Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Ok. min bild består av artificiellt raka linjer längst ner och i mitten. Samt ett räffelmoln till höger. Under det vet jag inte riktigt vad det är.
Din första bild är svartvit så det är lite svårt att se, men man ser tydligt att där inte är artificiellt raka linjer, dina moln i första bilden är strömlinjeformade och "disiga", dom påminner om hur bilderna av en älv tagna med lång exponeringstid. Molnen på din första bild ser regntunga ut. Där finns en del små "hårda/oregelbundna/brutna" moln som jag är lite osäker på, dom ser lite artificiella ut, kan vara rester av gamla lite kallare moln.
Din andra bild ser också ganska naturlig ut, ungefär som moln uppkomna i hög klar kylig luft, men uppbrutna av vindströmmar från bergen under. Dom verkar typiska för den terrängen. Dom ser inte artificiella ut.
edit: Vid närmare eftertanke ser dina båda lite artificiella ut, där molnen är brutna. På första bilden ser molnen lite giftiga ut ovanför träden men under mitten, på andra ser det ut som att Sylphs/naturandar försöker neutralisera giftet. Det ser med andra ord giftigt ut, kanske är hela atmosfären mer eller mindre förgiftad nuförtiden. Hade kanske varit lättare å se om inte båda bilderna var så gott som svartvita. Så visst dina har en släng artificiellt i sig men endast den första verkar ha möjliga spår av relativt färska chemtrails. Chemsen på mina är helt färska/nysprayade.