Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-09-11, 23:57
Medlem
mega_techs avatar
Jag är inte klar på vad orsaken är, men testa att rensa chachen eller att köra från en annan webbläsare tillfället.

Det bästa är också att testa starta om datorn även om det för många är onödigt.
Senast redigerad av mega_tech 2015-09-12 kl. 00:02.
Citera
2015-09-12, 08:41
Medlem
d988cjcs avatar
Har drabbats av nånting riktigt irriterande vid uppspelning av youtube video.
Varje gång det är dags för deras underbara reklaminslag sänks ljudet helt i själva youtube spelaren.

Kör Chrome och Win 7...

Hur fixar jag detta?någon som vet?
Citera
2015-09-12, 21:47
Bannlyst
Hej jag har precis öppnat ett youtube konto ett till alltså, jag måste få in nya grejer bara ( väntar) nu när jag ska ladda upp videos från min mail så hittar jag inte adressen till youtube. Alltså det finns en adress som man använder för att maila över klippen från din mail och dom åker in direkt på youtube, vart hittar jag den?
Citera
2015-09-13, 03:45
Medlem
Ganonitos avatar
Skapade en egen tråd om detta, men kanske större chans att få svar här.

Jag kan inte visa klipp i helskärmsläge i min ena webbläsare (Seamonkey). För en vecka sedan funkade det dock, men inte nu. Provat att radera cookies och starta om webbläsaren utan framgång.

Sedan undrar jag om någon vet varför vissa kommentarer inte går att svara på. Först trodde jag det hade att göra med hur gamla de var, men så kan inte vara fallet då jag sett en kommentar som bara är en vecka gammal som inte gick att svara på medan andra som har varit 1 år gamla har gått att besvara.
Citera
2015-09-13, 17:35
Bannlyst
Ingen som kan hjälpa?
Citera
2015-09-16, 02:36
Medlem
Är det möjligt att bli av med reklamen som blivit på youtube? Varannan jävla video jag ska kolla på så är det 30sek till 2minuter reklam som ej går att skippa?! Flippar fan ur
Citera
2015-09-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Är det möjligt att bli av med reklamen som blivit på youtube? Varannan jävla video jag ska kolla på så är det 30sek till 2minuter reklam som ej går att skippa?! Flippar fan ur
Har du testat att söka på ditt problem? Jag har på 10 år inte sett en enda reklam, på YouTube.
Citera
2015-09-16, 20:25
Medlem
Vagnsleres avatar
Nu var det inte en hemsida jag letade efter men den är fortfarande bättre än mitt gamla program, tack
Citera
2015-09-16, 21:55
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Youtube center och ad block.
Citera
2015-09-24, 14:29
Medlem
Teskeds avatar
Någon annan som upplever att YouTube varit kasst sista veckan? Varenda video hakar upp sig och laddar aldrig klart. Kan knappt se något. Oavsett kvalitet. Dock justerar det mest ned sig till 144p och misslyckas med att ladda ändå. Mitt internet har inga problem annars. Bara YouTube som är #dead.
Citera
2015-09-24, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesked
Någon annan som upplever att YouTube varit kasst sista veckan? Varenda video hakar upp sig och laddar aldrig klart. Kan knappt se något. Oavsett kvalitet. Dock justerar det mest ned sig till 144p och misslyckas med att ladda ändå. Mitt internet har inga problem annars. Bara YouTube som är #dead.
Nix! Här ute i skogen med mitt mobila bredband funkar det perfekt i alla fall.
Citera
2015-09-26, 16:29
Medlem
paddan82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesked
Nyligen uppdaterat datorns drivrutiner? Återställ datorn en vecka tillbaka så fungerar det. Systemåterställning alltså. Hade samma problem, nån drivrutin är boven.
Senast redigerad av paddan82 2015-09-26 kl. 16:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in