Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Kolla några inlägg upp - han är jättelik skidläraren i Sällskapsresan - Snowroller

Åh fy satan vad osmidig han var när han sa att han skulle kunna bli kär direkt. "Det är nåt med henne" - ja, din kuk gillar henne - det är vad det är.
Jag hittar ingenting några inlägg upp utöver det jag citerade hehe, är det Jan Walderkranz?..eller menar du Klasse Möllberg?

den enda skidlärare jag kan tänka mig i övrigt är "Nr 9 bend your kneees please?"
Vad cynisk!

du låter, fast jag tror mycket väl att du kan ha träffat oss killars botten i oss alla

...så när medelmannen blir kär då är han i själva verket kåt på hennes utseende bara? eller menar du att det finns olika grader i helvetet? och att det fanns kontext här att ta hänsyn till
Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Stefan kan mycket väl vara botten i oss alla, det har du rätt i. Du har blivit smartare på senare dar admiral

Jag tyckte ju att Marcus verkade vara helcharmig vid första anblicken, men nu ångrade jag mig direkt. Trist träningstyp som alltid äter och lever sunt och rätt. Men jag hade rätt i att han skulle välja blåögat - han vill ju fria direkt.
Nej, det är ingenting som ändrats med mig sedan sist, så tackar! din hiss blev hastigt slukad av din efterföljande diss, jag blir heller inte smartare bara för att jag nu dessutom kan informera dig om att Stefan inte ens är botten i oss alla

motsatsen till Stefan är bistra killar som inte förmår uppskatta livets villkor lika lättvindigt, punkt!.
Nog för att jag gav dig ditt nyförankrade facit nu, men hur tänkte du själv innan? med att Stefan är sig själv? då jag är intresserad av att känna till tjejers deafult läge.
Hur fan kan du komma ihåg vem nån Marcus är!, är det bonden som såg ut som en gravt misshandlad Rix-Morgonzoo Roger?