Citat:
Ursprungligen postat av
NyttAnonymtKonto
.. suck, borde förutsätt att någon efterbliven vakthatare skulle misstolka och förvränga allt.
Klart vi får fortsätta. Regeringen DU röstar på sänkte precis budgeten för Polisen med en miljard. Klart att antalet Ordningsvakter och väktare (som är två helt olika yrken, men du är för inavlad för att förstå det, antar jag) ökar och att vi syns oftare än Polisen.
Du lever verkligen upp till schablonbilden av vakter som med ryggmärgsreflex tar allt som en kränkning och direkt går till ett obalanserat och oproportioneligt angrepp.
Varför är jag inavlad och efterbliven när det är du själv som skriver att ni bara i 9 fall av 10 är professionella och balanserade? Dvs i var 10:e ingripande kan det rinna över och blir oprofessionellt.
Att det är en för låg målsättning och oacceptabel låg nivå när man jobbar med människor och tom utövar visst våld har mer med hur vårat civiliserade samhälle fungerar att göra och mindre med min ev låga iq.
Eller menade du något annat än det du faktiskt skrev? Då är det bättre att du förtydligar vad du egentligen vill få sagt än att du beter dig som en dryg vakt i en krogentre och lever ut dina tillkortakommanden på andra.