2015-09-11, 23:54
Medlem
rojass avatar
"Total invandring" påbörjades för länge sedan,även om "volymerna" (som det så fint heter) verkligen slagit alla rekord på sistonde.

Det kraftigt intensifierade propagandakriget som nu pågår handlar om att mentalt förbereda Sverige och dess civilsamhälle samt även gemena man för de avsevärda "utmaningar" som uppstår till följd av den skenande bidrags- och asylinvandringen från tredje världen,t.ex som hur media på sistonde uppmanat vanliga människor att öppna sina hjärtan bigtime och avsätta sina egen fritid och sina egna pengar på att hjälpa migrantera,ett skifte från hur den förr garantererade att allt skulle lösa sig bara man litade på politikerna och fortsatte finansiera invandringen genom skattesedeln.

Notera även hur man i allt högre grad övergett försöken att övertyga om att folkutbytet minsann är ekonomiskt lönsamt medan att man numera i allt högre utsträckningen använder sig av moralargument och bilder av döda barn i hopp om att appelera till folks känslor.

Tråkigt nog så finns det inte mycket som talar för att den totala massinvandringen kommer att bli den kortaste massinvandringen.
Citera
2015-09-11, 23:54
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Skammen av att ha förstört ett fullt funktionsdugligt och framgångsrikt samhälle för att tillfredsställa ert godhetsego. Rent historiskt har ju alla försök till mångkultur och kommunism misslyckats. Hur ställer du dig till det?

Fråga inte dig och dina påståenden är felaktiga.
Citera
2015-09-11, 23:55
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Vilken skam? Vilken historia?

Det kommer du märka inom några år
Eller när det är dags för dig att få din allmänna pension tex.
Citera
2015-09-12, 00:00
Medlem
Ola Schuberts avatar
Jo, det har nog startat en "total invandring", vilket är bra för EU länderna, då vi skulle behöva ta in 11 miljoner invandrare årligen för att lösa vårt 65+ problem.

Sedan vet jag att det rubriken syftar på är i själva verket det "totala kriget" så att en massa blivande Anders B.B terrorister kan intensifiera sin egen personliga hjärntvätt som en förberedelse på något vedervärdigt terrordåd.

Alltså, i grunden, blott en spegelbild av de värst radikaliserade islamisternas världsbild, som ni för övrigt, helt delar Korantolkning med.
Citera
2015-09-12, 00:06
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Jo, det har nog startat en "total invandring", vilket är bra för EU länderna, då vi skulle behöva ta in 11 miljoner invandrare årligen för att lösa vårt 65+ problem.
Menar du att outbildade och kriminellt överrepresenterade människor från U-länderna och arabstaterna kan lösa "65+problemet"?

Finns det något som tyder på det?
Citera
2015-09-12, 00:06
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:

Sedan vet jag att det rubriken syftar på är i själva verket det "totala kriget" så att en massa blivande Anders B.B terrorister kan intensifiera sin egen personliga hjärntvätt som en förberedelse på något vedervärdigt terrordåd.

Alltså, i grunden, blott en spegelbild av de värst radikaliserade islamisternas världsbild, som ni för övrigt, helt delar Korantolkning med.

Får jag fråga. Hur känns det att vara så blind för hur världen ser ut?
Citera
2015-09-12, 00:11
Bannlyst
total vet jag ej.... min vi kan nog sikta på en 9-10k asylsökande per vecka efter senaste veckornas
godhetshets från aftonbladets sida.

Skulle innebära att vi nog landar kring en halv miljon i år, och nästan 900 000 nästan år. Då är detta exkl. anhörig. Så för 2015-16 landar vi nog på 2.2 milj. nya svenskar.

Om takten håller i sig så laddar vi nog på med över 1.5 milj per år mellan 2017-18.

Blir nog inte så många S och Mp riksdagsledamöter då....
Citera
2015-09-12, 00:12
Medlem
Demonstration “Luk Grænsen!” Kruså i morgen

http://snaphanen.dk/2015/09/11/demon...nsen-i-morgen/
Citera
2015-09-12, 00:23
Bannlyst
Citat:

Japanerna med en fertilitet på typ 1.27 per kvinna (detta har vart i 40 år) grejar ju ändå att ha världens
lägsta arbetslöshet (kring 3.5) och vara världens 4:e största ekonomiska makt... Hur komma Ola?

Vill göra en edit ang. fertiliteten...vet att det varit 1.27 för nåt år sen, sen kan det vara både högre eller lägre anno 2015. Men tror nog min poäng ända sitter....
Senast redigerad av victortich 2015-09-12 kl. 00:27.
Citera
2015-09-12, 00:28
Medlem
Snailfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Fråga inte dig och dina påståenden är felaktiga.

Lyssna här. Alla andra är för hövliga för att säga som det är. Här kommer det: Du är en hjärndöd jävla robot som inte har en aning om någonting, det är den enda rimliga förklaringen till att du inte lyckats uppfatta konsekvenserna av vår världsunika experimentiella extrem-invandring. Människor som du skall aldrig diskuteras med, ni ska spottas i anskitet. Du är en del av problemet, ditt och dina gelikars självtjäneri och oförmåga att tänka kritiskt är polariseringens grund, därför är det ditt eget fel om du blir spottad i ansiktet vid det här laget.

Ang. "total invandring", ja i relation till resten av omvärldens uppfattning om massinvadringen och effekterna på vårt samhälle så är naturligtvis den svenska invandrings-politiken den mest totala, eller totalt katastrofala som man kan föreställa sig. Har man i dagsläget inte uppfattat att våra patetiska politiker, journalister och deras hjärntvättsoffers otroligt misslyckade försök att uppfostra resten av Europa till en självmordsbenägen tonåring har gjort Sverige till västeuropas största skämt, då finns det nog inte så jävla mycket hopp för att man någonsin ska lyfta huvudet ur propaganda-bladen och vakna upp. I de fallen är krävs nog en personlig tragedi i form av ett fegt våldsbrott utfört emot ens familjemedlemmar utav en invaderande insektsjävel.

Till ostfralle-idioten kan jag bara säga att jag är imun emot ordet rasist då ni idioter totalt urholkat innebörden för er egen självgodhets skull, fega jävla råtta.
Senast redigerad av Snailface 2015-09-12 kl. 00:31.
Citera
2015-09-12, 00:48
Medlem
Chics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Jag som svensk och uppvuxen i Sverige känner mig som prio 2 just nu. Just nu känns det som invandrarna är Prio 1.

Tycker det är riktigt pissigt av regeringen att inte ta hand om sitt eget folk i första hand.

Finns gott om integrerade invandrare som också känner sig som prio 2.
Dessa personer vill ha bort dagens invandringspolitik lika mycket som du - men media försöker ju få det att framstå som att det bara är heterosexuella, vita, arbetslösa, lågutbildade, svenska cis-män i medelåldern som är emot immigrationspolitiken.
Citera
2015-09-12, 01:36
Medlem
CpPraktikantens avatar
Nästa val är 3 år bort. Är det inte lika bra att skiten trappas upp till max och folk får nog på riktigt istället för att vi ska dra ut på helvetet X årtionden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in