Citat:
Detta borde inte vara i konspirationer egentligen! För detta är sanning dessa soliga dagar har jag sett massa chemtrails över himmelen... Vanliga flygplan som släpper ut dessa "moln" går bort nästan direkt. Men dessa flygplan som släpper ut chemtrails så stannar dessa spår sen sprider dom ut sig och blir som moln!
Kolla på What in the world are they spraying? (Chemtrails) part 1-7 på Youtube. Dom har gjort tester i USA och hittat mängder med barium och aluminium.
Detta är ett projekt vad jag tror för att minska världens befolkning eftersom vi kan se hur alzheimers ökar och andra konstiga cancer från ingenstans.
Det är ett militärt komplex av NATO eftersom alla NATO-länder blir besprutade av chemtrails.
Sanningen är läskig eftersom dom flesta långt uppe i samhället som politiker osv har ingen aning om detta
Detta är en av gifterna som attackerar oss med.. Flour är ett annat och GUD vet mer vad förgiftar oss med.
Idag var en solig och blå himmel..
Vaknade tidigt och såg dessa plan släppa ut chemtrails som attan!
Blev till slut moln och nu mot kvällen när mörkret är här kan jag inte se några stjärnor? Varför??
Dags att rädda våra barn
EDIT oj kanske allt jag har sagt har redan sagts.. ursäkta isåfall
Kolla på What in the world are they spraying? (Chemtrails) part 1-7 på Youtube. Dom har gjort tester i USA och hittat mängder med barium och aluminium.
Detta är ett projekt vad jag tror för att minska världens befolkning eftersom vi kan se hur alzheimers ökar och andra konstiga cancer från ingenstans.
Det är ett militärt komplex av NATO eftersom alla NATO-länder blir besprutade av chemtrails.
Sanningen är läskig eftersom dom flesta långt uppe i samhället som politiker osv har ingen aning om detta
Detta är en av gifterna som attackerar oss med.. Flour är ett annat och GUD vet mer vad förgiftar oss med.
Idag var en solig och blå himmel..
Vaknade tidigt och såg dessa plan släppa ut chemtrails som attan!
Blev till slut moln och nu mot kvällen när mörkret är här kan jag inte se några stjärnor? Varför??
Dags att rädda våra barn
EDIT oj kanske allt jag har sagt har redan sagts.. ursäkta isåfall
Du var mig en påläst herre!
Helt korrekt allt det du säger!
Visst är det ett projekt för att drastiskt minska världens befolkning!
Hört att de vill få ner världens befolkning till 1/2 miljard bara...
NATO som besprutar oss?
Ja, precis det jag sagt hela tiden, men kondenstrollen/desinformatörerna vägrar att ta till sig någonting... som att hälla vatten på en gås...