Citat:
Ursprungligen postat av
-Mart-
Ett tips kan ju vara att fråga Youtube(google) så kommer de nog lösa det utan problem...
Ja, fast grejen är bara det att den där spamfunktionen verkar vara helt random och oförutsägbar.
Jag har precis upptäckt att jag fortfarande
kan skriva inlägg som syns även när jag inte är inloggad, men bara
ibland - en del av mina inlägg visas både som separata enskilda kommentarer och som svar på andras kommentarer, och ibland visas de inte överhuvudtaget.
Det känns som om YouTube helt plötsligt har bestämt sig för att publicera mina inlägg "när det passar" - jag fattar ingenting.
Har YouTube någon sorts maxgräns på hur många inlägg som man får skriva inom en viss tidsram nuförtiden, eller vadå?
Är jag typ "ghostbannad" i en timme och sen får jag skriva ett par inlägg och blir sen ghostbannad en timme igen, eller hur fungerar skiten?
Det här systemet gör ju att jag aldrig kan känna mig säker på att mina inlägg faktiskt blir offentligt publicerade.
Idag så har jag skrivit kanske 3-4 inlägg på YouTube, och jag tror att hälften av dem har varit synliga för alla andra medlemmar, och resten har bara försvunnit i tomma intet och syns bara när jag själv är inloggad.