2015-09-25, 08:39
  #13237
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
4g lyrica utan tolerans + bira är det farligt? mår helt ok käkat 1.5g lyrica, men tnkte poppa mera så jag knner något e de lugnt?

Är det svenska apoteksvaror du stoppat i dig? i sånna fall borde du må sjukt dåligt på 4 g utan tolerans
Citera
2015-09-25, 11:11
  #13238
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är det svenska apoteksvaror du stoppat i dig? i sånna fall borde du må sjukt dåligt på 4 g utan tolerans
Skrev fel har tolerans har käkat i två dagar innan med höga doser... Jag ska stoppa i mig 3G på en gång är det lugbt?
Citera
2015-09-25, 11:36
  #13239
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Skrev fel har tolerans har käkat i två dagar innan med höga doser... Jag ska stoppa i mig 3G på en gång är det lugbt?

Ja det är lugnt... kramprisk kanske
Citera
2015-09-25, 12:27
  #13240
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ja det är lugnt... kramprisk kanske
Okey men hör av mig när jag vet
Citera
2015-09-25, 12:31
  #13241
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Okey men hör av mig när jag vet

Do it!
Citera
2015-09-25, 15:56
  #13242
Medlem
Jag gillar kraftiga rus. Cirka 1.5-2 gram utan tolerans. Men har trappat upp ganska snabbt i mängden och i förgår eller om det var i går fick jag inte det jag ville utav 6 gram. Så innan jag ska försöka vara lyrica fri några veckor tänkte jag det var bäst att göra mig av all lyrica pulver jag har så jag inte känner mig frestad. Så tryckte i mig de 11 gram jag hade kvar på mindre än en timme.Dock inte äkta apotekspulver. Cirka 90% potent enligt mina personliga erfarenheter.

Men satt nu och funderade på vilka mängder man måste upp i innan man dör av det, går det dö av lyrica?. Sak samma om det nu sker, hoppas bara på en kanon kväll med mycket mat och godsaker
Citera
2015-09-25, 16:39
  #13243
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebbra
Jag gillar kraftiga rus. Cirka 1.5-2 gram utan tolerans. Men har trappat upp ganska snabbt i mängden och i förgår eller om det var i går fick jag inte det jag ville utav 6 gram. Så innan jag ska försöka vara lyrica fri några veckor tänkte jag det var bäst att göra mig av all lyrica pulver jag har så jag inte känner mig frestad. Så tryckte i mig de 11 gram jag hade kvar på mindre än en timme.Dock inte äkta apotekspulver. Cirka 90% potent enligt mina personliga erfarenheter.

Men satt nu och funderade på vilka mängder man måste upp i innan man dör av det, går det dö av lyrica?. Sak samma om det nu sker, hoppas bara på en kanon kväll med mycket mat och godsaker
'haha mannen, vilken deathblow!

Akta dig för krampen bara... hoppas du får de skönt <3
Citera
2015-09-25, 18:34
  #13244
Medlem
Jag har fått hem generiska kapslar med lyrica, pulvret i dem är väldigt fint, vitt och "glittrar" lite. Ser ut och känns som floursocker/vaniljsocker. Luktar inget speciellt möjligt lite sött kanske. Vissa säger att det ska se ut så fast utan kristaller och andra med kristaller. Så jag vill veta lite mer

Samt jag lämnar prover för körkort huvudsakligen för benso och cannabis, skickas på screening och analys, har aldrig använt lyrica förr mer än provat. Min läkare känner till att jag missbrukat opiater, benso och cannabis. Men inget mer än det.

Skulle gissa på att de kollar efter de vanligaste standarddrogerna CS, opater/opioider, benso och cannabis.

Då bör väl inte lyrica vara med på screening? Kollas det ihop med något eller måste det kollas separat?

Jag vill gärna höra av såna som har lämnat prover och ätit lyrica. Och inte de som kollat på stickor, utan ni som lämnat på labb.

Samt hur pulvret bör se ut, lukta och smaka.

MVH
Citera
2015-09-25, 19:10
  #13245
Bannlyst
jag lämnar på labb, inte visat någonting.. men dom kan kolla.
Citera
2015-09-25, 20:29
  #13246
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
4g lyrica utan tolerans + bira är det farligt? mår helt ok käkat 1.5g lyrica, men tnkte poppa mera så jag knner något e de lugnt?

Tänk bara på att AT:n är en bitch from hell.
Citera
2015-09-25, 20:37
  #13247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donkey-King
Jag har fått hem generiska kapslar med lyrica, pulvret i dem är väldigt fint, vitt och "glittrar" lite. Ser ut och känns som floursocker/vaniljsocker. Luktar inget speciellt möjligt lite sött kanske. Vissa säger att det ska se ut så fast utan kristaller och andra med kristaller. Så jag vill veta lite mer

Samt jag lämnar prover för körkort huvudsakligen för benso och cannabis, skickas på screening och analys, har aldrig använt lyrica förr mer än provat. Min läkare känner till att jag missbrukat opiater, benso och cannabis. Men inget mer än det.

Skulle gissa på att de kollar efter de vanligaste standarddrogerna CS, opater/opioider, benso och cannabis.

Då bör väl inte lyrica vara med på screening? Kollas det ihop med något eller måste det kollas separat?

Jag vill gärna höra av såna som har lämnat prover och ätit lyrica. Och inte de som kollat på stickor, utan ni som lämnat på labb.

Samt hur pulvret bör se ut, lukta och smaka.

MVH

Pulvret ska se ut som du beskriver det, glittrigt och sockrigt.. typ. Det smakar bittert, men det finns substanser som smakar bra mycket värre än Lyrica.

Screening på Lyrica existerar inte, det är inte narkotika.
Citera
2015-09-25, 20:38
  #13248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
'haha mannen, vilken deathblow!

Akta dig för krampen bara... hoppas du får de skönt <3


lever än , mkt alkohol i blodet nu också!! känner för utgång nu ikväl!! ser ifall man kan får slaska lite mule
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in