Ja ruset på Lyrica känns väldigt olika, hade en jävla ångest en söndag för några veckor sedan.
tog 300mg och jag mådde fantastiskt efter ett par timmar.
Gillar inte Lyrica på höga doser, gäller att hitta sin egen bästa dos.
Lägre doser kan vara mer potenta än vad man tror.
Känns som att Lyrica fungerar precis lika för mig som för Stormorfar, känner alltid igen mig i det du skriver
Vill påminna alla att även när man slutar bli "berusad" på sin dos så fungerar fortfarande den ångestdämpande effekten etc i 2-3 till.
Så ni som medicinerar för GAD el dyl, vänta med att höja dosen även när toleransen slår till och man inte känner samma rus, medicinen fungerar fortfarande.
Legat en månad nu på 300mg/dag, har fuskat lite några dagar och tagit 450, men 300 fungerar fortfarande för mina psykiska problem(men det börjar dala lite)