Och du missuppfattade typ allt annat jag skrev. Klart han inte kan säga att han är kär efter att bara ha sett henne i fem minuter? Och min diss var inte alls nån diss, jag menade att Stefan säger vad han tycker och tänker och inte bryr sig om vad andra tycker - det jag trodde du menade med "botten".
Citera
2015-09-30, 22:02
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Suck! Läs tråden
Det vare fan inte likt, du kan få 1 poäng för näsroten dock!
Citera
2015-09-30, 22:32
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Jag vet inte hur Roger ser ut, men han är den korta mörkhåriga.

Och du missuppfattade typ allt annat jag skrev. Klart han inte kan säga att han är kär efter att bara ha sett henne i fem minuter? Och min diss var inte alls nån diss, jag menade att Stefan säger vad han tycker och tänker och inte bryr sig om vad andra tycker - det jag trodde du menade med "botten".
Vi pratade bara förbi varandra lite ändå! rörande botten...allt connectar med det jag hävdar i förlängningen, bara bryggorna som ej är angjorda.

Jag hajade iaf inte till över nånting Stefan ska ha sagt som innebar att han sa mer vad han tycker och tänker än dom andra bönderna, jag tror du är förtrollad över att framförandet är känslostyrt och glatt vilket ger en chimär att andra i jämförelse håller tillbaka motsvarande saker, men jag tyckte Ponny sa lika mycket vad han tänkte och tyckte i sina kommentarer, men så länge behov är olika har man olika mycket och olika att säga..så kan man inte tala om en samma botten tycker jag
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-30 kl. 22:47.
Citera
2015-09-30, 22:47
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Vi pratade bara förbi varandra lite ändå! rörande botten...allt connectar med det jag hävdar i förlängningen, bara bryggan saknas

Jag hajade iaf inte till över nånting Stefan ska ha sagt som innebar att han sa mer vad han tycker och tänker än dom andra bönderna, jag tror du är förtrollad över att framförandet är känslostyrt och glatt vilket ger en chimär att andra i jämförelse håller tillbaka samma saker, men jag tyckte Ponny sa lika mycket vad han tänkte och tyckte i sina kommentarer, men så länge behov är olika har man olika mycket och olika att säga..så kan man inte tala om en samma botten tycker jag
Absolut! Nu är vi på samma sida. Ponny är lika mycket sig själv som Stefan är - så Ponny skulle också kunna passa in i den "botten". För det beror ju helt på vem man är från början

Fast i ärlighetens namn så vet vi ju inte vilka de är så...
Citera
2015-10-01, 08:14
Medlem
Konkebanans avatar
Pontus känns verkligen inte redo för detta program, kaxig och lite nonchalant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in