2015-09-23, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lirareflashback
Jag har benso utskrivet idag.
Har hort manga prata om lyrica och att det ar saaaa himla fantastiskt.
Kan nagon jamfora "ruset" eller effekten om du vill, utav lyrica vs benso?
Har svart att tro att lyrica ska vara sa javla speciellt. Kikar man i fass sa at det första jag reagerar pa iaf att det inte ar narkotika klassat och inga varningstrianglar finns :-P
Kan nagon upplysa mig? Orkar inte lasa igenom 1000 sidor.
Jag ar saker pa att jag far det utskrivet om jag fragar, men vill inte fraga om det inte ar vart det.

Jag föredrar lyrica framför benzo. Känner mig mer bekväm med lyrica när jag punda det. Mer glädje på nått sätt. Men annars är det bara testa och ser vad du tycker. Nybörjardos allt från 300 mg till 1.5 gram beroende hur starkt rus du vill har. Men över 1 gram första gången kommer nog göra dig helt borta.

Tips till alla om ni inte redan testat det, Duscha i varmt vatten när ni helt väck på lyrica. Är helt underbart! Men ska dock nu försöka vara lyrica fri i 2 veckor för att når ner min tolerans. Ligger på 6 gram per dag nu. Lär blir en hel del opiater under dessa 2 veckor.
Citera
2015-09-23, 23:50
Medlem
Kristallerna du fått är RClyrica. Vet ett flertal som blivit lurade och köpt dom fejkade utan vetskap. Var försiktiga!
Citera
2015-09-24, 06:55
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastermylove
Kristallerna du fått är RClyrica. Vet ett flertal som blivit lurade och köpt dom fejkade utan vetskap. Var försiktiga!

Mig veterligen så finns det ingen "RC-lyrica". Kan du ge mig en källa på det?
Citera
2015-09-24, 10:17
Bannlyst
Jag åt 2g lyrica igår, det är andra gången jag äter lyrica.. nånsin.

Men jag har bara tagit den dosen igår, kan jag ta 600mg idag och känna av det? eller är toleransen helt paj efter den 2grams vändan?

Vet att man inte ska äta så mycket, men tycker ruset brörjar dala efter 5-6 timmar och jag börjar återdosera sådär.. Första timmen på ruset är fint! blev helt manisk typ eller något, satt och pilla med ett halsband i en 30-40 minuter, haha

mvh
Citera
2015-09-24, 11:17
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Jag åt 2g lyrica igår, det är andra gången jag äter lyrica.. nånsin.

Men jag har bara tagit den dosen igår, kan jag ta 600mg idag och känna av det? eller är toleransen helt paj efter den 2grams vändan?

Vet att man inte ska äta så mycket, men tycker ruset brörjar dala efter 5-6 timmar och jag börjar återdosera sådär.. Första timmen på ruset är fint! blev helt manisk typ eller något, satt och pilla med ett halsband i en 30-40 minuter, haha

mvh
Du kommer nog inte känna av mycket av bara 600mg idag. Jag brukar iallafall inte känna av nära på lika mycket fast jag tar en lika stor dagen efter.
Citera
2015-09-24, 17:53
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Lyrica är väl lagligt att inneha som jag har förstått det? Men är det lagligt att köpa det / få det skickat till sig? Kan man åka på husis om de hittar ett brev med lyrica adresserat till en?
Citera
2015-09-24, 17:58
Medlem
shape.the.futures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Lyrica är väl lagligt att inneha som jag har förstått det? Men är det lagligt att köpa det / få det skickat till sig? Kan man åka på husis om de hittar ett brev med lyrica adresserat till en?

Problemet är ju att en viss shop även erbjuder tramadol, skulle kunna ge dom anledning att kliva in tror jag. Beror väl på omständigheterna.
Citera
2015-09-24, 21:24
Bannlyst
dragit i mig 1.5g hittils, känner litebara.. ska dra i mig 300mg till o ta en bira tredje gången jag kör lyrica nu, det är väl helt ok men hellre tram :P
Citera
2015-09-25, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks

Säg att nån idiot har använt din adress..alltså att du "inte visste".
Citera
2015-09-25, 01:31
Bannlyst
Man kan inte göra nåt att man får brev skickat till sig. Det är deras jobb att ta reda på att du beställt det och har du skött det snyggt och de inte kan hitta nåt så är du safe. Men ha inte piller i brev. Skulle de vara så att du blir kallad på förhör är det bara att inte säga ett ord eller neka så är du ute efter högst 48h och sen lär det läggas ner.
Citera
2015-09-25, 04:02
Bannlyst
4g lyrica utan tolerans + bira är det farligt? mår helt ok käkat 1.5g lyrica, men tnkte poppa mera så jag knner något e de lugnt?
Citera
2015-09-25, 07:14
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
4g lyrica utan tolerans + bira är det farligt? mår helt ok käkat 1.5g lyrica, men tnkte poppa mera så jag knner något e de lugnt?

4g lyrica utan tolerans, låter som girigheten tagit över helt när säljarna börjar banka sin lyrica.

För om det är vanliga 4g så mår man ju bara piss, förutsatt att man ej har tolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in