Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-11, 22:56
  #1
Medlem
Skogsvattes avatar
Idag mobiliseras och allokeras nästan alla offentliga samhällsresurser åt att hantera invasionen av bruna skräpfolk från Tredje världen till Sverige. Kan man därför påstå att Sverige nu inlett en fas av "total invandring" - ungefär som "totalt krig"?

Även samhällsresurser som inte är direkt ämnade att hantera invandringsrelaterade utgiftsposter rinner nästan uteslutande ner i hål grävda av invandrarproblemet - sjukvården, socialförsäkringssystemet, kommunala välfärdsbudgetar omstruktureras för att klara av finansieringen av flyktingboenden/integrationsprojekt, osv.

Den enda relevanta samhällsfrågan i politisk debatt ser ut att vara flykting- och invandringsfrågan. Alla andra diskussioner tycks döda och begravna. Väljarkåren vallfärdar till invandringskritiska partialternativ och massmedia befinner sig i en invandringshyllande propagandaoffensiv som saknar motstycke i modern tid, och verkar allt mer desperata i sin vilja att kriga till sista man. Att omsättning och annonsintäkter faller som en tiokrona från en skyskrapa verkar vara av sekundär betydelse för etablissemangsmedia.

Vår tidigare statsminister gick ut och proklamerade öppet att invandringen är det enda vi kommer ha råd med under kommande mandatperioder. Även Svetsarn och hans kabinett av blattar, negrer, bögar, kommunister och politruker tycks helt inställda på att invasionen måste fortskrida till vilket pris som helst.

Vad tycker ni? Borde Löfven gå ut och likt Reinfeldt vädja till svenska folket att öppna sina hjärtan åt den svartmuskiga anstormningen av brunstiga arabmän i 20-40-årsåldern sugna på bidrag, uppehälle och nordisk fitta?

Vad tycker Flashback?
Citera
2015-09-11, 23:05
  #2
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Vad tycker Flashback?

Jag tycker att dom paranoida vanföreställningarna som många Flashbackare lider utav bara blir värre och värre för varje dag. Ni piskar upp och rygggdunkar varandra så in i helvete mycket att ni inte längre kan se klart, hatet styr er.
Citera
2015-09-11, 23:08
  #3
Medlem
Ultraviolences avatar
Citat:
Den enda relevanta samhällsfrågan i politisk debatt ser ut att vara flykting- och invandringsfrågan. Alla andra diskussioner tycks döda och begravna. Väljarkåren vallfärdar till invandringskritiska partialternativ och massmedia befinner sig i en invandringshyllande propagandaoffensiv som saknar motstycke i modern tid, och verkar allt mer desperata i sin vilja att kriga till sista man. Att omsättning och annonsintäkter faller som en tiokrona från en skyskrapa verkar vara av sekundär betydelse för etablissemangsmedia.

Vi rasister får alltid höra att vi har fel som menar att invandringen är den enskilt viktigaste frågan. Och precis som du skriver visar det sig att vi har rätt, även om vi nu redan visste om detta. Det finns inga andra frågor.

Vad som är bortom allt rimligt tvivel är att de som vill förändra Sverige till oigenkännbarhet här har en utomordentlig chans. Dessa herrar och kvinnor spelar på strandliket och människors känslor för att öka invandringen rejält. Det är dessutom bråttom då SD växer sig allt starkare i opinionen.

Fortsatt galenskap är allt som återstår då man målat in sig i ett hörn, som i sin tur gynnar SD, och riktiga Sverigevänner.
Citera
2015-09-11, 23:12
  #4
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Jag tycker att dom paranoida vanföreställningarna som många Flashbackare lider utav bara blir värre och värre för varje dag. Ni piskar upp och rygggdunkar varandra så in i helvete mycket att ni inte längre kan se klart, hatet styr er.

Vi har inget hat, vi har en stor sorg inom oss av vad som sker med vårt land som förfaller snabbt.

