Citat:
Än mer intressant att du inte väljer att bemöta det övriga Johannesson vräker ur sig eller mycket av det jag skriver. Du har fortfarande inte svarat på frågor som Intressant att du klipper bort det direkta citatet:
"Om du hade fått ”spela om” situationen?
– Omöjligt att säga. Det kräver att jag står där jag kan se det. När jag ser det på tv och får den positionen är det 50/50. En annan dag hade jag kanske blåst, säger Johannesson."
För att jag har extremt svårt för fenomen eller personer som överskattas.
Hur är inte detta mer eller mindre exakt samma sak som det "Eriksson aldrig hade gjort"?
"Domare Jonas Eriksson sa så här om den omdiskuterade situationen:
– Där jag stod tyckte jag inte att det var frispark, men all respekt till dem som tycker att det är frispark. Jag upplever att jag hade en bra position så jag vet inte om att jag kunde ha gjort något annat just då. Jag har ju inte tillgång till reprisbilder där ute, säger Jonas Eriksson till Cmore."
http://www.fotbolldirekt.se/2015/09/24/svensson-rasar-mot-jonas-eriksson-efter-poangtappet-helt-ofattbart/
"Om du hade fått ”spela om” situationen?
– Omöjligt att säga. Det kräver att jag står där jag kan se det. När jag ser det på tv och får den positionen är det 50/50. En annan dag hade jag kanske blåst, säger Johannesson."
För att jag har extremt svårt för fenomen eller personer som överskattas.
Hur är inte detta mer eller mindre exakt samma sak som det "Eriksson aldrig hade gjort"?
"Domare Jonas Eriksson sa så här om den omdiskuterade situationen:
– Där jag stod tyckte jag inte att det var frispark, men all respekt till dem som tycker att det är frispark. Jag upplever att jag hade en bra position så jag vet inte om att jag kunde ha gjort något annat just då. Jag har ju inte tillgång till reprisbilder där ute, säger Jonas Eriksson till Cmore."
http://www.fotbolldirekt.se/2015/09/24/svensson-rasar-mot-jonas-eriksson-efter-poangtappet-helt-ofattbart/
Citat:
Vad sägs som att faktiskt svara på frågan istället för att komma med uttalanden som att han ständigt hyllas av medier och att vi inte kommer längre..?
"Kan du säga en domare i allsvenskan undantaget Jonas Eriksson som är villig att gå igenom sina domslut direkt efter matchen och kan sträcka sig "så långt" å hävda att man kan ha gjort fel?"
Det du länka till var Johannesson som i och för sig säger att han kanske skulle dömt annorlunda nån annan dag men också:
Citat:
Det är en jävla skillnad gentemot det Eriksson säger.
Jag vetefan... Regelboken visar väl nästan exakt den situation som var i dag?
– Det kanske är så här, s*äger Johannesson och tittar på bilden.
– Jag vet inte... men jag h*ade inte tagit något annat beslut ändå, säger han och lämnar Swedbank Stadion.
C More: Nu när du har sett tv-repriser har du då någon anledning att *omvärdera ditt beslut?
– Nej.
– Det kanske är så här, s*äger Johannesson och tittar på bilden.
– Jag vet inte... men jag h*ade inte tagit något annat beslut ändå, säger han och lämnar Swedbank Stadion.
C More: Nu när du har sett tv-repriser har du då någon anledning att *omvärdera ditt beslut?
– Nej.
Citat:
Väljer du medvetet att misstolka eller läser du ens vad jag skriver? Jag länka ett utdrag från artikeln där Johannesson visar extremt bristande logik och det är någonting som inte Eriksson gör. Han säger att där han stod tyckte han inte att det var frispark och med all respekt till dom som tycker det, att han upplevde en bra positionering när han stod därute, att han inte vet om att han kunnat gjort nåt annat just då och att han inte sett reprisbilder. Håller du inte med om att det är väsentliga skillnader i dessa uttalanden?
Citat:
Ok.
Så även Eriksson refererar till reprisbilder... Han är en sopa. Lev med det.