2015-09-26, 23:40
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dulum
Är det bara jag som undrar om OV verkligen var neger eller ej?

För om OV är neger kommer saken i ett helt annat läge eller hur menar du?
Citera
2015-09-26, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jag är utbildad inom socialt arbete och den här tjejen beter sig helt förfärligt, jag skäms å hennes vägnar!

Tack, du återställer min tro på mänskligheten.
Citera
2015-09-26, 23:42
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
På "min sida"? Du har ingen aning om vilken sida jag står på. Det jag har sagt är att maktmissbruk är fel och att det inte är rätt bara för att det händer på andra platser vid andra tillfällen.

Men det ÄR ju inte maktmissbruk din fåne. Hon är full och snackar massa skit. Separera hur man sköter sitt jobb och vad man gör på fyllan, en lördagkväll i somras efter att ha blivit av med sin telefon och en neger som tjafsar och klipper bort delar som han väljer. Dessutom är det helt uppenbart att det är filmat dolt. Det rättfärdigar givetvis inte hennes pissiga beteende men största boven i dramat är OV:en.
Citera
2015-09-26, 23:44
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
För om OV är neger kommer saken i ett helt annat läge eller hur menar du?

Ja självklart. En ockuperande neger har givetvis ingen som helst rätt att tala om för en svensk kvinna hur hon skall bete sig i Sverige. Ganska självklart.
Citera
2015-09-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storm72
Nä, hans val var att fortsätta filma för att få ett scoop. Varför ens ställa så personliga fråga som vilket kontor man jobbar på? De är inte chitchat snack för att lugna ner situationen.

Men du svarade mig precis?

För att hon beter sig så pass olämpligt att hon borde avskedas? Om en polis gick runt och viftade med kniv vore det också intressant att veta var hon jobbar så hennes arbetsgivare blir informerad.
Citera
2015-09-26, 23:45
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Men det ÄR ju inte maktmissbruk din fåne. Hon är full och snackar massa skit. Separera hur man sköter sitt jobb och vad man gör på fyllan, en lördagkväll i somras efter att ha blivit av med sin telefon och en neger som tjafsar och klipper bort delar som han väljer. Dessutom är det helt uppenbart att det är filmat dolt. Det rättfärdigar givetvis inte hennes pissiga beteende men största boven i dramat är OV:en.

Varför skulle man separera hur man sköter sitt jobb och vad man gör på fyllan? Är det ok för dig om din dotters 60-åriga lärare tar och rövknullar en 16-åring en lördagskväll eftersom man ska separera hur någon sköter sitt jobb och vad de gör utanför?
Citera
2015-09-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ungefär vad jag alltid trott, i 10% av ingripandena rinner det över och blir oprofessionellt.

Helt otorligt att ni får fortsätta. Finns väl nästan inget annat yrkesskrå som är i närheten av att tollerera så stor felmarginal.

Vakten på filmen hanterade naturligtvis situationen helt fel. Dessutom kan vi ju bara spekulera i vad som föregick filmen.

Men det är väl ett bra sätt att spä ut den magra väktarlönen, ganska fina skadestånd när det kommer till neger uttalanden.

Det skulle vara socionomerna då, där felmarginalen är ca 80%.
Citera
2015-09-26, 23:46
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:

Varför skulle man separera hur man sköter sitt jobb och vad man gör på fyllan? Är det ok för dig om din dotters 60-åriga lärare tar och rövknullar en 16-åring en lördagskväll eftersom man ska separera hur någon sköter sitt jobb och vad de gör utanför?

Vill man kunna grisa på fyllan får man väl bli svetsare, målare eller något annat jobb där man inte behöver visa sig skötsam även på fritiden.
Citera
2015-09-26, 23:47
Medlem
Citat:
Du är ju dum i huvudet på riktigt !
Den oredigerade filmen finns ju publicerad i en offentlig brottsutredning .
Citera
2015-09-26, 23:51
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ja självklart. En ockuperande neger har givetvis ingen som helst rätt att tala om för en svensk kvinna hur hon skall bete sig i Sverige. Ganska självklart.

Är han anställd som ordningsvakt har han det. Av hans svenska att dömma verkar det inte som att han kom med någon bananbåt i förrgår heller.
Citera
2015-09-26, 23:51
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ungefär vad jag alltid trott, i 10% av ingripandena rinner det över och blir oprofessionellt.

Helt otorligt att ni får fortsätta. Finns väl nästan inget annat yrkesskrå som är i närheten av att tollerera så stor felmarginal.

Vakten på filmen hanterade naturligtvis situationen helt fel. Dessutom kan vi ju bara spekulera i vad som föregick filmen.

Men det är väl ett bra sätt att spä ut den magra väktarlönen, ganska fina skadestånd när det kommer till neger uttalanden.

.. suck, borde förutsätt att någon efterbliven vakthatare skulle misstolka och förvränga allt.
Klart vi får fortsätta. Regeringen DU röstar på sänkte precis budgeten för Polisen med en miljard. Klart att antalet Ordningsvakter och väktare (som är två helt olika yrken, men du är för inavlad för att förstå det, antar jag) ökar och att vi syns oftare än Polisen.
Citera
2015-09-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
Yup.

Hon har gjort den "klassiska klassresan"... The American Dream dessutom.

Enligt hennes LinkedIn:
Från glassförsäljare till servitris till cafébiträde till socialsekreterare... under dessa åren har hon levlat upp från glassmästarinna till professor emeritus i juridik - och anser sig sväva fram likt en Prinsessa, högt ovanför denna: "Jävla avkomma från könsstympad iranier till negerväktare-fitta som endast har studerat i en vecka!", som hon ju menar på.

Frågan är vart resan styr hän nu?

Arbetsförmedlingen?
Psykiatrisk mottagning?
Eller sparkas hon snett utåt vänster till någon ny tjänst inom Socialtjänsten tro?

De håller varann om ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in