2015-01-29, 21:05
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Sedan solen inte lyser på dem såklart. Det kryllar av svarta kondensspår varje natt.

I klippen jag postade så var solen fortfarande över horisonten, och du kunde själv se att det chemtrailades både vita och svarta chemtrails, så ditt försök till trollande hjälper dig tyvärr inte!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-29 kl. 21:19.
Citera
2015-01-29, 21:11
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jo, faktiskt. Du inser väl ändå att det kan vara rejäl höjdskillnad på de olika flygbanorna?

Du verkar ha missat klippet med chemtrailplanet som chemtrailar ett vitt chemtrail mitt i en tidigare strimma med ett svart chemtrail, där båda chemtrailplanen givetvis måste ha befunnit sig på exakt samma höjd!

(Vågar inte posta klippet igen, du hittar det säkert, inlägg 4822.)

Dessutom så chemtrailades det vita chemtrailet efter det svarta chemtrailet, vilket innebär att solen till och med stod högre upp när det svarta chemtrailet trailades!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-29 kl. 21:16.
Citera
2015-01-29, 21:22
Medlem
Contrails på marknivå, vad har du att säga till ditt försvar död o återfödd?!
https://www.youtube.com/watch?v=xRPq61oTYOs
Citera
2015-01-29, 21:28
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
I klippen jag postade så var solen fortfarande över horisonten, och du kunde själv se att det chemtrailades både vita och svarta chemtrails, så ditt försök till trollande hjälper dig tyvärr inte!
Som du kanske såg fanns det även moln i dina klipp. Vad händer när solen går i moln? Blir tidigare upplysta saker ljusare eller blir de mörkare?

Nu börjar det krävas sånt där besvärlig 3D tänkande igen. Det gick ju inte så bra förra gången men du kanske har lärt dig.
Citera
2015-01-29, 21:51
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discord

Hade den ökände desinformationsagenten Mick West låtit videon rulla i någon minut till, så hade det framkommit att molnen skingrats helt, vilket inte chemtrails gör, de kvardröjer i timmar!
Citera
2015-01-29, 21:52
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Gillar kommentarerna särskilt den här: This video will almost certainly be re-posted with a title such as "UNDENIABLE PROOF - PILOT TURNS CHEMTRAIL ON TOO EARLY AND SPRAYS RUNWAY!!! CANNOT BE DEBUNKED!!!!!!!"

Vad tycker du då om följande kommentarer från samma kommentarsfält:

"These guys are paid internet shills who gather on Facebook @ CHEMTRAILS ARE KILLING US!!!!!!!, go check them out. They are a waste of time. Paid to argue with you and take you in circles. And when you prove them wrong, they resort to put downs and trying to humiliation. Just an FYI..."

"Mick West is one of the head shills (han som lagt upp videon), who runs Metabunk (MetaLIES), who has photoshopped pics and all kinds of disinformation to try and stray you away from the truth."

Citera
2015-01-29, 21:56
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Du verkar ha missat klippet med chemtrailplanet som chemtrailar ett vitt chemtrail mitt i en tidigare strimma med ett svart chemtrail, där båda chemtrailplanen givetvis måste ha befunnit sig på exakt samma höjd!

(Vågar inte posta klippet igen, du hittar det säkert, inlägg 4822.)

Dessutom så chemtrailades det vita chemtrailet efter det svarta chemtrailet, vilket innebär att solen till och med stod högre upp när det svarta chemtrailet trailades!

HAHAHA

För det första: Exakt hur vet du att de färdas på exakt samma höjd? Dina kunskaper om luftfart tycks mig en smula begränsade...

För det andra: Hur vet vi om klippet är filmat vid kvällen eller morgonen? Solen står lågt vid båda tillfällena och kan (bildligt talat) vara på väg uppe ELLER ner, så det kan lika gärna vara tvärtom.

För det tredje: Fortsätt du att inte låtsas om mina frågor bara. Det är säkert ingen som märker något

Patetiskt i vanligt ordning.
Senast redigerad av Fiffiniffi 2015-01-29 kl. 22:07.
Citera
2015-01-29, 21:59
Medlem
kjellkritisks avatar
Ja du DoÅ dina argument faller vart efter så snart är det enda som är utarmat är dina försök att förvränga förklarad fakta till dina förvirrade ideér.

Edit: Vad fan har kommentatorfälten med saken att göra, vad är det som inte säger att de är betalda att förvirra själar som dig och tro på sagor?
Senast redigerad av kjellkritisk 2015-01-29 kl. 22:01.
Citera
2015-01-29, 22:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discord

Antagligen kommer DoÅ ta det som ett bevis för att de glömt stänga chemtrails-kranen
Citera
2015-01-29, 22:07
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Hade den ökände desinformationsagenten Mick West låtit videon rulla i någon minut till, så hade det framkommit att molnen skingrats helt, vilket inte chemtrails gör, de kvardröjer i timmar!

Spelar roll, negerboll....du påstod innan att det aldrig blir contrails vid marknivå. Nu har du bevis på att du hade fel.

Jag kan posta lite av dina tidigare påståenden här så att du ser ännu dummare ut:

Citat:
Med tanke på att inga strimmor, sot, eller någon rök överhuvudtaget syns ens vid start (från våra moderna flygmotorer), då motorn är som ineffektivast, så kan vi logiskt förstå varför inga kondensstrimmor heller kan alstras uppe i luften eller vid landning, då ju motorn är effektivare.

Citat:
Det är inte alla chemtrail-aktivister som känner till att alla strimmor de facto är chemtrailstrimmor - as simple as that...

Citat:
Angående kondens så upprepar jag; det är ytterst sällsynt att se kondensstrimmor, de flesta har aldrig någonsin sett en endaste k-strimma i sitt liv, utan det är chemtrails folk ser...

Så hur ska du ha det? Var det chemtrails vi såg på bilden? Och varför låg de isf inte kvar i timmar? Eller var det contrails som du påstår inte existerar, speciellt inte på marknivå när motorn är ineffektiv?

Citera
2015-01-29, 22:16
Medlem
madtops avatar
Citat:

Nu hänger jag inte riktigt med...

Du säger att molnen skulle ha skingrats? Det måste ju betyda att det vi ser är contrails som skapats av en modern jetmotor.

Och samtidigt har du senaste veckan tjatat om att
Citat:
Det är ytterst få människor som någonsin sett en endaste kondensstrimma !!!

Hur ska du ha det egentligen?
Citera
2015-01-29, 22:22
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Eller var det contrails som du påstår inte existerar, speciellt inte på marknivå när motorn är ineffektiv?

Hur kommer det sig att du så kapitalt misslyckas att förstå vad människor säger?

Jag skrev att den STÖRSTA chansen till din rökutveckling är just vid start, för att motorn är som ineffektivast då!

Uppenbarligen var motorn väldigt ineffektiv!

Okej?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-29 kl. 22:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in