Endast dom vettiga lämnar Sverige och skiten får stanna, en sak är klar, jag kommer inte besöka Sverige på många år igen, det är idag ett land som är dött och begravt för mig.
Citera
2015-09-11, 23:13
  #5
Medlem
Tablettaskens avatar
Jag som svensk och uppvuxen i Sverige känner mig som prio 2 just nu. Just nu känns det som invandrarna är Prio 1.

Tycker det är riktigt pissigt av regeringen att inte ta hand om sitt eget folk i första hand.
Citera
2015-09-11, 23:14
  #6
Medlem
kakburks avatar
Det verkar som om svenska politiker lider av någon form av cuckold-fetisch där de inte kan finna den ultimata njutningen förrän totala främlingar förstört deras land och bestigit deras kvinnor.
Citera
2015-09-11, 23:25
  #7
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Jag som svensk och uppvuxen i Sverige känner mig som prio 2 just nu. Just nu känns det som invandrarna är Prio 1.

Tycker det är riktigt pissigt av regeringen att inte ta hand om sitt eget folk i första hand.

Dessa farhågor tycks ju allt mer sanna i sken av de senaste veckornas utveckling där rättssamhället och sociala regelverk helt åsidosatts i försöken att hantera de ökade inflödesvolymerna av araber till Sverige - gratis buss åt flyktingar, slopade ID-krav för bruna, expropriering av privata fastigheter, osv.

Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Det verkar som om svenska politiker lider av någon form av cuckold-fetisch där de inte kan finna den ultimata njutningen förrän totala främlingar förstört deras land och bestigit deras kvinnor.

Jag är böjd att hålla med. För ett antal år sedan for vi mycket med begreppet "etnomasochism", är det ordet kanske ännu mer aktuellt idag? Det lustiga är ju att den svenska "högern" likt den amerikanska helt åsidosatt sin huvudsakliga väljarkår (vita män) till förmån för politisk korrekthet och för att falla i lä med massmedias agendasättande. Vad skulle man kunna kalla en svensk motsvarighet till cuckservative?
Citera
2015-09-11, 23:25
  #8
Medlem
Dorniers avatar
Det kanske är bra att invandringen går snabbare och att etablissemangets intentioner blir mer uppenbara även för svennebanan, lättare att vanligt folk vaknar upp och blir mer radikala?
Citera
2015-09-11, 23:38
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Jag tycker att dom paranoida vanföreställningarna som många Flashbackare lider utav bara blir värre och värre för varje dag. Ni piskar upp och rygggdunkar varandra så in i helvete mycket att ni inte längre kan se klart, hatet styr er.


Ja tyvärr och som alla andra före er , historiskt sett kommer ni ATT STÅ DÄR MED SKAMMEN,, är det vad ni önskar ? Varsågod .
Citera
2015-09-11, 23:38
  #10
Medlem
Tablettaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Dessa farhågor tycks ju allt mer sanna i sken av de senaste veckornas utveckling där rättssamhället och sociala regelverk helt åsidosatts i försöken att hantera de ökade inflödesvolymerna av araber till Sverige - gratis buss åt flyktingar, slopade ID-krav för bruna, expropriering av privata fastigheter, osv.
cuckservative?

Precis, vad får man själv som skattebetalare gratis ? Inget
- Får betala för mina sjukbesök
- Resor till och från jobb
- Bostad (vilket va enormt sjukt svårt att få, hade ren tur)

Känns som man blir mjölkad på skattepengar för att enbart hjälpa nykomna.
Citera
2015-09-11, 23:41
  #11
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Ja tyvärr och som alla andra före er , historiskt sett kommer ni ATT STÅ DÄR MED SKAMMEN,, är det vad ni önskar ? Varsågod .

Vilken skam? Vilken historia?
Citera
2015-09-11, 23:48
  #12
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Vilken skam? Vilken historia?

Skammen av att ha förstört ett fullt funktionsdugligt och framgångsrikt samhälle för att tillfredsställa ert godhetsego. Rent historiskt har ju alla försök till mångkultur och kommunism misslyckats. Hur ställer du dig till det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback