Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Vi kan inte härda ut, då befolkningsminskningen kommer att vara helt oundviklig och inte upphöra förrän vårt folk och vår kultur är helt utplånat, (nja en rest på ca 5000 individer kan givetvis bli kvar.)
De siffror jag redovisar är en beskrivning av verkligheten, inte mitt privata tyckande!
Invandring innebär problem, men 65+ problemet innebär en helt oundviklig utplåning av vårt folk och får kultur, om vi inte börjar ta in 225000 invandrare per år.
Vår svenska kultur anser jag vara världens bästa med världens näst modernaste attityder och värderingar och världens mest postmoderna attityder och värderingar. Jag litar på att vår avancerade kultur kommer att påverka invandrarna betydligt mera än vad de påverkar oss. Vad gäller gener och annat, vilket jag tycker är ett pseudoproblem, så är det ändå så att olika etiska grupper tenderar att skaffa barn med likasinnade. Dessutom så blir vår genóm, garanterat, helt utplånat om 65+ problemet får fortsätta.
Vanligtvis är det vi rasister som anklagas för "utopiska" och "orealistiska" lösningar på olika samhällsproblem - men det här slår ju alla rekord.
Du menar alltså att lösningen på problemet med de katastroflåga fertilitetstalen är att totalt byta ut den ursprungliga befolkningen med en annan befolkning, som sedan skall förväntas upprätthålla landet i sitt ursprungliga skick och i allt väsentligt "rädda" det?
Den här "lösningen" hade varit orealistisk
även om du menade att invandringen av 225 000 per år skulle bestå av västeuropéer, men det faktum att du hävdar att invandringen lika gärna kan bestå av bruna Tredje världen-människor, ty alternativet ("helt oundviklig utplåning av vårt folk och vår kultur") är värre, säger en hel del om hur förbannat jävla korkad ni invandringsförespråkare är.
Till att börja med är den stora merparten av invandrarna som anländer till Sverige kollektivt okvalificerade att föra vidare svenskarnas land och kultur av ett flertal anledningar: 1) de är underintelligenta sumpmänniskor som saknar de genetiska förutsättningarna för att organisera och upprätthålla ett samhälle baserat på den nordiska välfärdsmodellen med dess tillhörande sociala koder, beteendemönster och kulturella normer. 2) De är helt blandade rent nationellt. Det kommer aldrig att gå att upprätthålla ett tryggt samhälle med hög social tillit och ett fungerande socialförsäkringssystem när ursprungsbefolkningen som uppförde systemet helt utrotats/utbytts och när den ersättande befolkningen kommer från vitt skilda delar av jordklotet (huvudsakligen Mellanöstern och Afrika), från olika länder med olika kulturer, religioner och relationer mellan sina ursprungsnationer. 3) Ute i verkligheten så brukar inte kulturer räddas genom folkutbyten och rasblandning. Rasblandning och massinvandring har alltid varit de huvudsakliga verktygen i
förintandet av en nation och en kultur, och det är sant för Sveriges del också.
Som jag påpekade i ett tidigare inlägg under veckan:
även om de invandrare som kommer till Sverige hade växt upp i ett svenskt Sverige och uppskattade de historiska och kulturella omständigheterna som gjorde Sverige till ett så tryggt och framgångsrikt land så hade de inte kunnat förvalta vårt arv av den enkla anledningen att de saknar en genetisk koppling till de människor som ursprungligen byggde landet. Det finns ingen anledning att tro att helt främmande folkgrupper skulle axla Sveriges arv och historia och föra det vidare till kommande generationer, speciellt när de människor som nu inleder folkutbytet (sjuklövern och massmedian) inte har något som helst intresse av att bevara svenskarnas arv eller uppmuntrar de nya invandrargrupperna att bli som svenskar (assimilation). Sedan påstår du att "vår kultur är världens bästa, med världens modernaste attityder och värderingar och världens mest postmoderna attityder och värderingar", trots att det är just dessa "postmoderna attityder och värderingar" som skapat "65+-problemet" till att börja med. Hur kan en kultur som leder till sin egna undergång vara överlägsen?! Är det denna kultur som ska anammas av invandrarna? Leder inte detta till en ond cirkel av 65+-problem och folkutbyten?
Tror du heller inte att den svenska nationen helt skulle tappa sitt kulturhistoriska djup om man helt bytte ut ursprungsbefolkningen? Allt som gör Sverige till det land det är idag skulle gå förlorat. Jag talar om saker som dagens svenskar tar helt för givet, saker som t.ex.
dialekter,
ortnamn,
lokalhistoria, osv.
Det finns en riktig lösning på problemet med fertilitetstalen, en lösning som ökar fertilitetstalen istället för att byta ut den folkgrupp som har för låga födelsetal:
för en politik som uppmuntrar till höga födelsetal! För en nationalistisk politik! För en politik som uppmuntrar befolkningen att föra sina gener och sin kultur vidare till kommande generationer. Inför skattelättnader för flerbarnsfamiljer. Avveckla feminismen.