2015-12-13, 11:50
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavasson
Är det lugnt att bruka denna produkt i en veckas tid ca 800, 1000mg/dag.
Går igenom en mindre metadon at och måste jobba och detta hjälper mig verkligen.känner mig "typ" normal.

Kommer jag sönder och samman på måndag när jag klipper detta?
Tacksam för svar.
Sönder och samman vet jag inte. Inte pga lyran iaf, en vecka är inte särskilt länge. Däremot vet jag inte om metadonet slutat jävlas med dig då atn sägs vara långdragen.
Citera
2015-12-13, 17:06
Medlem
M_Wittmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Förmodligen var det på så vis, haha. Egentligen får man väl inte så värst mycket utav Lyrica om man inte behöver den, effekten/ruset substansen ger är väl mer eller mindre det välmående man i vanliga fall bör känna. Rätta mig om jag har fel, dock.

Helt rätt.

När folk skriver att Lyrica ger en otroligt snabb toleransutveckling och betydligt snabbare än andra droger, så får det mig alltid att le lite. För vad de egentligen säger är att deras vardagsliv på Lyrica, börjar kännas vardagligt otroligt snabbt.
Citera
2015-12-13, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M_Wittmann
Helt rätt.

När folk skriver att Lyrica ger en otroligt snabb toleransutveckling och betydligt snabbare än andra droger, så får det mig alltid att le lite. För vad de egentligen säger är att deras vardagsliv på Lyrica, börjar kännas vardagligt otroligt snabbt.

Du har helt fel. Fortsätt du knapra på din lyrica så får du se att jag och alla andra har rätt angående toleransökningen. Du kommer vilja sluta snarare eller senare, sen så har du ett helvete framför dig.
Citera
2015-12-13, 18:35
Medlem
Timewriters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Du har helt fel. Fortsätt du knapra på din lyrica så får du se att jag och alla andra har rätt angående toleransökningen. Du kommer vilja sluta snarare eller senare, sen så har du ett helvete framför dig.

Jag ligger på drygt 1g/dag och har så gjort i över ett år, nöjd är jag också, en del dåliga dagar som vanliga människor men de flesta dagar är perfekta (inget rus) - frågan är, när kommer toleransökningen?
Citera
2015-12-13, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timewriter
Jag ligger på drygt 1g/dag och har så gjort i över ett år, nöjd är jag också, en del dåliga dagar som vanliga människor men de flesta dagar är perfekta (inget rus) - frågan är, när kommer toleransökningen?

Inser du inte problemet? Din toleransökning är redan där.
Du käkar en enorm mängd för att du ska känna dig normal, då du inte får något rus. Vad tror du en läkare skulle säga "jag har tagit 1 gram lyrica i ett år"
Förvänta dig ett helvetes AT.
Citera
2015-12-13, 21:30
Medlem
Timewriters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Inser du inte problemet? Din toleransökning är redan där.
Du käkar en enorm mängd för att du ska känna dig normal, då du inte får något rus. Vad tror du en läkare skulle säga "jag har tagit 1 gram lyrica i ett år"
Förvänta dig ett helvetes AT.

Stor dos = Ja! Men inget annat hjälper och jag om någon har försökt med ALLT i många år.

Toleransökning = Förklara vad du menar. Jag har hittat min gyllene dos. Jag har inte ökat på nästan ett år. Det är hög dos, ja, det är vi överens om, men ÖKNING av tolerans, näe jag begriper inte vad du syftar på. Förstår du inte vad jag skriver eller? Jag ökar aldrig. Visst, jag började inte på 1g för över ett år sen, men till slut insåg jag; jag behöver inte mer. Över rek max dos absolut, men effekten avtar ej, månad för månad.

AT = Den kommer bli outhärdlig. Men hellre ett kort liv med beroende, än långt liv i misär.

Tror du får försöka sätta saker i perspektiv istället för att bara jämföra med t ex bara ditt egna leverne, livskvalitet och sjukdomshistoria...försök iallafall.
Citera
2015-12-13, 21:31
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_Wittmann
Helt rätt.

Folk är olika tydligen. Jag ljög liksom inte när jag skrev nedanstående och jag tror inte folk i tråden som kör på i månader ljuger.

Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
För mig är toleranshöjningen (rusgivande syfte) helt galen när det kommer till Lyrica, aldrig stött på något liknande. Har alltid köpt på mig ett jävla gäng kapslar när dom dykt upp för vettigt pris, kört några dagar och sedan haft uppehåll i månader.
Första dagen-riktigt jävla bäng på 700-800mg, femte dagen-händer inte speciellt mycket på 2000mg. För att göra hela saken ännu sämre mår jag skit i en vecka efter ett sånt race.
På benso och opis höjs knappt toleransen för mig alls på en vecka liksom och får ingen AT.

För mig är det i princip meningslöst att käka lyrica i mer än 4 dagar. Första dagen får jag ett rejält rus som är som ingenting annat ,dag 5 hade jag lika gärna kunnat skita i det även om jag´som sagt trycker i mig 2000mg.
Citera
2015-12-14, 13:06
Medlem
Relentless666s avatar
Blir er motorik helt knullad av lyrica? Jag köpte lyrica i pulverform och satan i gatan när jag skulle fara och handla mat. Det var ingen lek min sagt! Tror jag höll på att ramla kanske 4-5 gånger och vinglade som tusan när jag drog fram.
Citera
2015-12-14, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Blir er motorik helt knullad av lyrica? Jag köpte lyrica i pulverform och satan i gatan när jag skulle fara och handla mat. Det var ingen lek min sagt! Tror jag höll på att ramla kanske 4-5 gånger och vinglade som tusan när jag drog fram.
Doseringsfråga, hur mycket tog du?
Citera
2015-12-14, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666

Kroppen vill en grej och medvetandet en anan. Ibland blir det verkligen cirkus. Första dagarna på bara 300 kan fucka mig rejält.
Citera
2015-12-14, 16:03
Medlem
Hur kan jag någonsin sluta med denna drog? Jag mår så fruktansvärt bra just nu. Ingen ångest och inga bekymmer. Lyrican gör mig motiverad, fokuserad, glad, social och ger mig mitt självförtroende tillbaka. För första gången på länge sitter jag och spelar på min elgitarr och njuter av utmaningen att lära mig och bli bättre. Jag tar initiativ och ringer upp kompisar för att umgås, jag kan vara mig själv till 100% och njuter verkligen utav det.
Själv tar jag lyrica två dagar per vecka. Blir minst två dagars uppehåll mellan varje lyricadag, för att undvika ett fysiskt beroende så gott jag kan.

Ni som självmedicinerar hur ofta tar ni lyrica?
Känner ni att ni har blivit fysiskt beroende?
I så fall vilka avtändnings symtom känner ni av under vilodagarna?
Citera
2015-12-14, 19:48
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Gillar Lyrica och tar det en gång varannan vecka, och då pågår det i två dagar oftast eftersom det är vad tio stycken 150mg räcker till för mig. Är helt nöjd under ruset och känner även av höjd motivation och mer glädje flera dagar efteråt.

Men vet också vilket rent helvete folk omkring har hamnat i då de börjat äta det ofta eller rent av dagligen.
Tolerans skjuter även i höjd typ direkt så kan man förstå sin gräns är det en utmärkt medicin enligt mig.

Andra som upplever något likt mig, ang dagarna efter rus med höjd motivation, glädje, lust etc.?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in