Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Vi kan inte härda ut, då befolkningsminskningen kommer att vara helt oundviklig och inte upphöra förrän vårt folk och vår kultur är helt utplånat, (nja en rest på ca 5000 individer kan givetvis bli kvar.)
De siffror jag redovisar är en beskrivning av verkligheten, inte mitt privata tyckande!
Det du redovisar är din autistiska grovt förenklade världsuppfattning. Verkligheten är betydligt vidare än dina siffror. Dessutom kan du inte räkna - befolkningsminskningen gör att antalet svenskar blir färre, men svenskarna kommer ändå att finnas kvar om 1000 år med nuvarande befolkningskrympning, fast vara betydligt färre. Med en befolkningsminskning om 0.3% per år (dvs det dör 20 000 mer per år än vad som föds per år, en rimlig uppskattning) skulle det om 1000 år finnas kvar 350 000 svenskar om det finns 6.9 miljoner etniska svenskar idag. Om 500 år skulle det finnas kvar 1.5 miljoner svenskar med samma befolkningsminskning per år. Med andra ord är du en autistisk mupp som inte kan räkna.
Med dagens folkersättningspolitik kommer svenskarna att vara borta inom 100-150 år, oavsett om SD får egen majoritet eller inte. Det krävs enormt mycket mer radikala åtgärder än vad SD ens är villiga att tänka sig, annars är det game over på riktigt. SD är en del av problemet, inte en del av lösningen. Vi snackar om att svenskarna är för evigt borta som folk och ersatta av ett nytt mulattmestisfolk med i huvudsak afrikanska och västasiatiska gener, något som SD ser som önskvärt i sitt partiprogram ("bättre integration och assimilation").
Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Invandring innebär problem, men 65+ problemet innebär en helt oundviklig utplåning av vårt folk och får kultur, om vi inte börjar ta in 225000 invandrare per år.
Vår svenska kultur anser jag vara världens bästa med världens näst modernaste attityder och värderingar och världens mest postmoderna attityder och värderingar. Jag litar på att vår avancerade kultur kommer att påverka invandrarna betydligt mera än vad de påverkar oss. Vad gäller gener och annat, vilket jag tycker är ett pseudoproblem, så är det ändå så att olika etiska grupper tenderar att skaffa barn med likasinnade. Dessutom så blir vår genóm, garanterat, helt utplånat om 65+ problemet får fortsätta.
Invandring av utomnordiska människor garanterar svenskarnas undergång. Det är bara en fråga om hur lång tid svenskarna har kvar, inte om. Svensken är en slags dront som inte kan hävda sig i konkurrens med aggressiva predatormänniskor från de varma länderna.
Sverige är ett dekadent land genomsyrat av kulturmarxism på alla plan och med en urbefolkning som är svårt genetiskt degenererad jämfört med för 150 år sedan. SnittIQ i Sverige har sjunkit med en hel standardavvikelse sedan ca 1850 på grund av kraftigt uppmjukade levnadsförhållanden. En standardavvikelse motsvarar ungefär skillnaden i IQ mellan en svensk och en arab. Det betyder att dagens medelsvenskar är gårdagens white trash och dagens white trash är gårdagens spärrmongon. Det är bara att läsa I&I eller politik inrikes och se hur många det är som inte ens fattar problemet utan bara bräker "SD 2018!" eller "Heja jimmie!"