2015-09-16, 16:15
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Detta borde inte vara i konspirationer egentligen! För detta är sanning dessa soliga dagar har jag sett massa chemtrails över himmelen... Vanliga flygplan som släpper ut dessa "moln" går bort nästan direkt. Men dessa flygplan som släpper ut chemtrails så stannar dessa spår sen sprider dom ut sig och blir som moln!

Kolla på What in the world are they spraying? (Chemtrails) part 1-7 på Youtube. Dom har gjort tester i USA och hittat mängder med barium och aluminium.

Detta är ett projekt vad jag tror för att minska världens befolkning eftersom vi kan se hur alzheimers ökar och andra konstiga cancer från ingenstans.

Det är ett militärt komplex av NATO eftersom alla NATO-länder blir besprutade av chemtrails.

Sanningen är läskig eftersom dom flesta långt uppe i samhället som politiker osv har ingen aning om detta

Detta är en av gifterna som attackerar oss med.. Flour är ett annat och GUD vet mer vad förgiftar oss med.
Idag var en solig och blå himmel..

Vaknade tidigt och såg dessa plan släppa ut chemtrails som attan!

Blev till slut moln och nu mot kvällen när mörkret är här kan jag inte se några stjärnor? Varför??

Dags att rädda våra barn

EDIT oj kanske allt jag har sagt har redan sagts.. ursäkta isåfall

Du var mig en påläst herre!

Helt korrekt allt det du säger!

Visst är det ett projekt för att drastiskt minska världens befolkning!

Hört att de vill få ner världens befolkning till 1/2 miljard bara...

NATO som besprutar oss?

Ja, precis det jag sagt hela tiden, men kondenstrollen/desinformatörerna vägrar att ta till sig någonting... som att hälla vatten på en gås...
Citera
2015-09-16, 16:18
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Vilken verklighet? Din YouTube-verklighet eller din mentala "verklighet"?
Jag väntar fortfarande på utlovade riktiga publicerade studier hos exempelvis pubmed, något annat än YouTube-filmer.

Såg du till några pubmed-studier innan exempelvis Manhattan-projektet hade avslöjats...?

Nähe, varför förväntar du dig det kring detta Chemtrail-projekt, som är minst lika hemligt?
Citera
2015-09-16, 16:25
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundralapp
är det dom enda bilderna? på bombplan i krigstider?

tänkte mer några bilder på vanliga plan under fredstid i Sverige

någon som har någon barndomsfilm dom kan kolla igenom?

anledningen till varför jag undrar är att ingen tycks kunna koppla om detta fenomen verkligen förekom för 5-10 år sedan

fenomenet att: tjocka strimmor sprayas kors o tvärs över himmelen. som på bara några timmar breder ut sig till en grå/vit heltäckande slöja över hela himmelen.

När jag va liten kommer jag ihåg att det var KNALLBLÅ himmel flera veckor i streck, nu är det någon dag MAX,

sen kommer sprejstrecken och breder ut sig.

Ja, att himlen var knallblå flera veckor i streck är något som även jag mycket väl kommer ihåg, vilket ju bevisar att chemtrailandet inte förekom när vi var små. Som sagt, chemtrails började besprutas systematiskt i mitten av 90-talet, i Sverige först i början av 2000-talet, då Göran Persson gav USA grönt ljus att börja chemtraila oss...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-16 kl. 16:27.
Citera
2015-09-16, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Såg du till några pubmed-studier innan exempelvis Manhattan-projektet hade avslöjats...?

Nähe, varför förväntar du dig det kring detta Chemtrail-projekt, som är minst lika hemligt?

Nej, pubmed släpptes sådär 50-60 år efter 'atomen'.

