Citat:
Ursprungligen postat av
Tanig
kan ingen juridik, men moraliskt,,, självklart ska ingen behöva ta sån rasistisk smörja oavsett om den som vräker ur sig det är berusad eller inte. Och oavsett om man är vakt eller inte. Rasister hur berusade dom än är och hur mycket socialkärringar de än är så förtjänar de att hängas ut..
Ska inte spela roll om det är rasism eller ej. Ingen ska behöva ta sån skit från någon packad jävel egentligen. Människor är svin.
Citat:
Ursprungligen postat av
wargod
Äsch hon beter sig bara som ett odrägligt fyllo. Bara för att hon säger neger en gång gör henne inte till rasist. Löjligt att ens påstå något sådant. När man är arg, frustrerad och full säger man ogenomtänkta saker.
Tycker att ordningsvakten betedde sig oprofessionellt begick tjänstefel och borde bli av med jobbet minst lika mycket. Han håller på och brottsprovocerar fyllot. Det är tjänstefel att brottsprovocera i Sverige. Har sett poliser som också verbalt muckar gräl, det är helt enkelt fel.
Om andra stycket; Skärp dig. Hur fan får du det till brottsprovokation.
Om jag ber dig hoppa från en bro - gör du det då?
Citat:
Ursprungligen postat av
storm72
Är det inte vakten själv som filmar? Hur jävla dum får man vara om inte är "tålmodig och professionell" då, jisses
Fast i 9 fall av 10 så är vi tålmodiga och professionella. De enstaka fall som inte är det kan vi hitta på youtube.
Jag gör kanske .. 40? Olika typer av ingripanden varje krogpass. Ett 10-20-tal av dessa är faktiska avvisanden och värre (Avlägsnande, frihetsberövande) och när man tappar humöret spelar det ingen roll om man blir filmad eller ej.
Händer väldigt ofta att folk börjar filma för att provocera, och försöker folk provocera så agerar man tillslut. Skulle inte du trötta på att bli kallad för fitthål, rövhål, kukhål i en kvart?
Jag tycker han är extremt snäll - jag hade skickat iväg henne efter kanske 5 minuter. Direkt när hon börjat pilla och röra mig hade hon burit iväg. Kommer hon tillbaka blir det lob.
Alltså:
Avvisande
Avlägsnande
Omhändertagande
Kvinnan får sin chans men är för full och dum för att ta den.