2014-10-30, 01:12
Bannlyst
är det bara jag eller är linda lindorrf känslokall? typ "hur känns det nu då"? i kylig ton till den som blir hemskickad. samt att hon verkar vilka vara i centrum, går runt och kramar bönderna och liksom: "här kommer jag!!!, forna modelleeeeeen".

(jag kanske inbillar mig.)
Citera
2014-10-30, 01:21
Medlem
wizzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
är det bara jag eller är linda lindorrf känslokall? typ "hur känns det nu då"? i kylig ton till den som blir hemskickad. samt att hon verkar vilka vara i centrum, går runt och kramar bönderna och liksom: "här kommer jag!!!, forna modelleeeeeen".

(jag kanske inbillar mig.)
Hon är en skräcködla med stora tänder och gummistövlar verkar riktigt förbannat präktig gör hon.
Citera
2014-10-30, 07:17
Medlem
Självklart ska man kunna träffa någon ny efter att man separerat även om man har barn. Jag bara undrar hur man tänker sig att träffa någon som bor någon helt annanstans. Har man bara sig själv att tänka så är det ju inga problem att flytta men när man har barn? Ska barnen flytta med då och byta skola? Och barnens pappa, ska han också flytta med så barnen kan fortsätta ha kontakt med honom? Eller tänker man att man inte ska ha barnen så ofta hos sig? Det kanske inte är så konstigt att det i regel tar slut ganska snabbt när båda har barn och på olika håll.
Citera
2014-10-30, 07:37
Medlem
fitz-humes avatar
Vilket avsnitt! Måste ju slå rekord vad gäller att göra bort sig. De tre unga bönderna får det inte lätt nu.

Sebastian, kalsongmannen med bananshejken, fick den enda sunda kvinnan att lämna hans gård, fullt förståeligt. Botoxkvinnan håller sig trogen mot honom och klänger sig likt en hund. Den mannen har kraftiga komplex och har föga aning om hur kvinnor fungerar.

Jonathan gjorde mig en aning besviken denna gång, efter att otaktiskt ha kysst två av tjejerna samma kväll samtidigt som en tredje såg allt från fönstret. Den minen han fick när hon konfronterade honom efteråt var oslagbar. Han måste jobba riktigt hårt nu för att kompensera.

Erik skyllde sin passivitet på tjejerna och påstod att det är de som är passiva. Han måste kyla ner sig några grader och sluta med sina stolligheter och börja intressera sig på allvar för damerna, annars kan det bli ett liknande scenario som för Tomas (2010) då alla damerna valde att lämna hans gård samtidigt - http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12696781.ab

Peter valde att shoppa med sin favoritdam och gjorde klart att de kunde skita i de andras matvanor. Utgången känns ganska given på hans gård som det känns nu.
Citera
2014-10-30, 20:01
Medlem
Peter valde att shoppa med sin favoritdam och gjorde klart att de kunde skita i de andras matvanor. Utgången känns ganska given på hans gård som det känns nu.[/quote]

Fast just henne tror jag inte är den Peter väljer i slutändan. De andra två verkar mera betuttade i Peter och som den inbitne ungkarl han är tror jag han slutligen går efter tjejernas känslor stället för sina egna.
Citera
2014-10-30, 20:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Fast just henne tror jag inte är den Peter väljer i slutändan.
Du har inte läst om detta tidigare i tråden, va?
Citera
2014-10-31, 01:41
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Hon är en skräcködla med stora tänder och gummistövlar verkar riktigt förbannat präktig gör hon.

Ja, de är läskiga de där skräcködlorna till Fröken Sverige-vinnare.

Jonathan är plågsam att bevittna, det går inte en minut utan att han måste påpeka hur bra han har det som tuppen i hönsgården. Sen att börja hångla med tjejerna på så tidigt stadie när de är 4 st kvar är ju bara taffligt. Hade jag varit någon av de andra tjejerna så hade jag tagit mitt pick och pack och lämnat gården då. Omogen är det minsta man kan säga om honom.
Citera
2014-10-31, 08:07
Medlem
Jag är också skeptisk till om Peter väljer henne han va och handlade med? Jag trodde ju han var sååå förtjust i henne med dubbelnamn, Anna- nånting? Mörkt kort hår med tatuering . Tror nog han hittar kärleken. Tycker det är härligt att se de här äldre bönderna, de har liksom mer stil på dejtandet jfr på Jonathans gård.

Ja Jonathan då. Betvivlar att det går väl för honom... Skulle jag va tjej där skulle jag sticka! Mina känslor skulle också svalna om jag såg honom kyssa nån annan så där, redan så i början. Fast kanske just den han kysser tycker han är bra, men sen när väl hon får veta att han hånglat med andra så blir det kanske inte så kul längre? Man kan ju bara inte fatta att han är 27 så som han beter sig!! GRRR
Citera
2014-10-31, 08:37
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Ja, de är läskiga de där skräcködlorna till Fröken Sverige-vinnare.

Var det 20 år sedan hon var detta? Gunilla Persson var också snygg en gång i tiden...
Citera
2014-10-31, 09:32
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Var det 20 år sedan hon var detta? Gunilla Persson var också snygg en gång i tiden...
Hon vann fröken Sverige 1990, och då såg hon ut såhär:
http://lindalindorff.blogg.tv4.se/fi...rige-kopia.jpg
http://gfx1.aftonbladet-cdn.se/image...103-346424_368
Citera
2014-10-31, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Jag är också skeptisk till om Peter väljer henne han va och handlade med? Jag trodde ju han var sååå förtjust i henne med dubbelnamn, Anna- nånting? Mörkt kort hår med tatuering . Tror nog han hittar kärleken. Tycker det är härligt att se de här äldre bönderna, de har liksom mer stil på dejtandet jfr på Jonathans gård.

Ja Jonathan då. Betvivlar att det går väl för honom... Skulle jag va tjej där skulle jag sticka! Mina känslor skulle också svalna om jag såg honom kyssa nån annan så där, redan så i början. Fast kanske just den han kysser tycker han är bra, men sen när väl hon får veta att han hånglat med andra så blir det kanske inte så kul längre? Man kan ju bara inte fatta att han är 27 så som han beter sig!! GRRR
Ja, att han verkar omogen kan nog dom flesta skriva under på. Vad jag fattade så var det inte bara en kyss, snarare ett regelrätt hångel . Samtidigt så kan jag tycka att Malin valde lite fel tillfälle att konfrontera honom om just den saken. Det blir inget fokus på deras relation, utan istället något som han måste "stå till svars" för.
Citera
2014-10-31, 11:32
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Hon vann fröken Sverige 1990, och då såg hon ut såhär:
http://lindalindorff.blogg.tv4.se/fi...rige-kopia.jpg
http://gfx1.aftonbladet-cdn.se/image...103-346424_368

Linda verkar oerhört fräsch, snygg och trevlig på alla sätt även idag. Perfekt som programledare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in