Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2022-10-01, 23:55
Medlem
spermaoffrets avatar
Nåt liknande:

https://chrome.google.com/webstore/detail/disable-autoplay-for-yout/dinkeiniijmpjehejhedbciaedblhnnk
Citera
2022-10-02, 00:00
Medlem
Tack
Senast redigerad av Krakkens 2022-10-02 kl. 00:06.
Citera
2022-10-03, 19:54
Avslutad
Hej allihoppa, skrev tidigare på denna tråd men tänker jag förklarar lite bättre denna gång.

Det är så att jag glömt min gmail till ett av mina youtube kannaler. Jag kan Lössenordet till Gmailen men inte själva Gmailen... Jag kommer heller inte ihåg vad för namn jag skulle kunnat skrivit in kannal på när jag väl gjorde kannalen. Gjorde kannalen för cirka 6 månander sen och råkade logga ut. Men kan som sagt inte komma på gmailen till den. Har försökt att kolla om jag skapat denna kannal under en annan gmail som redan jag har men hittar inga spår av denna kannal. Samt när jag skriver in mitt telefonummer som kommer jag bara till mitt vanliga konto. Vet att när jag hade kannalen så kunde man se var det var för gmail kopplat till kannalen men nu står ju inte det eftersom jag inte är inloggad på kontot. Men kan som sagt lössenordet men inte mailen.

Har någon något förslag eller liknande problem?
Citera
2022-10-06, 12:10
Medlem
Il.Malizias avatar
Något märkligt jag har märkt är att på min jobbdator så kan jag trycka på de tre strecken uppe i vänstra hörnet för att välja om jag vill ha en stor vänstermeny eller en mindre med ikoner.

Men på datorn hemma så är det bara mindre ikoner; när jag trycker på de tre strecken så kommer bara en temporär meny ut och allt övrigt till höger skuggas.

Varför är knappen permanent på jobbet men temporär hemma? Använder samma operativsystem och typ av webläsare.
Citera
2022-10-09, 02:12
Medlem
cerns avatar
Störigt med hur Youtube-algoritmen väljer videos som ska ploppa upp.

Råkar man se ett klipp om fotboll så blir man sen helt bombad med allt inom fotboll.
Citera
2022-10-16, 10:35
Medlem
Kan man betala youtube eller använda nått tillägg för att inte se orelevanta videos? (I sökförslag, rekommenderat och kolla nästa)

Omkonstruera youtube lite
Citera
2022-10-17, 00:08
Medlem
enlevandemans avatar
Hur gör man sin favoritlista på youtube privat?

Jag vill ha olika spellistor publika och andra privata. Men det verkar inte gå att få 'favorites' privat hur jag än gör. Snabb hjälp uppskattas!

Edit: Nu löste jag det. Går inte att välja edit om man är i youtube studio, utan man måste gå in direkt där man har spellistorna till vänster, klicka på favorites, och där gick det att ändra. Konstigt att det inte går via studio dock. Gick där med alla andra spellistor förutom favorites.

släng skiten -> PK
Senast redigerad av enlevandeman 2022-10-17 kl. 00:15.
Citera
2022-10-21, 15:40
Avstängd
Merwinnas avatar
https://www.youtube.com/handle

Någon som fattar det här? Kommer det att bli så att någon kan kolla upp ens profil, och därefter gå igenom alla ens kommentarer på alla videos man sett? Kanske alla likes man gett, också? Det känns inte alls bra i så fall. Jag har gillat anonymiteten på Youtube. Alltså, även om ens nick syntes vid det man skrev, så var ju risken så liten att någon man kände från andra diskussioner skulle råka komma in där och se det, i vimlet av miljarder kommentarer. Det är inte alls säkert att man vill, att de som man brukar diskutera svenska nyheter med, eller Wagneroperor, t.ex., ska kunna se vad man har kommenterat om videos som handlar om helt annat innehåll. Man får verkligen hoppas att det inte blir retroaktivt, i så fall!
Citera
2022-10-21, 18:43
Medlem
2n00b4Us avatar
Startsidan på youtube har blivit "nollställd", vad kan det bero på? Jag är inte inloggad på mitt konto och brukar aldrig vara det, fast nu ser jag inte mina kanaler som vanligtvis brukar synas på startsidan.
Citera
2022-10-28, 17:50
Medlem
HemligaVargens avatar
Tips på säker nedladdning av musik från youtube då det blir mp3 fil. Flera program har för mycket virus som efterföljs.
Citera
2022-11-02, 06:44
Medlem
Kan jag blockera kanaler från att poppa upp i mina rekommendationer?

Känns som dom återkommer även om jag trycker ej intresserad
Citera
2022-11-02, 18:10
Medlem
Stones avatar
Har YT driftstörning just nu? Sitter i Schweiz och man kan inte spela innehållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in