Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-09-27, 01:16
Medlem
MettaFocks avatar
Häromdagen när jag skulle ha filmvila med barnen på förskolan kom det reklam hela tiden när vi såg en längre film på youtube. Kan man ta bort så man slipper reklamen på något sätt? Är ju då kommundator som man inte får installera vad som helst på också. Är det likadant om man har appen på en iPad?
Citera
2015-10-18, 10:05
Medlem
Vilken är den bästa downloadern? Freemake kanske?
Citera
2015-10-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Häromdagen när jag skulle ha filmvila med barnen på förskolan kom det reklam hela tiden när vi såg en längre film på youtube. Kan man ta bort så man slipper reklamen på något sätt? Är ju då kommundator som man inte får installera vad som helst på också. Är det likadant om man har appen på en iPad?
En add-on till din webläsare borde väl vara ok. Kör add-blocker, ad-stopper, add-block plus eller liknande så behöver du aldrig se reklam på Youtube igen.

KOlla vad du använder för webläsare, gå sedan in på webläsarens add-on-sida och titta efter add-block.
Citera
2015-10-21, 16:58
Medlem
Hej allihopa! Har 2 frågor som jag tänker ställa, den ena handlar om Broken-ikoner, och den andra handlar om Google, tex Google-drive. Anledningen till varför jag frågar det här är för att det inte är i självaste youtube som jag har problem, utan det är samma problem på andra sidor, men inte alla. Om det fortfarande är i fel tråd att fråga, så ber jag om ursäkt!

1. Alla bilder på youtube har en "broken-ikon", och jag vet inte varför. Har även det i Google-Mail osv.
Varför? Kollade runt om det kunde vara Cookies, och det kunde det mycket väl vara, men hittade inte hur man åtgärdade problemet.

2. Det står att jag är offline från Google Drive, som jag samtidigt har internet, och kan göra andra saker på internet. Det gör att jag inte kan komma åt mina filer på Driven från denna datorn (Kan från andra datorer i huset) Så, jag undrar om någon vet vad som är fel?

Tack på förhand!
Citera
2015-10-25, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Youtube center och ad block.
Hmm, AB och ABP blockade hela videon, alltså hela rutan blev kolsvart, fick bara ljud. Men jag var in på mitt G+ konto och bockade av alla rutor som indikerade på vilken sorts reklam jag ville ha, och då försvann allting haha. Inte haft någon reklam på youtube sedan dess.
Citera
2015-10-27, 03:33
Medlem
smellyproofs avatar
Hade ubuntu på datorn ett tag. Då var de många filmer ex VEVO på 360p som max. Nu har jag OSX och då är samma video 480p eller 720p. Kvalitén är faktiskt bättre. Någon som vet vad detta beror på?
Citera
2015-10-27, 20:25
Medlem
Redlinezs avatar
Jag har ett gammalt youtube konto som jag varken minns lösen eller användarnamnet.. Så är ganska less att man förlorat den. Vad jag än försöker med så går det inte att komma in..

Kanske fel tråd detta så mod får gärna flytta. Sorry för det isf.
Citera
2015-10-29, 10:59
Medlem
Tjäna pengar på YouTube - fråga..

Har gjort ett konto nu så jag kan tjäna lite pengar på youtube och efter nån vecka så är jag uppe i 6,77 dollar.. Men nu några dagar efter så är jag nere i 6,24 dollar..

Det kan pendla upp o ner sådär. Ibland nere på 5dollar sen upp på 5,5 osv sen ner till 4 dollar.

Nån som vet varför?
Citera
2015-10-29, 11:01
Medlem
det kan väll vara något så enkelt som att valutan ändrar värde?
Citera
2015-10-29, 11:13
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDaleDavid
det kan väll vara något så enkelt som att valutan ändrar värde?

korrekt
Citera
2015-10-29, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
korrekt

jag är chef
Citera
2015-10-29, 12:08
Medlem
Eftersom det bara står i dollar kan det väl inte vara kursen? 6 dollar är alltid 6 dollar??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in