Men du gör anspråk på luftprov och gör jämförelser med asbest som är väldokumenterat..
Var är dina studier?
Du låter dig väl inte övertygas av ett talande huvud i en film?
I så fall har jag några filmer att visa dig som förklarar att det finns en snubbe som är utvald och vi alla lever i en virtuell verklighet skapad av maskiner.
Citera
2015-09-16, 16:34
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
då Göran Persson gav USA grönt ljus att börja chemtraila oss...

Haha så du tror på allvar att USA har frågat Göran om de fick börja "chemtraila" oss? Det är alltså amerikanska plan som flyger här i Sverige dagligen? Och varför skulle Göran Persson godkänna detta, vill han att svenskar ska bli sjuka och dö, varför då? det låter ju väldigt logiskt hörru...
Citera
2015-09-16, 16:52
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Haha så du tror på allvar att USA har frågat Göran om de fick börja "chemtraila" oss? Det är alltså amerikanska plan som flyger här i Sverige dagligen? Och varför skulle Göran Persson godkänna detta, vill han att svenskar ska bli sjuka och dö, varför då? det låter ju väldigt logiskt hörru...

Du vill uppriktigt veta?

Okej, då får du infot här. Avtalet mellan USA och Sverige skrevs tydligen under av Göran Persoon under lill-Bushs besök här i Sverige några månader efter 11 september-attackerna, information här:

https://www.youtube.com/watch?v=J_mxbFAcv6Q

Okej?
Citera
2015-09-16, 17:40
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ja, att himlen var knallblå flera veckor i streck är något som även jag mycket väl kommer ihåg, vilket ju bevisar att chemtrailandet inte förekom när vi var små. Som sagt, chemtrails började besprutas systematiskt i mitten av 90-talet, i Sverige först i början av 2000-talet, då Göran Persson gav USA grönt ljus att börja chemtraila oss... :
Dina egna påhitt. Chemtrails finns inte och har aldrig funnits. Kondensstrimmor och din förvirring däremot är högst verklig, synbar för alla och envar. Noteras kan att du anpassar stollerierna efter din egen ålder. Jag kan berätta att det fanns kondensstrimmor på 60-talet, 70-talet, 80-talet... det var inte mer blå himmel då än nu. Såklart.
Citera
2015-09-16, 20:06
Medlem
Perfectscores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Dina egna påhitt. Chemtrails finns inte och har aldrig funnits. Kondensstrimmor och din förvirring däremot är högst verklig, synbar för alla och envar. Noteras kan att du anpassar stollerierna efter din egen ålder. Jag kan berätta att det fanns kondensstrimmor på 60-talet, 70-talet, 80-talet... det var inte mer blå himmel då än nu. Såklart.

Hur kommer det sig att vissa flygplan inte lämnar gigantiska moln efter sig? Medans andra gör det? Hur hälsosamt är egentligen dessa gigantiska moln strimmor på himlen?!
Citera
2015-09-16, 20:12
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Du vill uppriktigt veta?

Okej, då får du infot här. Avtalet mellan USA och Sverige skrevs tydligen under av Göran Persoon under lill-Bushs besök här i Sverige några månader efter 11 september-attackerna, information här:

https://www.youtube.com/watch?v=J_mxbFAcv6Q

Okej?

Vadå okej? På vilket sätt svarar det där youtubeklippet på mina frågor tycker du?
Citera
2015-09-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
Hur kommer det sig att vissa flygplan inte lämnar gigantiska moln efter sig? Medans andra gör det? Hur hälsosamt är egentligen dessa gigantiska moln strimmor på himlen?!

Läs tråden.
Citera
2015-09-16, 20:13
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
Huruvida de lämnar dessa strimmor efter sig beror bland annat på flyghöjd och atmosfäriska förhållanden.
Citera
2015-09-16, 20:25
Medlem
Perfectscores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamalKamal
Huruvida de lämnar dessa strimmor efter sig beror bland annat på flyghöjd och atmosfäriska förhållanden.

Nej det stämmer inte. Alla plan släpper inte ur sig gigantiska strimmor som sträcker sig över hela himlen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in